Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä pitkään taustalta seurannut! Mitäs mieltä tästä? Ei pitäis sinne roskikseen mennä kurkkiin mutta mutta :D Omiin silmiin väriä näkyy. Ei mitään hajua milloin pitäis menkat alkaa ku meni vähän sekasin kierto kun laastari oli huomaamattani irronnu ja sen seurauksena menkat alko väärään aikaan. Vauva ois kyllä enemmän ku tervetullut meän 6,5kk tytön kaveriksi <3 toi testi tehty viikko sitten ja huomenna aattelin tehdä uuden.

 
  • Tykkää
Reactions: lintetsa
NeIHM jääkö se viiva niissä perhosen testeissä siihen vai näkyykö vain sen hetken ku virtsa kulkee testin läpi? Joissakin testeissä nimittäin se viivan paikka saattaa ihan hetken näkyä punasena sen hetken kun pissa imeytyy mut se mitä jää näkyviin testiajan kuluttua on se lopullinen tulos. Muistan ite kans et jossain negakierrossa sain ihan hetkeks sen viivan siihen ja ehin jo innostua kun tuijotin sitä imeytymistä mut sit muuttui pian selkeeks negaks kun vähän kuivui...kyllähän se harmitti :(
 
testi oli pregcheck, luottotestini :D ja oli se ainaki tunnin kuivuneena. aamupissasta testattu ja yleensä mulla ei aamupissasta ole testit näyttäny mitään vaan iltapissa on ollu se vahvin. siispä testaan huomenna illasta! :) Kaikenlaisia tuntemuksia on kyllä ollu mutta en uskalla luottaa niihin sillä ennenki oon kuvitellu itelleni oireita vaikka ne on vaan ollu pms oireita.. sitä pää kehittää kaikenlaista kun oikeen toivoo jotain..
 
Molly kyllä se viiva ihan jäi siihen =). Ja lä oon kattonu ne siinä sen testisjan. Ne tyhjät ku tumlu ni missään vaiheessa ole ollut toista viiva. Näissä haamutikuissa taas tulee ja pysyy.
 
Viimeksi muokattu:
Mullinmalli Minä ku tällanen ison perheen äityli ja säädän täällä sataa asiaa yhtäaikaa.. niin nyt istahdin ihan sohvalle ja nyt näen minäkin noissa kahdessa viimesessä linkissä häivähdyksen pinkkiä =)

Ihmettelen todella kun olen nyt saanut neljästi selvän pinkin haamuviivan. Toissailtana heikko, eilen aamuna selvä viiva, eilen päivällä toissailtasta vahvempi haamu ja tänään aamulla toka pissasta oli tuo tehty ja miusta ihan selvä pinkki haamu ettei tarvii erityisesti tiiraila näkyykö. Nyt ne sit loppu noi testit. Tein puol viis yhden taavetin puikon. Ne on ollu ihan tyhjiä mulla.. nyt tuli joku häivähdys siihen mutta ei oikein kuvaan edes saanut. Niitä on muutamia vielä ja se apteekin oma. Huomenna on tosi kiire aamu tiedossa ja menkkojen pitäs alkaa kans.. jos pystys olee testaamata huomenna ja lauantaina tekee jos ei menkat ole alkanut. . Hjhhu. Melko vaikeeta :O
 
Anteeksi nyt tämä kuvasaaste!! Laitanpa vielä testiajalta kuvan siitä taavetin puikostakin.. näkeeks joku siinä edes viivanpaikan? Se on ollu niin planko ku eilen pari niitä uitin ettei mitään. Tossa se viivanpaikka ehkä vois olla?


Tässä vähän kontrastia lisätty
 
Annikaeveliina Sullahan oli se tukkusatsi noita perhosia. Ootko saanu niihin värillistä viivaa? Toki toivon että oot =) ja kiinnostaa itseäni että onko tuo nyt miten tavanomaista. Mä oon tehny niitä yhteensä 20 tän kierron aikana (jepjep :O ) ja yhen haamun sain oviksen aiksan ja sit nämä neljä nyt tässä parin päivän aikana. Muuten ne on iha tyhjiä eikä missää vaiheessa ole tullu mitään. En itse eota niistä edes viivanpaikkaa. Mä aion noista reklamoida sit ku menkat alkaa. Ei ole kiva tippua korkeelta ja kovaa tollasten hazardien tautta. Mä olen kyllä 99,9% varma että se bitch tulee huomiseen mennessä. Nii on mojovat juilimiset alaselässä että huh! :(
 
Viimeksi muokattu:
NelHM mäkin uskon, et voisit olla raskaana. Tossa taavetissakin näen jo haamun ja muokatussa näkyy punavärikin selvästi. :) Onko illaks tikkua? Kuvaa! :D

Mulla tulee huomenna lisää ja viivaa odotan. Vaikken oo noita kunnolla kuvaan saanutkaan niin paljaalle silmälle näkyi tänään eilistä selvemmin. Viime raskaudessa sain ekan haalean haamun samoilla päivillä ku eilen eli dpo7-8. :) Jännää!
 
Mulla ei oo tapana säädellä noita kuvia kamalasti (yleensä vaan rajaan, terävöitän ja hiukan tummennan ja sitten rajaan niin lähelle, että kuvan laatu on kehno), mutta nyt oon niin täpinöissä tän päivän tuloksesta ja ärsyttää, kun en saa normikuvassa kunnolla näkymään, niin nyt sitte muokkasin!! :D Eihän toi samalla lailla livenä näy, mut en oo noin selkeetä viivanpaikkaakaan saanut pregcheckillä.



 
Mä nyt laitan yhden teorioistani tähän koska tuhrutus on loppu ja kohdunnapukka on kiinni ja kova! Mulla se on aina levällään kokeili millon tahansa etenki kierron lopulla. Nyt siis kp26/28 ja oviksesta en siis varma. Veikkasin että kp14 eli ois dpo12 mutta ku tutkin noita piinapäivien oireita nii limat on ollu venyvät ja runsaat vielä kp15 illalla ja sillon myös tuntunu muniksen tykyttelyä illalla. Eli jos ovis onki ollu kp15 illalla->nyt ois dpo11, tuhrua tullu kn koittaessa sormeen hyyyvin ministi eilen ja toisspvänä. Paperiin valkovuodon ja vähän ruskean sekoitusta kerran = kiinnittymisvuotoa?! Ajallisesti passais paremmin ku menkkojen esituhruun. Ihan Sherlock olo :D menkkaoloki loppunu ja tilalle tullu pistelyä. Noh oottamallahan se selvii lähinnä laitoin tän teorian tänne itselle selventääkseni ajatuksia :)
 

Yhteistyössä