Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Annikaeveliinalla ainakin viivanpaikka, toivottavast selkiäis toi siun tilanne pikkuhiljaa. Neihmillä on varsinki toss testiajan jälkee ihan selkee punaviiva ja myrtillä selkee oplussa :)) (kääks tulispa miullekii).
Pitkää pinnaa kaikille piinailijoille noh hyvä huuvella ku ite vast alotellu tään homman. Ainii roksille tsempit toivottavast kummiski kaikki hyvin!
 
Malvankukka Toi vika kuva on vielä testiajalla mut iha lopussa. MUTTA oon mä ja te ja kaikki aina saanu tolla jonkun ja oishan se ihan ihme jos mä oisin raskaana. En usko siihen mahikseen edes prosentin verran. Mutta ton testin luonteeseen kuuluu näyttää aina jotain että tekis taas uuden.. ostas lisää jnejne. Hyvä kikka myydä :D. Ovistesti sen sijaan suht vahva ja se saiskii nyt vahvistua plussaks.. onkohan tuo o-testikin ei niin herkkä kuten tuo r-testi on.. tietoa kellään?
 
sori mutta minusta on tullu sokee tai mä liian väsy, mutten kyllä näe väriä kenenkään r-testeissä ainoastaan viivanpaikan nään :stick:

Mulla kp10/28 ja en aijjo testata ovista, kuullostelen tuntemuksilla oviksen (niinku viim.kierrossaki) ja r-testejä meinaan käyttää sitten kun aihetta on, en alota liian aikasin sitä :D
 
No ihmeppä tuo olis, jos lähtis vahvistuun ja muuttus ihan kunnolla värilliseksi. :) Odotukset ei oo korkealla, mutta kiertopäivät huitelee jo sen verran kaukana, että on tullu testailtua. Kuitenki esikoisen toiveilun aikana en koskaan saanu mitään haamuja tai ees minkään sortin värillisiä toisia viivoja. Viivanpaikka enintään valkosena loisti. Eka "roskishaamu" tais tulla dpo7 ja siitä se muuttu plussaksi muutamassa päivässä. Oon aina luottanu nuihin pc:n testeihin, mutta nyt tuli jännä tilanne.. :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Voi Hopeakissa!! <3 Pakko oli nyt vielä yömyöhällä tunkeutua tänne, kun mietin näkikö mun silmäni oikein, kun sun nimimerkin näin tossa foorumin etusivulla tähän ketjuun! Ihan sattumalta!!! Mä nimittäin kirjoittelen ja lueskelen pääasiassa vaan tuolla kerhopuolella suljetussa nykyään...
Katsoin taannoin sun profiilia ja olit viimeksi käynyt joskus tammikuussa täällä, en pääse enää sun blogiin, eikä mulla enää oo sun mailiakaan... Ja lupasin ilmoittaa, kun plussaan! Toisesta pitkän kaavan icsi- hoidosta pärähti plussa ja pe alkaa 8 raskausviikko :heart:
2,5 pitkää vuotta siinä meni, nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin :)

Mä testasin ekan kerran hätäisenä jo pp6 (alkio oli siirrettäessä 3päiväinen) ja sain pc:n testiin aika lailla juuri tuollaisen, kun nyt sulla... Siitä se sitten lähti tummumaan... Jännää!
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
hopeakissa: Jotahin pientä näkyy :heart:

mymosa: sinullaki viivanpaikka ainakii punaväriä puhaltelen puuh :whistle:

nelhm: ovistesti rupee näyttämään hyvältä :) Mielestäni päivä pari vielä jospa sitte vahva ovis+ :D taas tossa r-testissä en näe mitään :headwall:
 
mymosa: mäkii tykkään wondfo testeistä varsinki niistä puikoista :) jospa se ei oo mitään turhaa, jospa siellä joku yrittää tarrautua kiinni :heart:

pc-puikko on kyllä kanssa tosi hyvä, mä ainaki tykkään niistä ja pc-liuskat ei mitään pahaa sanottavaa niistäkään:) Ei ne mulle turhia viivoja anna. Mä nyt viime aikoina tykästyny pikatestien innovacon liuskoihin, mulle ei tee turhia viivoja.
Ite inhoon taavetin ja perhosen pikkusia liuskoja koita siitä tiirailla mahdollista viivaa :LOL: niitä en enää ikuna osta.
 

Yhteistyössä