Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jee, niin on! Mutta hitokseen muokattuja kuvia! :D

Heilanga, mikä dpo? Mä nään kyllä ylimmässäkin. Kuva on tosi vaalea. Iltapissahan ei pitäis ollakaan niin tuju, vai? Älä menetä vielä toivoas, kun noissa edellisissä näkyy suht hyvin kuiteski!
 
ööööö onpa erikoinen viivanpaikka :eek: olisko sitä itteään, jos ei vaan jostain syystä väri kertynyt siihen kunnolla tms.. ja joo mulla on tukkusatsi ja oon tehny varmaan 25 (jokatoinen niin kolhuinen et pakko tehdä kylkeen myös toinen) ja on niissä viivanpaikka mut en oo oikein väriä saanu niihin erottumaan.. eikä ne oo lähellekkään tuommosia ku sun :)
 
Mullahan menee ens viikko reklamoidessa kusitikku puljuihin prkl. On vielä pari noita.. mut pissan kaadoin pois ja oli kamalaa pidätellä. Aamulla mielenkiinnolla odotan mitä näyttää. Tää on jo yhen ihmisen kiusaamista lähettää kaikki vialliset mulle! Mut kävi mielessä että onko se väriaine jääny tosta testiviivan kohdalta ja oiski oikeesti pinkki? En mä ole tollasta nähny koskaan ikinä missää tikussa tai kuvassa!
 
Mä ajattelin kato teille ammattilaisille vähän haastetta antaa :D. Ei viddu käy ihteesäkin jo naurattaa. Mun luottoystävä näki kans punertavaa sivulla.. no jotainhan siellä loistaa joka vaiheessa. Voi elämä mitä tuloksia! Riittäs iha joko tai!

Piuulla toisiks alimmassa näen heiman viivasta mut muissa en.

Muoks. Piti isäntä laittaa vielä analysoimaan tuota ja nyt se sit sano että kahto jo testiajalla että näkys punertavaa valkeen alta. Se on edelleen iha yhtä kirkas valkee se viiva. Ei voi ymmärtää :D
 
Viimeksi muokattu:
Onnea matkaan HooKoo <3

Dpo13 tai dpo10 (toivon jo että ois toi 10!) Ei valkeita viivoja eikä pinkkejä :(. Uitin sit taavetin lisäks apteekin oman. . Ei siihe 5minsassa mitää tullu. Nyt on kiire aamu ni en jouda kauempaa kyttäämään. Harmittaa vaa ku menin tekee. Aamulämmöt edelleen korkeet korvasta 38.1.. mut osaa ne menkat silti tänään alkaa. Paskaa!

Viivasia muille =)
 
mymosa
Tänään jos taas kusen vain viivanpaikkaa niin aloitan burana kuurin.. olen kärvistellyt panadolin voimin ja yksin mitään auta.

Lepolämpö 37,1 ja päivän mittaan kipusi eilen illalla 38. Mitään en oo juurikaan juonut mutta pissittää silti kokoajan.
 

Yhteistyössä