Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon tehnyt o-testit aamupäivästä klo10-11, ennen sitä oon pidätelly about 3h ja juonu tosi vähän, ehkä pari lasillista aamun aikana.

Mä en onnistunu tässä kierrossa bongaamaan tikulla ovista. Laskurin mukaan olis ollu tiistaina, mut mitään tuntemyksia ei tuolloin ollu. Oon tutkaillu kn ja ma-pe aikavälillä oli tosi alhaalla ja pehmeä, nyt se on taas hypänny takas tosi ylös ja taaksepäin kallistuneena. Torstaina ja eilen pe oli paljon menkkamaista jomotusta, koko alavatsalla. To ja pe tuli myös himpun vessareissuilla rusehtavaa liman sekasta vuotoa pyyhkiessä. Ovisvuotoa epäilen. :confused:

Nyt sitten jännäillään ja odotellaan kun pääsee testailemaan. Talletuksia yritetty tehdä ahkeraan. :p

Tsempit kaikille, nautitaan viikonlopusta!! :wave:
 
Lugesteron haettu kierron tueksi. Katsotaan onko mitään vaikutusta. Ennen tullut todella helposti raskaaksi kahdesta nuorimmaisesta lapsesta niin saanut huomata, että kaikki ei todellakaan ole itsestään selvää ja on paljon tekijöitä mitkä voi vaikuttaa kuukautiskiertoon..
 
Oijoi, täällä jo otellaan kovasti et pääsee tikuttamaan :D joku riippuvuus asiaan melkeen jo. Kp3 menossa, tai jos laskee sen epämääräsen ruskeen valkovuodon mukaan ni ois jo kp4, en sitten tiiä.
Lasketteko te mistä uuden kierron alkaneeksi, vasta kun tulee selvää menkkatavaraa/verta vai jo rusehtavan valkovuodon?

Muutenkin nyt nää menkat tosi oudot. Yleensä ihan viimestää kolmispäivänä tullu tosi paljon vuotoo, siis monta sidetta menis päivässä, mut nyt ei ole koko aikana tullu edes joka kerta wc-paperilla pyyhkiessä, ja kun tulee, se on lähinnä no semmosta tosi vähästä määrää ja ruskeeta... sinänsä ihan selvät menkat, mutta aivan älyttömän niukat. Selviisi vaikka koko päivän yhdellä pikkuhousunsuojalla... outoa. Kun on tottunut todella runsaisiin ja pitkiin menkkoihin.

Noh mutta ajattelin jos muutaman päivän sisällä alottas taas tikuttelun... :D Toisaalta vähän kauhulla odotan taas niitä pettymyksentunteita, kun selkeesti erottuvaa ovistikkua ei tule ja nega r-testeja paukkaa...
 
Sunflower11
Kierto lasketaan alkaneeksl kunnon vuodosta.

mulla välillä on tiputellut esim. Viis päivää ja sit päälle menkat 7pvää ja kierto saattanu olla esim 24pvän mittainen. Ei siis paljon vuodotonta aikaa..
 
Nyt on tähän kiertoon varustauduttu kunnon testi arsenaalilla :D

Tilasin raskauskeijusta digitaalisen ovistestin... Tässä kierrossa pitäs ovis olla ensi viikonloppuna, eli mies kotona otollisen ajan... Voin sitten tuolla digillä varmistaa tai masentaa itseni jo valmiiksi että onko ajoitus oikea...

Sit tilasin 20 kpl liuska r-testejä ja tuhlasin vielä johonkin super herkkään first response raskaustestin jolla voi (mukamas ainakin) testata jo 6 päivää ennen menkkojen alkua... Että testejä on nyt ainakin hankittu valmiiksi millä testata.
 
empuska mikä kp tai dpo sulla on meneillään? Ootko liian aikaisim liikkeellä? :hug:

nutturuu, oikee meininki! :D

Taitaa olla himoilijat viikonlopun vietossa kun hiljasta pidellyt.
Me oltiin eilen illalla naapurissa istumassa iltaa ja pelailemassa lautapelejä. Ihanaa oli päästä ajattelemaan kaikkea muuta, ku muuten lueskelee koko ajan jotain kuumeiluun liittyvää netistä.

Täällä himotestailija ollu taas aamulla vauhdissa, r- ja o-testit tehtynä..:LOL: Kp 17 ja dpo 2, tuloksen osaatte varmaan arvata..mutta minkäs sitä himoilleen mahtaa.

katso liitettä 19837

Lisäys: mun piti alottaa pe kolmas terolut kuuri. En uskaltanu kuitenkaa alottaa, ku lukenu muistaakseni myös tässä ketjussa sen mahdollisista haitoista jos ovis ei oo vielä ollu. Ja mulla ei sata varmuutta onko ollu ja koska.
 
Viimeksi muokattu:
Kp27, ei mtn tietoa dposta.

Elämä on ihan totaalisen palasina. Hyvä kaverini ilmoitti vko sitten olevansa raskaana, vahinko. Eilen sain selville että paras ystäväni on myös raskaana, en tiennyt edes heidän yrityksestään. Tällä hetkellä ollaan aivan romuna kaiken keskellä ja tuntuu ettei ole ulospääsyä.

Tuntuu niin turhalle kaikki tämä.
 
image:

Täällä tais päättyä ihme kierto hyvin :) nyt menos kp 39/28 alkuun olin varma ettei tärppää tässä kierrossa kun veristä vuotoa (paperiin) tuli kp15 tienoilla enkä ovista huomannut missään välissä.. mulla kun on selkeät ovis oireet.. no sillon aiemmin laitoin haamusesta kuvan mikä osottautui ovulaatioksi ovistikku siis antoi räikyvän plussan.. ja sen perusteella nyt olis menossa dpo 10 ja testi näyttäis sit noihin dpo aika hyvältä..luonnos tietty vahvempi ja värikkäämpikin :)

Muoks. Paremmas valos otettu kuva samasta testistä.. molemmat kuvat muokkaamattomia.
http://aijaa.com/Eww5SD
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Hei. Olen taustaillut ja jännännyt puolestanne kauan. Voisinkin kertoa nyt oman tarinan, jos jollekin ois apua. Eli meillä kaksospojat syntyi 06/13 3.sta icsi hoidosta (yksit.). Tätä ennen 7 v. selttämätön lapsettomuus, 1 ivf/icsi + 1 icsi (julk.) tuloksetta. 10/14 päätettiin että emme estä jos tulis ihmeenkaupalla lisää, uskoa ei ollut. Liikuin ja söin terveelisemmin laihduin 10 kg kuin itsestään. Aloin käyttää beroccaa 08/14 joka aamu +kalaöljy/d-vit. Elimme lapsiarkea. Verenp.lääke vaihdettiin albetoliin 09/14. 10-11/14 rupesin ottamaan gelee royalea 1*pv ja ukko otti kun muisti myös. En uskonut tämän voimaan, mutta kokeilin. 11/14 kierto päättyi 21.11. Mahatauti ja flunssa seurana kp 1. Jätin ottamatta geleet tässä kierrossa, koska oli pikkujouluja yms. kosteita juhlia tiedossa. Kuinkas kävi?? 18.12 tein testin kun menkat myöhässä 2pv. Ovista en saanut tikutettua mut tuntemusten perusteella oli 4-5 pv myöhemmin. Ei meinattu uskoa joten 6+2 kävin ultrassa ja kyllä, siellä sykki sydän. Alussa ollaan mutta silti. En ois ikinä tätä uskonut.

Nicci rv 9+2
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Mä olen tässä jo viikon verran ihmetellyt kun nännit on olleet niin arat. Testejä tein jo ihan liian aikaisin, jo kp 19, ei tietenkään näkynyt mitään. Eilen kp 28 haalee plussa, tänään tein toisen, ja haalea plussa. Eilinen testi Pregcheck, tänään rfsu. En voi uskoa tätä. Mirena kierukka poistettiin 11.12.-14 ja tä oli eka normaali kierto, ja nyt jo raskaana? Mieheni on yrittäny lasta aikaisemmassa suhteessaan, muttei ole saanut, ja nyt mun kanssa heti. Uskomatonta. Ehdin jo tilata perhosilta 10 erittäin herkkää testiä. Teen vielä huomennakin, josko viiva vahvistuisi. Foolihappoa aloin syömään uutenavuotena, voikohan sillä olla jotain vaikutusta??:p
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Heippa! Olisi teiltä "ammattilaisilta" kysyttävää.
Olen tänään aamulla tehnyt apteekista ostamani yesno merkkisen raskaustestin ja siihen ilmestyi n. puolituntia teon jälkeen haalea toinen viiva. En osaa sanoa näkyykö viivassa väriä mutta se näkyy kyllä selkeästi ilman sen kummenpaa tiirailua. Onko jollain kokemusta näistä testeistä, tuleeko niihin aina viivanpaikka? Menkat ovat kuitenkin jo 4-5 päivää myöhässä ja oireita on vaikka muille jakaa =/
 
ettaalle varovaiset onnittelut! :heart:

lalaloopsy, mul ei haisukaan tost testistä. Mut joku tais tässä ketjussa viime vkolla testata sillä. Kelaappa sivuja taaksepäin, pitäis olla kuvakin mukana. :wave: Paahan kuvaa tulee, ni ammattilaiset voi tulkita. :D

ON: Mies halas mua aamulla ja mul on tullut tissit kipeiks! Siis koko tissit on kosketusarat. Plus yöksyöksäyttelyttää. Arvatkaapa vaan kuinka pilvissä mun toiveet nyt sit on??! :saint:
 
Päivä
Päivä
Hätähousu mikä hätähousu, piti vielä kusta yksi apteekin oma. Negaahan se näytti niinkuin arvata saattaa.

Varasin ensi vkolle lääkäriajan, nyt aletaan ihan tosissaan selvittää mistä tämä lapsettomuus johtuu. Vuosi ja 3kk menty ilman tulosta. Olen niin loppu ja puhki ja rikki kaiken keskellä. Kahteen päivään en ole tehnyt muuta kuin itkenyt ja syyttänyt itseäni. Niin kamalan vaikeaa tämä elämä ;(
 
Vaikuttaako digitaallisen raskaustestin tulokseen kuinka kauan on pidättäny? :( Minun pitäisi olla nyt raskausviikolla 5+1 ja tein viimeviikolla(4+5) testin jossa oli 2-3 ja nyt tein uuden jossa on 1-2 vaikka pitäisi olla tuo 3+. Tosin pidätin vain tunnin. Pelottaa hieman, vaikka mitään vuotoa ei ole tullutkaan. Ei kai tuo nyt ole ihan normaalia?
 
Viimeksi muokattu:
empuska, voi itkut sentää! Mutta josko hormonia on vielä niin vähän ettei näy testissä. :saint:

akkat, voi hyvinkin olla et pissi ollu liian laimeeta. Tee ihmeessä aamusta heti ensimmäisestä, ni tulos on varmempi :wave:
 

Yhteistyössä