Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kaikilla haamuilee! Mymosa, Heilanga, NelHM, nään haamut!!

Mua jännittää huomisen aamun testi, kun tänään vahvistui hiukan. Se on kuitenkin niin olematon, ettei saa vielä kuvaan kunnolla, JOTEN, minäpä väänsin kontrastit kaakkoon, että ylipäänsä joku näkis, että viiva siinä on enkä ole tullut hulluksi. :D

Tuossa päivän ja illan testit, pregcheck.
 
Kyllä taitaa Nellin testit olla vaa viallisia :(. Voi itku harmittaa. Piti mennä tekee perhonen johon ei tullu yhtään mitään. Sit tein kuiteskin pc:n ja pelkkä viivanpaikka siinäkin. Se selvä viiva/plussa oli iha viallinen testi vaan. Tai sit sitä hormonia on just se 25mlU ja näky vaa tujussa pissassa.. mut en usko. Menkkajomuksia iha reippaasti että eiköyän huomenna dpo12 kunniaksi aukee hanat. Ai että mua kyllä nyt masentaa. Miten voi saman päivän aikana kokea niin erilaisia tunnetiloja.. valtava ilo ja onni vaihtuu surkeaksi oloksi :(

Mullinmalli näkyy hentoista noissa muokatuissa.
 
Mymosa; Joo siis sain ennen menkkoja jonkunmoisia haamuja/viivanpaikkoja.
Ja menkat loppu pari päivää sitten, niin ajattelin ihan huvikseen vaan testailla tänäaamuna, ja tulos näkyy aikaisemmin laittamissani kuvissa.
Ihmetyttää vaan, jos tuo onkin joku viivanpaikka, niin miks sen pitää näkyä noin selvään.. joissakin muissa testeissä tuollainen tulos luokiteltaisiin jo plussaksi/haamuksi. hmp! ..voi olla, että seuraavalla tilauskerralla tilaan toisenlaisia testejä!

Hankalaa.. kauheasti kysymyksiä ja mietteitä mielen päällä tuon testituloksen vuoksi. Mutta en halua ja uskalla nyt innostua.

NelHM halit !! <3 .. ei tämä homma helppoa ole niille, jotka oikeasti haluavat lapsen ..
 
Vaikka en muihin verrattuna tässä aktiivinen ole, taustalla enempi seuraillut ja jännäillyt teidän puolesta mut kyl pahoitin mielen nelHM sinun puolesta :( ! Voi kunpa sinä sen vahvan plussan siihen testiin saisit, noista perhosen testeistä vois melkeinpä valittaa et kehtaavatkin myydä noin suseja testejä !! tervetuloahaikara on ihan oikeassa, homma tosiaan ei ole helpoksi tehty niille joiden vauvat olisi enemmän kun tervetulleita.. Voima haleja !!
 
Täällä taas testasin iltapissi testi ja kyllähän se plussa vaan on :D ei tietenkään vahva mutta kaksi viivaa näkee, oih kumpa nyt pysys kyydissä :heart:
Kokeilin kohdun nupukkaa ja tuota se on kova ja kiinni, se kai hyvä juttu vai? Lämmöt 36,7 (norm.lämpö 35,5).. ja mä palelen ihan sikana ja todella väsynyt |O
 
mymosa
nelhm.. paskoja tuollaset testit jotka luo toivoa.. ärrrsyttää niin sun puolesta.

toisena hetkenä itelläkin sellanen olo että raskaana, mutta sitten taas uskon vakaasti etten oo.. palelen ihan horkassa ja mittari 36.8.. katotaan kuin nousee aamulla.. en ookaan vuosiin ollu kuumeessa.
 
Onnea HooKoo jälleen.

Ja kiitos teille ihanaiset <3. Mä oon kans nii jäässä jatkuvasti ja väsyttää.. nukahdin tuossa just kynä käteen.. joutaa makkoomaan siis. Nuo nivuset juilii muuten edelleen.

Laitoinks muuten aiemmi ku näin aamulla sitä unta että kaksi viivaa tuli? Sit menin ja tein ton perhosen ja tadaa. Blääh :(. Toki mä aamulla testaan mut ei niihin mitää tuu. Taas meni rahat hukkaan. Minkähän pakkomielteen kehittäs tän vauvakuumeen tilalle? Pää tässä levahtaa ja levikset vähintään repee!
 
Viimeksi muokattu:
Mymosa mä nään kuitenki värillisenä sen että oisko kuitenki jotain muuta :)

Kp26 ja dpo12 ja testeihin ei mitn mainittavaa eli thats it. Mut ihan hyvä fiilis silti. Seuraavasta kierrosta en tiiä meneekö yrittäen vai tulee jos tulee meiningillä :)
 

Perhonen antoi taas hennon viivan. Tuli taas heti ku se väri siinä liikkuin. Pc:stä en nyt tiiä.. onks siinä mitään? Viivanpaikka tmv.olen itse näkevinäni.

perhonen iha siinä alussa
 
Viimeksi muokattu:
Elohiiri Taitaa olla kuiva testi jo? Mut joo, näkyy siinä viivasta.

Mymosa Taas näkyy hentosta sulla.

Ja joku muuki laitto kuvaa ja en muista nikkiä :(.. mut näin mäkin siinä hentoa viivaa.

Perhosen testissä siis musta taas ihan selvä pinkki viiva. Nyt loppu perhoset. Että lopettasko tedtailun ja jos ei lauantaina oli menkat alkanu ni teen sit sen apteekin oman. Tänään siis dpo12 tai dpo9???
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä