Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Muumin, aika selkeääkin viivaa näen, värin kanssa !! :)

Täällä menossa Kp37/32, eikä mitään hajua miks menkat ei ala. "menkkafinnejäki" pukkas viime vkolla naamaan, mut ei.
Eilen ja tänään ollut kummallisia tuntemuksia alamahalla. Voisi verrata hieman oviskipuihin tms.. sellasia vihlasuja (mut ei todellakaan niin kovia!)

Kummallisten tuntemusten takia testasin eilen ovistestillä;
Ovistesti
IMG 2453-001

Sit testasin eilen myös Rfsu:n ja Pregcheckin testillä. Mut en niihin mitään selvää saanut.. Pregcheckissä ihan kuin jotain näkisin (varmaankin viivanpaikka)
 
Kengumamma paineilta joo tulee. Onneks mies on yhtä vahvasti mukana kuumeilussa niin kyselee aina noiden testien tuloksia, joko on, no onko nyt jo? Pah negan digin tein just taas..
Meillä on myös ongelmana miehen iltaväsymys. Jos se kerkeää menemään ennen mua makkariin niin ihan turha toivo kun kuorsaus kuuluu jo parissa minuutissa..
 
mimmi92 no hui, onneks ei miehele pahemmin käynyt.

Meillä kans miea iltaväsyny :D 10s ja on unten mailla. Toi ei tykkää suuseksistä ollenkaan, on vähän outo mies. Tyytyväinen kun harvoin harrastelee ja sitä perus. Luulis monien miehien olevan tyytyväinw ku nainen haluaa. Eilen sanoin et humnenna kans nii mies tokas "en sit jaksa kyllä montaa päivää, että ei mene maku" Justjoo :D
 
Viimeksi muokattu:
Joo meillähän kyllästyttiin esikoista tehdessä ihan koko homman (joka toinen päivä). Sit ku tulin raskaaks niin pari ekaa kuukautta molemmat oli ihan tyytyväisenä ilman :) sen jälkeen taas sit alko mua vauvan liikket yms. häiritsee niin synnytyksen jälkeen onkin ollu tähän saakka ainakin vielä mukavaa :D saas nähä kauanko tässä menee et kerkeekö taas kyllästymään :D
 
Onneksi ei käyny tosiaan pahemmin mimmi sun miehelles! :O

eläinystävä, täytyy kyllä sanoa, että on vähän omituinen mies sulla.. :D En oo ennen kuullut moisesta. Yritäppä joskus ottaa täysin ohjat omiin käsiin vaikka kuin yrittäs ukko laittaa hanttiin. Kumma jos ei tykkää.

Meillä ei ukko ole niinkään iltaväsy, mutta jos se päättää, että nyt nukutaan, niin sitte nukutaan ja aina sanoo, että mitä tuota pyörii sängyssä. Ite sitte jään kuunteleen ku se nukkuu.. :)
 
sohvi35, kaikissa ovistesteissä (paitsi mun kohdalla Davidin :D ) pitäis molempien viivojen olla TÄYSIN yhtä tummat tai testiviivan jopa tummempi kuin kontrollin, jotta se ois oikeaoppinen ovis+. Lähes tummat ei riitä.
Tässä mun tän kierron ovis+, oli illalla testattu joten ois varmaan joskus yöllä ollu jopa tummempi tuo testiviiva :)

 
Kengumamma stressaavaa on. Vissiin liikaa paineita (miehellä). Oviksen aikaan seksi maistuu puulta ja on muutenkin pelkkää tulostavoitteista toimintaa.

Huh onneksi mimmi ei käynyt pahemmin! Toivotaan sitä plussaa nyt.

Yönenkeli oisko viivanpaikka? Väriä en näe.

Esikoinenhaaveissa mielenkiintoinen, albiino viiva!

Tervetuloahaikara koska sulla oli ovis?
 
Yrittäjä J: Joo viivanpaikka taitaa olla ihan muutaman tunnin aamupissasta. En oo yhtään muistanu pitää kirjaa menkoista tässä imetyksen aikana taitaa hormoonit heittää häränpyllyä en muista koska ollu vuodot viimeks. Mutta siis menkat alkanu kumminkin jo ainakin heinäkuussa ollu menkat.
 
Mulla lauantaina 5+0rv vaihtu kp1 :ashamed: se siitä heinäkuun vauvasta.. itketty on ja alkuraskauden ultra muuttuu tavalliseksi gyne käynniksi, pääsee tutkimuksiin miksi ei tärppää tai tärppää mutta ei sitte pysy matkassa. Mä nyt tovin oon poissa ja tuun kertoo gyne uutiset sitten kuun puolessa välissä ja kahtoo nyt pitäsinkö taukoo kaikesta vauvakuume ketjuista ja mietin vakavasti että otetaanko miehen kaa hormooniton ehkäisy käyttöön vai jatketaanko tjot:tailua. (vai miten se kirjotetaan)
 
Heippati kaikille! Onnea kaikille plussanneille!! Varsinkin nelHM, ihana nähdä sun plussanneen! :heart: Ihanaa masunkasvatteluaikaa sinne!! :)

Olipahan mulla asiaakin...oon aika järkyttyny..Meidän ihana poika (pitkään ja hartaasti toivottu 2. lapsi) syntyi kesäkuun lopussa ja on näin ollen nyt reilun 4 kk:n ikäinen. Ei tosiaan olla puhuttu kolmannen lapsen hankkimisesta, saati edes yritetty! Ja mulle tehtiin sektio, joten senkään takia ei kai saisi tulla raskaaksi vuoteen?? Imetys mulla on jo loppunut ja ekat menkat tuli ja meni. Yhden, siis YHDEN ainoan kerran, on tullu hommailtua ilman ehkäisyä..ja se oli muistaakseni pari viikkoa sitten. Tiedän edellisten menkkojen alkamispäivän, se oli 2.10. Viikonloppuna tuli ihmeellistä ruskeeta tuhrua, ei yhtään normaalia mulle. Aattelin et menkat tekee tuloaan, mutta eipä se vuoto alkanutkaan. Joten tänään marssin epäuskoisena ostamaan testin. HAAMU!! :O Tai joku sanoisi sitä jo plussaksi...Mutta minä oon nyt paniikissa!!! Enhän mä voi nyt alkaa odottamaan vauvaa! En vielä! Oisko mitään järkeviä neuvoja kellään miten mun kannattais nyt toimia?!
Ja tässä kuvaa testistä: 20141103 192951
 
Minalo: toi on plussa onnea kai :flower:.. Mä en tiedä noita sektio asioista, soita neuvolaan ja kysy sieltä. Oisko pitänyt ehkäisyä käyttää jos ei ole valmis heti raskautumaan, niihän siinä tuppaa käymään jos ei mitään suojaa käytä.
 
YrittäjäJ, en itseasiassa tiedä milloin mun ovis oli / mikä Dpo menossa.. aiemmissa kierroissa ovin on ollut Kp18-Kp19, mut tässä kierrossa sain melkein ovisplussan jo Kp12 ja Kp13. Sit ovistestit loppu kesken. Joten on todella hankala arvioida tapahtuiko ovis silloin Kp12-13, vaiko normaaliin tapaan Kp18-19. VAI oliko se vielä myöhemmässä vaiheessa. Ei tietoa..

MiNalo, haalea plussa tuo on!
 
empuska Tiedän, ja toivonkin sitä sydämeni pohjasta teille jokaiselle. :heart:
Vietin tässä ketjussa ja keskenmenon jälkeen yrittäneissä 2 pitkää vuotta ennen kuin pysyvä tärppi saatiin. Tämä ajankohta vain hieman järkyttää tällä hetkellä, mutta uskon alkujärkytyksen mentyä ohi olevani sataprosenttisesti onnellinen tästä. Sen tiedän etten koskaan ikinä voisi yhtäkään raskautta keskeyttää, olipa ajoitus mikä tahansa.
 

Yhteistyössä