Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heilanga Siis KYLLÄ! Mä kans sulle eritoyen niiiin toivon että tuo on huomenna jo vahvempi!

Mullinmalli Sullakin edelleen pinkki viivanen siellä kuultaa <3

Mäkin haluu !!! Oon ykwin vauvan kaa kotona. Mulla ois kaks pc:tä ja 2 rfsu:ta koska tuol kaupassa ei äske ollu muita. Koko ajan pissattaabmutta yritän parhaani pari tuntia vähintään pidätellä ja ku vauva nukkuu ni teen jomman kumman. Ja sit mulla on täysi rauha täällä kyylätä sitä tikkua :D. Että perästä vielä kuuluu ihanaiset!

Missä piuu????
 
Täällä ollaan :wave: kp2 meneillään ja ihan hyvä fiilis. Ehkä tuleva kierto vielä yritetään ja sit keskityn muihin asioihin ja vauva tulee jos tulee :)

Heilngalla ja mullinmallilla näkyy ja punasesti! Aamulla varmaan ja toivottavasti vahvempi <3
 
Piuu Onnea uuteen kiertoon! Toivottavasti tärppää sit =)

Mie tein ne molemmat, pc:n ja rfsu:n, kun en osannut päättää :LOL::stick:. Pc:n tavis viivanpaikka, minkä saan joka hemmetin tikkuun, eli ei merkkaa mitään. MUTTA rfsu oli ihan planko :O. Että en varmasti ole raskaana, kerta ei edes sitä harmaata viivaa siihen tehnyt :|. Tämä on kyllä ensimmäinen lajiaan mulla.. pitää katsoa millo teen sen toisen. Jos siihen tulee mitään, niin wuhuu. Mut on kyllä aika lailla hanskat jo tiskissä.. dpo14 tai 11.. No toki on toivoa vielä, mutta ei kyllä sitä uskoa :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Mussukka Mie oon saanu niihin 25mlU sofeihin sellasta pinkkiä haamua enkä ollut raskaana :(. Mut ptää muistaa että se on vain yksi kokemus monen joukossa. Voit hyvinkin olla raskaana. Tee uusi testi aamulla ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mullinmalli Mä en yhtään noita osaa tulkita mutta pystyyn jotain yrittää nöyttää kyllä =). Aamutestiä odotellessa! Ja Heilangan puolikasta apteekin omaa kans innolla odotan :D

Mä luovutan. Dpo15/12, rfsu:ssa tuli nyt leveä viiva mutta ei siinä väriä ole ja enemmän näkyy loppupuolella, joten perinteiseksi rfsu:ksi tuon tulkkais.. ja pc:n luulin jotain saavani mutta kun kuvaan ei saanut, niin eipä se sillo mitään ole. Vatut, pää hajoo tällasessa. Nyt ei ole testejä yhtään. Alkuviikosta tulee varmaa niitä korvattavia, ni oottelen ne ja teen jos menkat ei muka ala. Mut eiköhän ne viimestään huomiseen aamuun, jos tuolla dpo12 nyt menen.. dpo13 on alkanut viimestään viime kierrot. Lämmöt vielä koholla ja sellasta jännää vihlomista vasemman munasarjan kohdalla ja välillä tykyttää alapäässä, tissit aristaa välillä ja pissa haisee voimakkaalle ja B jotenki oudolle, imelälle :O? Mut eipä ees muita oireita suuntaa ei toiseen.. menkkajomotuksetkin loppu. Toi kuoöus lopetti muute imemisen tän kierron aikana :O Ja ihan ite. En ois uskonu :D
 
Viimeksi muokattu:
NelHM, ON SIINÄ!!! <3

Paaaaskaaaa. Mulla loppui testit illalla ja hain hätäpäissäni rfsu:n mussukkatestin. Teen sen just kohta.

Sillä välin näytän teille miltä cb näytti kun on ollut yön yli.


Muoks. Tässä tää paljon parjattu rfsu. Antaa aina viivanpaikan ja niitä oon tällä testillä saanut paljon. Tämä oli kuitenkin leveempi ja oli testiajan alusta loppuun. Salamalla kuulsi viivanpaikkaa alta, mutta ilman salamaa vaaleanpun leveämpi haalea viiva. Nyt on kaikki eiliset testit jo haamuillut, joten tahtoisin nyt uskoo et tämäkin vois.. Pregcheckillä aion jossain kohtaa vielä testata.

Tässä siis ihan testiajan alussa (< 5min)


Ja testiajan lopussa (n.20-30min)
 
Viimeksi muokattu:
NEHlm jotain hailuraan näkyy
Mullinmalli en osaa sanoa tuosta, ei oo tuttu testi mulle. En nää siinä oikein mitään. Otin nyt vielä paremmalla kameralla kuvan tuosta "plussa" testistä, tuli siis sen 5 min sisään ja tuollaisena pysynyt. Menkat on nyt 3pv myöhässä, mutta mietin että johtuuko se lutinus lääkityksestä. Laitoin torstaina viimeisen kapselin.
IMG 0964[1] - Aijaa.com
 
Joopa joo. Täällä siis kp1. Pettymyksen tunne on jälleen suuri, vaikka eilen jo ounailin testin menkkoja lupaavan. Jotenkin nyt kun on ne lääkkeetkin päällä niin toivo oli suurempi...ei onnistu niiin ei. Kp 34 käyntiin sillä mielellä, että antaa paskan olla. Maho mika maho saatana.
 
Mullinmallilla hienot viivan alut! Punaväriä näkyy tuossa rfsu:ssakin..ja minusta eilinen pc oli selvä haamuplussa! :) Vahvistumista viivasille toivottelen!

Heilanga murunen, pahoittelut menkoista! :hug: :( Niin niin epäreilua..Mutta selvästi oli jotain yritystä niin kyllä se plussakiertokin vielä koittaa! Usko pois! :heart:
 
Heilanga Olen NIIN pahoillani!

Mullinmalli En minä saanu mitään tuollaista eilen enkä tänään. Ihan selvä pinkki leveä viivahan tuossa on. Kerran olen ite tuolla plussannu vuosia sit ja nyt tässä keväällä yhdessä kierrossa an oi tollasen pinkin hennon testiajalla.. oisko ollu sillo jotai yritystä ollu koska menkat alkoi. Kyllä tuo + kaikki muut sun PINKIT haamut.. on ihme jos et ole raskaa a =)
 
Mullinmalli Mäpäs laitan sulle vertailuks ton oman rfsu tikun missä mun mielestä ei ole ku se vakio harmaa viiva. Tuoreesta tikusta otetut kuvat poistin jo.. mut ei niissä ollu mitään pinkkiä. Kuten sulla ;)
 
MiNalo jotenkin on sellanen olo, että ei siellä kyllä yritystäkään voinu olla. Joo toki dpo14 oli meneillään mikä on mulle kakspäivää normaalia pidempi ja en mahtunu eilen mun lemppari rintsikoihin ja tänään aamulla meinasin oksentaa kissanruuan hajusta, mut kun oon ennenkin huomannu, et LH nousee ennen menkkoja ja mulla kun noi testit reagoi ovikseenkin niin miksei sitten menkkoihin...joo pessimistinä tänään.
Kiitos kannustuksesta kuitenkin. :heart:
Noh, soitto huomenna klinikalle ja pyyntö julkiselle. Ei aika ja raha riitä tuolla Turussa juoksemiseen.
mullinmallin toivotaan, että sulla olis parempi tuuri ja nuo viivaset olis sitä itseään.
 
Heilangalle haleja! :/

Minalo kiitos!! <3

NelHM musta tuo sun rfsu ei tod oo normi-viivanpaikka vaan paljon leveämpi.

Nyt meen tekemään pc:n. Siinä kuuluis olla jo selkeä viiva, jos rfsu:kin antaa haamun. Jännittää ihan sikana.
 
Mullinmalli Muaki jännittää sun puolesta! !!!!!! Heti kertoo!! Ja toki se ero on tossa mun rfsu:ssa että eile illalla siihen ei tullu oikeesti niin mitään. Ei testiajalla rikä jälkeen. Täysi planko mitä en ole koskaan sillä saanu.

Mussukka Onhan täällä porukkaa keillä iltapissa selkeesti aamupissaa vahvempi. HooKoo kuka plussas vasta sai kans aamulla vaa viivanpaikan ku illasta oli selvä viiva.. tai näin mä muistelen. Kävi tännne kirjottelee.. selaappas ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä