Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tänään digi näytti aamulla "raskaana 1-2". :) Toinen digi vielä on että jos sen tekis ens viikon alussa niin näkee onko hormoonit lähteny nousuun. Mulla kyllä kalvaa keskenmenon pelko mielessä koko ajan. Kamala flunssa vielä päällä joten joka paikkaa särkee ja kolottaa.. :(
 
Empuska Tossahan ihan selvä viiva! Kuivassa näkyy varsinkin tosi hyvin! Älähän nyt hautaa kirvestä vielä!

Jennyliini Onnea digin tuloksesta <3

Minä ku sain sen ekan selvän haamun dpo10 kun aloin raskauteen jo uskoa, se ei kauheesti vahvistunut. . No siis vahvistu mut ei nii paljo ku toivoin.. vasta rv5 paikkeilla tasavahvaa, lähes. Eli kaikki ei ollu hyvin. Kuopuksesta viiva vahvistu tasavahvaksi dpo14sta viidessä päivässä. Voi kun tuo vahvistus! Mie en kestä lähtee kierukan hakuun! Ois nii kiva saada kuopukselle kaveri! Mut tämä homma on tästä kiinni. Pitäkee peukkuja!
 
Voi eiiiii, taas näkyy jotain! :-D

Mutta kun ei mitkään viivat ole vahvistunu millonkaan mihinkään, niin kyllähän nyt luulisi että se näkyisi jo jos on näkyäkseen. Varsinkaan kun mulla ei ole dpoista mitään tietoa. Ja JOS on ollut myöhäinen ovis niin sitä ei olla todellakaan hyödynnetty, koska meidän seksielämä on nyt ollut aivan totaalikuollut tämän kuun, mua ressaa niin pirusti tää homma. Mieskin saa sitten kärsiä siitä kun ei vaimolle seksi maistu : /
 
Onnea Jennyliini! :heart:

Mulla meni töissä maha ihan sekaisin ja jouduin lähteen töistä pois ensimmäistä kertaa kesken päivän.. =) Loppuilta meniki melkeenpä sohvalla maaten ja oli ihan hirveen etova olo..

Nyt pitäis malttaa ootella tän päivän posti ja toivoa, että r.testit tulis. Pitää vaan olla kärppänä ettei mies ehi laatikolle ennen mua, kun tulee tänään aikasemmin kotiin.. :D

empuska mulla varmaan harittaa jo silmät ku oon tuijotellu testejä, mutta miksi mää näen jotain viivan tynkää tuossa sun liuskassa?? :O

neIHM Täällä on peukut pystyssä!! =)
 
Viimeksi muokattu:
Mä en oikeesti tiedä pitiskö mun itkee vai nauraa, mä niin pelkäsin että teKIN näätte siinä jotain koska musta se on livenä selkeämpi vielä :/ Pelottavaa, tai siis kun tässä on kuitenkin soudettu ja huovattu tämän kanssa ikuisuus, että ollakko vai eikö ja testit näyttää negaa suurimmaksi osaksi ja nyt sitten onkin jotain niin huhhuh. Pelottaa sitten taas jos tipahtaa, niinkun pahoin pelkään :(
 
empuska aivan selkeästi näkyy viivanen! toivottavasti lähtee vihdoin vahvistumaan! Ihanaa! :hug:

nelHM sielläkin selkeästi viiva! :hug:

Täällä varmaan menkat saapuu tänään kp 31/26-28... Mitään menkkaoireita ei ole mutta vessakäynnin yhteydessä aivan haalean ruskeaa tuli virtsan mukana pyyhittäessä paperiin, eli eiköhän ne tänään sitten ala. Onneksi on loma viikko niin saa rauhassa lukkitautua neljän seinänsisälle ja masentua muutamaksi päiväksi :/ Ei kai se oo ku nokka kohti uusia pettymyksiä. Ajattelin seuraavaan kiertoon ottaa ensimmäistä kertaa ovistestit mukaan jos ne yhtään auttaisivat tärpissä.
 
riikkunen, mulle on tullut! Joskus on tullut ihan finnejä ja joskus vaan semmosia kummallisia nystyröitä. Ja esim. viime kierrossako se nyt oli niin nännit muuttui ihan sellaisiksi omituisiksi pahkuroiksi. Nytkin on nännit vähän eri muotoiset kuin yleensä.

Ja rinnat on turvoksissa, edelleen. Mieskin innostui eilen testailemaan niitä kun ovat hänenkin mielestä kovin turvoksissa ja täyteläiset ;D
 
  • Tykkää
Reactions: Jomppe75
Kirjotin äsken pitkän testin, mutta se katos johonki.. :O

Jotain kirjotin, että mitä oon ite tässä n. 12 vuoden aikana raskaustestejä tehny, niin kyllä se on aina nega ollu nega ja viiva tai viivan paikka plussa. Nyt vaan jostain syystä en uskalla luottaa testiin, ehkä varmaan sen takia, että mulla on pco ja kaks ensimmäistä lasta on tullu clomeilla ja toisessa oli terolutitki mukana ja kolmonen oli sitten iloinen luomu ylläri, mutta ikinä en ole ehkäisyä käyttänyt ja ensimmäinen miehen kanssa oltiin 16 vuotta yhdessä, että ei hirveen suuret todennäköisyydet oo raskautua ilman lääkitystä ja nyt sitten uuden miehen kans ollaan kans oltu oikeastaan alusta asti ilman ehkäisyä ja nyt on tosiaan ensimmäinen kierto teroluteilla ja jos tässä nyt joskus uus kierto alkaa, niin clomit oottaa apteekissa.. :rolleyes:

Älä empuska ressaa, jospa se sieltä viivat vahvistuis ja saisit keskittyä masun kasvatteluun. :hug:
 
Jomppe, mäkin aattelin ensi kierron syödä taas noita teroluteja, jos siis plussaa ei tässä kierrossa tule. Ensi kierrossa meinasin myös saada sen oviksen ikuistettua ja jos en ovisplussaa saa niin sitten ajattelin noita clomeja joskos semmoiset saisin.

Kyllä on vaikiaa saada kroppa pelittään oikein :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jomppe75
empuska tuossa en kyllä nyt nää mitään.. :|

Mulle tuli testit ja tein tietenki heti yhden ja näytti niiiiiiin haalian vaaliaa haamua, että en p*rkele tiiä.. :( Nyt heitin tehdyt testit roskiin ja unohan tämän homman kahdeksi päiväksi eli torstaina vasta saan seuraavan kerran tehdä testin! :saint: Sopivasti alkaa neljän päivän vapaa, että jos tulee nega, niin otan sille, mutta jos plussa, niin sitte vien ukkelin johonki ihanaan paikkaan ja juhlitaan sitte romanttisesti ruoan merkeissä jne.. :)

muoksista...
Kävin lukemassa yhtä raskauskalenteria ja siellä sanottiin, että olisin vasta n. 2,5 viikkoa raskaana, koska mulla kierto voi olla jopa 55 päivää mitä on ollutki ainaki viimeisiet kolme kiertoa, tässä kierrossa ainoastaan terolutit hämää ja voi sekottaa kierron pituutta, että siitä voipi johtua ne haaliat haamut, kun vasta reilun viikon päästä pitäis näkyä jotain testissä. Huoh!!! Miten tää on aina yhtä "uutta" vaikka neljäs lapsi haaveissa.. Mää oon ihan tyhmä! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Jennyliini""lle onnea paljon vielä! Nyt kun digikin vahvisti :heart:

NelHM ja empuska, toivottavasti viivat molemmilla nyt vahvistuu!!

Katoan hetkeks takavasemmalle (ainakin pariksi päiväksi :D) . Kunnon vuoto alkoi tänään. Usean kuukauden yrityksen jälkeen (vuosi ilman ehkäisyä) oli ekat haamut testissä, mut sieltähän ne menkat silti tuli. Täytyy miettiä mitkä aseet ens kierrossa käyttöön..
 
Dark, puhelimella katsoessa näkyi kyllä punainen hailura!! :)

Voi hyvänen aika, miksi näiden mukamas "oireiden" pitää olla niin selviä! Ei oo tehnyt kahvia mieli moneen päivään, mutta aamukahvin nautin silti joka aamu. Mutta nyt päiväkahvi, eiköhän päädytty pöntön päälle yökkimään taas! Tää on jo kummallista, liian ilmiselviä oireita kehitän kyllä päässäni! :D
 
Empuska..mikä kp tai dpo sulla on?
Onpas monella epäselvä tilanne..mukaanlukien itseni. Toisaalta teille tulee välillä haamuja ja mulla negaa.
Mulla vaan on tosi säännöllinen kierto ja aina tulee menkkafinni leukaan..nyt ei menkkoja eikä finniä..ei tuhrua ei mitään. Mutta eipä ole raskausoireitakaan.

Darkilla kyllä näen testissä hailakkaa viivaa. Plussatuulia sinulle ja kaikille!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä