Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Valeriaanalla on kyllä nätti hentoinen punainen viiva <3

Nyt tulee omaa napailua aika urakalla, tai ainakin kuvien muodossa. Mun puhelin ei ole eilisen jälkeen suostunut lataamaan aijaa:seen kuvia(oon varmaan ylikuormittanut sen.)

Aamupissaan tehty testi:
Aamusofi uitettuna, kaikki 5-10min kohdilla.
Aamusofi uitettuna, kaikki 5-10min kohdilla.
Aamusofi uitettuna, kaikki 5-10min kohdilla.


Päiväpissaan tehdyt TESTIT, pc ja sofi.
Päiväpissa, pc ja sofi
Päiväpissa, pc ja sofi
Päiväpissa, pc ja sofi
Päiväpissa, pc ja sofi
 
Tein testin ja jossain valossa näyttää, että siinä jotain olis ja jossain taas näyttää ettei siinä mitään oo.. :'( Nyt lopetan tämän pöljäilyn ja ootan sen huomisen verikokeen tulokset! :ashamed: Nyt nukkumaan jos vaan uni tulee, että jaksaa yön valvoa töissä ja aamulla kasiksi vielä labraan..
 
Ostin early-testin...ni tämmösiä sekoili oisko 8min ja 15min (MUOKSISTA: Koneella noi näyttää negoille..livenä oli siis viivaa. turhaa latausta sit taas)
En ymmärrä. Ekat minsat sekosi ja näytti vaakasuoraa selkeetä tasasta viivaa koko matkan. sitten siihen tuli vähän ku haalea plus-merkki. Sit vaakasuoraviiva häippäsi ja jäi haalea pystyviiva. En tiiä mitenkä kuvissa erottuu.
Testi oli semmonen että viiden minsan päästä tulkittavissa. Ja ei saa tulkita enää 15 minsaa myöhemmin. Eli testiaikojen sisällä tuli nuo mitkälie. Mua nyppii ja turhauttaa. Ja kokoajan aattelen et viimenen testi, viimenen testi. Ja tattadaa "ai tuol on aptkeekki,ostanpa testin".
Päätin että jos ei menkat maanantaihin mennessä ala, ni varaan ajan yksityiselle gynelle ja haluun et tutkitaan mikä tuolla mättää! Tuli mieleen jo kasvaimetkin kun on niin epätyypillistä tää kaikki mulle.
 
Viimeksi muokattu:
mamoska, totta! Aina rivien välistä tulee luettua kun ihmiset ovat puhuneet edellisistä plussista yms että kellä on lapsia ja kellä ei :)

Mä voin kertoa kans :)
Olen 22-vuotias, mies on 33v. Kummallakaan ei ole ennestään lapsia, muuta kuin tuo meidän yhteinen koiravauva(1,5v) ;) Yhteistä taivalta meillä on vain reilu 2 vuotta, kihloissa reilu vuosi. Meillä on nätti koti, ennenkaikkea oma talo <3
 
Jomppe Selvä plussa. Luulen kanssa että päivä pissasta vaa ei aikasessa vaiheessa tule nii selkeetä viivasta ku aamupisusta.

Empuska Noissa iha vikoissa kuvissa näkyy haaleeta viivasta. Mie kans tuhaudun noihin sofin testeihin! Prkl menee hermo. Kun ihan selkeetä pinkkiä tuli eile vai millo olikaan ja tänään ei miusta nii vahvaa taas. Vattu!

Mamoska Kyllä näen tosi haaleen viivasen. Oliko early predictor? Sillä on huono maine antaa haamuja turhan päiten.. mutta kyllä se oikeitakin haamuja taatusti antaa =)

Mie tilasin vihon viimeset tikut. . Mammaksilta niitä puikkoja mihin sillo tuli ihan selvä haamu.. luulenpa että ovikseen reagoi ne. Ne uitan ja sit olokoot. Ei jaksa.

Esittelyistä.. jossain vaiheessa ikää kysyttiin ja muutama laitto. On vaa tullu nii paljon uutta porukkaa. Sella lista nimim./ikä/yk vois olla kiva mut pitäis alottaa uus pino että sais eka sivulle ja jonku sitn päivittää sitä. Yhdessä pinossa oli aikoinaan niin mutta toimii vaihtuvuuden kannalta varmasti paremmin odottajissa. Mut miulle käy mikä vaa =)

Ja siis minä 32v. Ja neljä lasta on -03, -05, -08 ja -13. Yk 9 ja viimeinen sellainen. Pian mie joudun poistuu täältä, ja tuskin odottajiin pääsen :(
 
NelHM juu, sepä se. Siksi en innostunutkaan noista ollenkaan. Mutta olen joskus kuukausia sitten pelleilly samaisella testillä ja sillon ei tullut mitään. Mutta mun tuurilla nyt varmaan taas joku sunnuntaikappale :D

Esittelenpä itsenäi tähän kans vähän. Olen 33v (hui!) ja mies 36v. Lapsia on neljä. Kaksi vanhinta edellisestä liitostani (15 ja 13v) ja sitten kaksi yhteistä (7 ja 5v). Mä kovasti toivoisin vauvaa ennen ku täytän 35..jotenkin asettanut itelleni semmosen vauvarajan. Mutta toki mieli voi muuttua sitten kun tuo maaginen ikä on ylitetty :D
 
oon seuraillu teidän testailua,itellä kun on ollu menkat ties missä kohta vuoden päivät. =D ovista koittannu tikutella mutta ei sitäkään näy.viimme viikolla kävin asian tiimoilta lääkärissä ja nyt ruvettiin selvittämään missä mättää. ite oon 24v ja mies 35v. lapsia meiltä löytyy yksi ja täyttää maanantaina 1v. =)
 
Huoh, epätoivo iskee vissiin aina tunnin välein tän homman kanssa.

