Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Auttakaaa.. Nyt on kp12/22. Ja kp10 iltan tuli ruskehtavaa vuotoo "ronkkiessa" ja kp 11 tuli myös koko päivän haalean ruskehtavaa valkkaria.. Ja tänään ei mitään. Mitä tää on ??? Koskaan ennen ei menkkojen välissä oo tullu mitää..
 
Vituttaa.. ei taaskaan mitään! ! Ja mä raahauduin 4pvän kuume/noron jäljiltä sinne kun testit vahvaa..

Ärsyttää kun ei ees viittiny kertoo millanen on suurin ja onko toivoo. Pitäisi olla 2cm jo eikä ollut.. ei mitannut tms..

Jatketaan kolme kiertoa nyt 3tbl.. limis oli vajaa 5mm

Taidan hakee terot ja syyä kierron kuitenkin kp15-24..

Nähtävästi mies jatkaa sairastelua niin eipä tässä mitään pupuilla.

Kn on hyvin alhaalla, ehkä kova ja aukeemaan.. voiko olla.. en ehkä osaa tutkii tota kovuutta ja aukinaisuutta.
 
:| Taidan nyt kyllä lopetettaa tämän testaamisen kokonaan. En malttanut odottaa aamuun joten tein tuon toisen digin mikä lojui kaapissa. 2-3 tuli tulokseksi, ei se tosin vielä ole mitenkään hälyttävää että ei tullu 3+ kun raskausviikot on vasta 5+1. :)
 
SAM 02245
Tämmöinen tuli tänään kp25/29, herkällä raskaustestillä. Tein perjantaina yhden, jossa oli tuotakin hailurampi haamu, joten on tuo vahvistunut. Aijaa vaan raiskaa näköjään kuvanlaadun totaalisesti.:headwall:

Näytin testin miehelle ja nyt sitten vielä siskolle. Molemmat tunnusti näkevänsä viivan ilman kummoisempaa tihrustusta. :D
Testaan keskiviikkona uusiksi taas, josko olisi vahvistunut tämän aamuisesta sitten lisää. :)
 
joku Kuvanlaatu on siis luokkaa surkea, kuten myös valaistus. Itse katsoen näkyy ihan selvästi tuo viivanpaikka, vai mikä lienee onkaan.

minäkin ilmottaudun mukaan.. Kolmatta kuumeillaan ja keskenmenon jälkeen vähän epävarma kierto mutta olettaisin vähintään dpo6, joo en minä yhtään hätäinen ole mutta oireita niin paljon että pakko oli testata, tuli siis kahteen testiin viivanpaikka. Puhelimella vain tulee niin huono kuvan laatu.. Davidin testi siis tuo. Voiskohan tuo vahvistua viivaksi vai tekeekö nuo davidin testit nuita viivanpaikkoja? Mulla nyt ensimmäistä kertaa tuli sillä viivanpaikkaa. RFSU: anto kans viivanpaikan mutta siitä en saanu minkäänlaista kuvaa koska tuhosin vahingossa koko testin kun sitä hermostuneena pyörittelin.
 
lalaloopsy minulle tuli samaiseen yesno-testiin testiajan jälkeen haalea viiva. Ei tarkoittanut mitään :( Toivottavasti sinulla tarkoittaa! ei muuta kuin uutta kehiin!

pisamapeikko tuo kn tutkiminen on kyllä haastavaa. Huomasin, kun aloitin sen enkä vieläkään oikein osaa. Minulle haastavaa on se korkeuden arviointi, kun sormiin ei jää muistiin missä kohtaa oli viimeksi ja missä ollut alimmillaan.
Mut seuraavien menkkojen aikana, kun kokeilet, niin huomaat millanen se on, kun on oikeasti auki. Silleen minä sain vertailukohdan.
Ja minä koitan miettiä sitä sillä tavalla, että jos tuntuu sormiin niinkuin "hymy", niin silloin se on auki.
Kova on silloin, kun tuntuu niinkuin nenänpäältä ja pehmeä silloin, kun tuntuu kuin huulilta. Ainakin minulla ero on ihan valtava. Pehmeänä ollessa ei ensin meinaa tunnistaa koko kohdunnapukkaa, kun se on niin pehmeä.

akkat onnea raskaudesta! Ja tosiaan voi olla parempi, että nautit vaan raskaudesta <3 Tsemppiä!
 
Neljänruusulla viivanen näkyy!

Onnea plussanneille!!

Mä yhdyn Pisamapeikon ketutusoloon. Mulla oli näköjää ovulaatio ekaa kertaa sitte synnytyksen. Mulla on yber harvoin kunnon oviksia että lämmöt nousee. Nyt tajusin jälkeenpäin koska en uskonu ovismerkkeihin ja limoihin näin aikaisin mekkkojen jälkeen. Kettu :( Menipähän edes teoreettinen mahku. Dpo1 harrasettu seksi tais olla liian myöhään ku lämmöt jo nous :(
 
Auttakaaa.. Nyt on kp13/22. Ja kp10 iltan tuli ruskehtavaa vuotoo "ronkkiessa" ja kp 11 tuli myös koko päivän haalean ruskehtavaa valkkaria.. Ja tänään eikä eilen enää mitään. Mitä tää on ??? Koskaan ennen ei menkkojen välissä oo tullu mitää..
 
