Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea plussanneille ja haamun saaneille :flower:

Itse odottelen ekaa neuvolaa joka ois 26.8 =) Varhaisultrasta oli alustavasti puhetta mutta saa kattoa mikä on mieli sillon =) Ukko on niin innoissaan että kattelee kehtoja ja rupee tarttumaan tuo innostus asiasta mut kumminkaan ei uskalla edes ola vielä innoissaan :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Moiks :) Sitkeasissi peukut pystyssä!! nelHM hentoa pinkkiä näkyy kyllä:) Testiä vaan Na-dene :)

ON: Ei tuu kuvaa tänään, ei vahvistumista, päinvastoin :( eilinen oikea pinkki haamu vaalentunut. Jotain näkyy joo, mutta ei mitään sellaista mitä eilen. Mä jo kuvittelin että YK 19 riittää, mutta ei vissiin. Tiedän että voi muuttua vielä... Mutta eilen laski lämmöt, sellainen mukava olo katosi ja mahaa/kohtua kouristeli. Vittu. Anteeksi. Ikävä olo.
 
nelHM: kännykällä nään jotain kuivassa 15min testissä, mutta tietsikalla en :O

yrittäjä: :hug:

ON: dpo2 ja varmaa vieläkii oviksen jäliltä maha hellänä, nippailee ja alavatta kippee : / nää piinaviikot h*lvetillisiä :stick: miten saatte ajan kulumaan ennen testauksia..?? Tuntuu että mulla ei oo muuta tekemistä kun vahdata että päivät kuluu.. tietty hoidan lapset aamulla koulutakseihin ja pienet kotona niin niitten kaa touhutaan juttuja ja normaalia kotiaskareita ym mutta silti päässä mukana että vasta niin alhaset dopit :headwall:
 
HooKoo: Mä niin samaistun suhun ja mul vasta dpo1, mul ei kyl oo ees testei tai joo on yks puikko ja digit, mut ne haluun käyttää vasta myöhemmin. Toisaalta hyvä jotta ei ole, niin ei tuu niin suurta mielitekoa alottaa hirveen aikasin tikuttamista. Mut eiköhän seuraaval kauppareissul jo tuu PCt mukaan :D

Mut nyt tääl kyttään muiden testejä kun piinailen, ja puhaltelen plussia kaikille!!
 
nelHM Mä nään sun alemmassa kuvassa aika selvästikin! :)

Yrittäjä Pahoittelut! :( Pidetään kuitenkin loppuun asti toivoa yllä, jospa kuitenkin... :)

Tikru Ihanaa, säkin oot plussannu! Hirmuisesti onnea :) En yhtään huomannu ku pidin hiljaiseloa oikeestaan ton heinäkuun ja nyt vasta oli pakko tulla takas omien tikkukuvien kanssa :) Siirrytkö säkin Huhtikuisiin?

Tänään on uusi testi tehty ja kyllähän se jo vahvempaa näytti kun aikaisemmat :) taisin vaan turhaan panikoida... Vieläkään ei oikein uskalla iloita tai nauttia tästä mutta ehkä jossakin vaiheessa sitten... :)
Nyt vaan niitä plussapuhureita kaikille <3
 
Isot onnittelut kaikille plussanneille. Ja pikkuisille tarrautumisvoimia :heart:

Yrittäjä ja Sitkeä sissi :hug: Toivotaan että viivat sieltä voimistuisivat.


HooKoo Tuskallisesti ne päivät kuluu ainakin täällä. Oon vielä lomalla, joten työtkään ei oo haittaamassa tätä päivien miettimistä. Turhauttavaa :attn:

nelHM Meillä näyttää olevan samat päivät. Oon kyllä puusilmä, en erota tuossa kuvassa pinkkiä :ashamed: Niin paljon kuin sitä haluaisinkin nähdä.

ON Tein aamulla oman dpo10 testauksen ja puhdas nega tuli. Ei edes kuvittelemalla ollut mitään viivan paikkoja! Nyt onkin mieli maassa :( Toisaalta, eihän se vielä välttämättä näkyisi. Ehkä pitää kuitenkin toivottaa yk11 tervetulleeksi. On sitten mukava yllätys jos ei tarvikaan.. Uuden testin voisin vielä tehdä keskiviikkona, ellei menkat ole jo alkaneet.
 
20140818 131003
Kuivana.

20140818 105521-1
Rfsu testiajalla.

Taas heitti nuo kuvat väärään järjestykseen! Tekeekö muilla samaa? Mut anyway. Kyl se tuo antaa viivanpaikkaa vaan. Ja kun en mihinkään testiin selvempää saa niin en usko raskauteen yhtään :(

Sitkeäsissi Ihana kuulla että testi vahvistuu <3

Leonella Ku en nää miekää tuossa mitään. Mut hyvä tovi aikaa sulla se viiva vielä saada =)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille tsemppaajille, pidetään vielä toivoa yllä :heart: Nauraisitte jos tietäisitte mitkät kp:t mulla on. Lauantaina pitäis alkaa menkat. Ovista en tikuttanut ja oireita kesti monta päivää, joten tarkkaa dpo:ta ei ole. Lisäksi outoja tuntemuksia on kokojan. Nipistelyä, nivuskipuja jne...

Sitkeäsissi ihana kuulla :) nelHM, tiedän tunteen... Kyl siinä viiva on, mutta se perhanan vahvistuminen! flowergirl, millä sinä testasit? Joo vielä ehtii.

muoks. ellei huomenna ole kunnollista haamua, niin tää kierto on taputeltu. Eilinen haamu oli jo niin selvä...
 