Yksinkertaisesti ei tässä varmaan oikein voida olla raskaana, jos kp11-14 on harrastettu seksiä ja ovis on saattanut hyvällä lykyllä olla kp15,16,17 tms. Niin nyt on jo oh my god kp38! Pakkohan sen olisi näkyä jo ilman tihrustamisista. Nyt äkkiä ne menkat kehiin niin pääsisi tositoimiin taas -.-
 
Esittäytymistä alkuun... Olen 34v ja mies 44. Mulla ennestään 8v tyttö. Ensimmäistä yhteistä kuumeillaan ja miehen ensimmäistä noin yleensäkin. Nyt yk 2. Hankaluutta tuottaa että mies viikot melkein 500km päässä töissä joten joka kierto ei mitenkään mahdollista edes teoriassa raskautua.... Ja aina oon ollut itse sitä mieltä että ei enää 35v halua lapsia, mutta mutta... Alkuvuodesta tulee tuo maaginen ikä vastaan jä tässä ollaan :whistle:

Nyt (kai) dpo 5 ja johan se piti tikkua uittaa vaikka oikeesti ei mitään mahkuja mitään näkyä.... Pitäisiköhän mennä hoitoon....
Laitan kuitenkin kuvan niin voin ens viikolla vertailla kun muka omasta mielestä voisi hyvällä tuurilla jotain näkyä....
Muoks. Siis ensi viikolla voisi jo hyvällä tuurilla näkyä!
N. 5-10 min
image

Ja hassusti kuivuva testi n.30 min
image
 
Viimeksi muokattu:
Heips,

Jänskiä paikkoha täällä, haamuja tulee joka ovesta :)
Oletteko myös noita puikkoja uittaneet? Tuntuu että tuo suihkuun sihtaaminen on välillä vähän hankalaa :/

Nyt olisi kp26/25-26 ja itseasiassa tarkistin viimeiseltä 6kk kierron pituuden niin keskimääräisesti oli sellaisen 24. Pari päivää suihkutellut ovispuikkoja, mutta ei ole kovin pinkiksi lävähtänyt, joten en usko että on tärpännyt kun siihenkään ei mitään ole ilmestynyt. Jos ei huomenna aamulla ala vuoto kuten aina niin sitten testaan tuon yhden r-puikon.
Hetkittäin on olo, että jos nyt kuitenkin, mutta takaraivossa fiilis että ei :/huoh
 
Esittelempä minäkin:
Ikä 22 aviomies 23, esikoinen 2/2014. Yk 7 menossa (kp 6)
Esikoista yritettiin yli 2 vuotta nyt ens viikolla eka lääkäri varattuna raskautumis vaikeuksiin liittyen. Saas nähä saako lähetettä johonki tutkimuksiin.
Todennäköisesti täällä tulee pyörittyä vielä pitkään :)
 
Ihana palsta ja ihania naisia samassa tilanteessa <3. Kaikille vain parasta toivon! !

Empuska Voin samaistua siun tunteisiin täysin!

Hitto. Kupus pomppi mahan päällä ja kamalat mahakivut sain :(. Alapäähänki jomottaa ja alaselkä tulessa. Jos siellä joku ois aluillaan ni ei taatusti ole enää :(
 
Miäkin uittelen kaikki mahdolliset, niin vaikea sihtailla varsinkin aamuisin noita pissasuihkuja.

NeIHM, mitä ihmettä? :( yritetään nyt olla ihan vajoamatta, vaikka välillä tuntuu epätoivo ja ahdistus hirmu pahalle.

Mulla myöskin on tuo alavatsa särkenyt, ja maha myös edelleen. Jotenkin tänään varsinkin huomasi pitkästä aikaa töissä(olin saikulla 1,5vkoa) ollessa että maha on ainakin jotenkin eri tuntuinen koko ajan, sellainen painon tunne/kiristys. ..mutta eipä nuokaan tuntemukset mtn meinaa veikkaisin.

Maanantaina tai heti alkuvkosta ajattelin olla yhteydessä taas neuvolaan, jonne jo soittelin aiemmin että pääsenkö missä vaiheessa verikokeisiin jossa voitaisiin katsoa onko siellä mitään hormoneja vai ei. Täti sanoi että täytyy testata vielä kotona 29.päivä maanantaina ja sitten soittaa uudestaan.
 
Mie oon ollu jo pitkään tässä iha jäässä kaikki päivät. Illat pahimpia. Eilen tuikkasin tulet isoon takkaan ja nostattelin lämpöjä reippaasti.. silti huppari ja villapaita päällä täällä tärissy. Mut aina oviksen jälkeen oon vilusempi mut tää on kyl megamaanista taas.. tääki :D

Ai niin. Miehän oon laskenu dpo:t sen megaplussan päivästä, siis että siitä seuraava jo dpo1 jne. Koska olen varma että ovis tapahtui samana päivänä. Jos nyt oikealla tavalla laskee niin nyt vasta dpo9 :D. Yhtään en ole epätoivoinen asian suhteen.
 

Yhteistyössä