Kn tuntuu ihan nenältä ja sellanen lovi tuntuu.. ihanku nenänpään keskellä.. mutta alhaalla on kun heti tuntuu.
Eli onko sulla jo ovis menny vai tuloillaan ? =)


ON: Tosiaan nyt ovis on jostain ihmeen syystä siirtynyt viikkoa aikaisemmaksi, mitä yleensä :stick: . Selvät oireet alkoivat eilen, selkäkipua, ovislimaa (semmosia geelimäisiä klönttejä, sori kuvailu :D ) + kohdunsuu on ihan auki ja pehmeä (menkkojen jälkeen sulkeutu ja oli kova). Erikoista että se on nyt näin aikasin :confused: . Eikä oikeen ehditty hyödyntämään sitä :ashamed: , ellei tänään vielä ehdi :rolleyes: . Toivon ettei ole liian myöhäistä! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Tanja, sama juttu. Tosin mulla kierto ei ole pyörinyt vielä ku kerran imetyksen jäljiltä. Mut yleensä ikinä milloinkaan on ovista ollu se on ollu aikaisintaan kp13 mut yleensä mieluummin kp 18+.. Nyt jos se oli silloin ku sitä limaa yms bongasin se oli kp9 :O. Never before!! Ja joskus jostain luin että munasolu ei olis silloin vielä kunnolla kypsä/ylipäätään hyvä. Menkatki meinaan loppu vasta kp8. Emmä tajua. Mut Lämmötkin nousi kp10. Ja mekään ei tajuttu sitä hyödyntää kun en todellakaan tajunnu limojen olevan mitään ovulaatiota. Jos se siis oli se...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30619218:
Tanja, sama juttu. Tosin mulla kierto ei ole pyörinyt vielä ku kerran imetyksen jäljiltä. Mut yleensä ikinä milloinkaan on ovista ollu se on ollu aikaisintaan kp13 mut yleensä mieluummin kp 18+.. Nyt jos se oli silloin ku sitä limaa yms bongasin se oli kp9 :O. Never before!! Ja joskus jostain luin että munasolu ei olis silloin vielä kunnolla kypsä/ylipäätään hyvä. Menkatki meinaan loppu vasta kp8. Emmä tajua. Mut Lämmötkin nousi kp10. Ja mekään ei tajuttu sitä hyödyntää kun en todellakaan tajunnu limojen olevan mitään ovulaatiota. Jos se siis oli se...
Tää on vaan niin ärsyttävää ! :mad: mulla loppu menkat joskus kp3-4. Eilen oli kyl niin paha alaselän- ja alavatsansärky että alko oksettaan :$ . Mullaki on yleensä siinä kp16 jälkeen ollut ovis. Ja ei todellakaan ikinä ennen ole ollut näin AIKASIN ! Kyllähän me ehdittiin joku nelisen päivää sitten peittoja heilutella, mutta ei sen jälkeen :(
 
Niimpä. Ja mulla on (vaikka nyt on tarkkailu itseään jo vuosia ) vähän paha tapa tajuta vasta jälkikäteen että hups..entäs jos.. Mulla ei nimittäin oo yleensä mitenkään kovin selvät klassiset ovismerkit ja vaikka kierto on suht säännöllinen nii kaikkea ongelmaa on koska en raskautunu vaik ennen hoitoja paneskeltiin melkein joka pv.
Mut hei tässäpä kiva (krhm) sivusto jos haluaa katsella ovista ja kohdunnapukkaa. Onkai näitä sivuja erilaisia mut tää on melko mielenkiintoista ellei ala ällöttää :D. Mut synnttäneet, muistakaa et meillä toi napukka ei oo yleensä sellanen selkee vaan aina vähän auki..

Muoks tässä sivu Age 25 - Entire Cycle | Beautiful Cervix Project
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30619244:
Niimpä. Ja mulla on (vaikka nyt on tarkkailu itseään jo vuosia ) vähän paha tapa tajuta vasta jälkikäteen että hups..entäs jos.. Mulla ei nimittäin oo yleensä mitenkään kovin selvät klassiset ovismerkit ja vaikka kierto on suht säännöllinen nii kaikkea ongelmaa on koska en raskautunu vaik ennen hoitoja paneskeltiin melkein joka pv.
Mut hei tässäpä kiva (krhm) sivusto jos haluaa katsella ovista ja kohdunnapukkaa. Onkai näitä sivuja erilaisia mut tää on melko mielenkiintoista ellei ala ällöttää :D. Mut synnttäneet, muistakaa et meillä toi napukka ei oo yleensä sellanen selkee vaan aina vähän auki..

Muoks tässä sivu Age 25 - Entire Cycle | Beautiful Cervix Project
Kiitti :D . Mut ette ollenkaan nyt ehtineet hyödyntämään? Olisko mitään mahdollisuuksia, et simpat olis päässy hedelmöittään ? ;) . Meillähän on pieni mahis, jos ne jaksais elää sen 4-5pv
 

Yhteistyössä