Viimeksi muokattu:
nelHM Nyt mäkin luulen näkeväni tuossa testiajan kuvassa jotain viivan paikkaa. Jännää :D Toivotaan vahvistusta!

Leonellalle en saa kyllä mitään näkyviin. :( Mutta onhan vielä aikaa. Peukut pystyyn.

Yrittäjä Testasin one stepin 10 mlU/ml testillä. Toivotaan parasta, mutta valmistaudutaan tätin tuloon :x
 
Laittakaa sitkeäsissi ja yrittäjä kuvaa vaan tulemaan ihastellaan viivoja/viivanpaikkoja porukalla :D

nelHM: mun mielestä myös testiajalla ois haaleaviiva ja jopa mä puusilmä nään tietsikan ruudusta :D

käytiin kaupasta ja tällä kertaa en ratkennu testien ostoon huh :LOL: yleensä paketti tai kaks lähtee mukaan, mutta nyt niin pienet dopit etten viitti..
 
YrittäjäJ Näkyyhän tuossa!

Kiitos kun työ näätte. Ai että tää testaaminen on kivaa ja samalla niin ärsyttävää! Kun ei voi olla testaamatta vaikka tietää että se viiva sieltä päivän aikana siihen ilmesty. Argh! Kauheen koukuttavaa.. pakonomaista suorastaan. Mutta luulenpa että menkat tulee ja ne on sitten vuosituhannen menkat kun se tyhjennys oli niin onnetonta. :(
 
Viimeksi muokattu:
Sitkeäsissi juu huhtikuisiin liityin. Tän hetken la olis 16.4 =) Tänään tapahtu jotain todella outoa, mulla on kotidoppler ja sitä tänään kokeilin piruuttani ja syke löytyi!! 150 ja 145 meni! Joko mulla on itellä todella korkee syke tai.... En edes tiedä, ei varmaan pitäs 5+4 kuulua sykettä!!!!
 
Onnea ihan hirmuisesti plussanneille ja paljon viivojenvahvistus tuulia :)

Mä oon taas vaihteeks ihan pihalla oman kroppani kanssa. Nyt on siis viides päivä primolut-kuurista menossa. Naama täynnä näppyjä (joo johtuu varmaan hormoneista) mutta tämä alavatsakipu ja nippailu. Eilen illalla nousin sängystä ylös ja tunsin repäisykivun alavatsalla/nivusissa. Jännästi jomottelee alavatsaa sekä munasarjoihin jatkuvalla syötöllä. Mietinkin että onko mahdollista että olis ovulaatio? Raskaana? Vai voisko kroppa vaan reagoida normaalisti hormonitasapainon tasaantumiseen?

En tietenkään ole voinut olla testailematta mutta negaahan ne testit on näyttäneet. Ovistestejä ajattelin tilata vasta ensi viikolla kun menkkojen pitäis alkaa sit tän kuurin jälkeen.

Vielä ois piiiiiiiitkä aika seuraavaan ovikseen.
 
Tikru Ootko varma ettei olis pidemmällä ku mitä nyt oot :) Ajattelin vaan kun eihän ne sydämensykkeet oo ultrallakaan varmistettavissa vasta ku 6+... Ite sain kyllä kuulumaan dopplerilla jo 8+ ja voi että on Se vaan niin ihanan kuuloista laukkaamista :)
Mä soitin tänään neuvolaan ja pyysin tekemään vähän laskutoimitusta näistä mun viikoista ja nyt siis eletään 5+3, eli LA olis nyt 17.4 :) eli aika samoissa mennään :)

Yrittäjä Kyllä sulla kuule näkyy :)
 
  • Tykkää
Reactions: tikru83
katso liitettä 19700

Äh pitkät pätkät kirjoitin ja sitten hävis. No mutta! Oon pidemmän aikaan salaa seurannut tätä keskustelua ja kuumeillut sivusta. Tjottailua on ollut huhtikuusta asti kun lopetin e-pillerit. Ihan aktiivista ei siis ole yritys ollut. Nyt oli vihdoin pakko rekisteröityä muiden samaa harrastavien joukkoon! Testejä olen siis tehny niin monta, että jo vähän hävettää sanoa :D (ainakin sellaisille jotka ei näitä vauvatouhuja ymmärrä)
Nyt on kp 26/27-29. Dpot ehkä 11-12? En muista koskaan saaneeni pregcheckiin tommosta viivaa! Voiko olla? Onko muilla antaneet vääriä hälytyksiä tai näin selvää viivanpaikkaa? Näettekö ylipäätään saman vai joko mulla on viivalasit silmillä :D
 
Viimeksi muokattu:
Matunen Ei tuo kuule mikään viivanpaikka ole! Tuohan on SELVÄ haalea plussa :) voisin jopa sanoa että ONNEA! :) kun vilkaiset esim. mun noita plussa tikkuja edellisellä ja sitä edellisellä sivulla niin huomaat että kyllä tuo sitä itteään tarkoittaa :) <3
 
Viimeksi muokattu:
Voi apua! En voi uskoa :O tässä kun on tullut jo pieni pessimisti asenne, ettei tietenkään vielä voi. Varsinkin kun ei olla ihan täysiä ovista bongailtukkaan. Hui hurja! Toivottavasti se tuosta vahvistuu vielä :)! Paljon plussatuulia kaikille, pidän peukkuja:flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä