Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onks kukaan muuten aukassu cb:n plus testiä?! Mä avasin mutta olikin montaa osaa eikä vaan yhtä liuskaa kuten luulin. Meniköhän tulos pilalle?! Siis negahan se oli mutta nyt kuivuessaan näyttis jotain viivanpaikkaa ehkä tekevän.
 
Mun gyne sano muute että nykyisin suuntaus on pois clomeista. Johtavat klinikat käyttää letroja . Clomeilla on pitkä puoliintumisaika ja ne on esim raskausaikana sikiölle vaarallisia. Vastekin on clomeilla heikompi ja monikkoriski suurempi.
 
Pisamapeikko. Mulle gyne sanoi (ku kysyin et aloitanko edes lugea) että jos on hyvä ovis niin keltarauhanen toimii. Jos puhkeaa huono niin keltarauhanen on heikko. Silloin noi valmisteet on yhtä tyhjän kanssa. Ei ole kuulemma mitään todisteita että noi auttais juurikaan raskautumiseen. Koska ei voida tietää olisiko joka tapauksessa irronnut just siinä kierrossa hyvä munasolu joka olis anyway toiminu hyvin ja raskaus alkoi. Joten älä syytä ainakaan itseäsi. Haittaa toki niistä ei toki oo mut suurimmalla todennäköisyydellä ei hyötyäkään. Kuitenkaan keltarauhasen vajaatoiminta ei oo mikää itsellinen "sairaus " tai vika koska muodostunut keltarauhanen on joka kerta uudesta munasolusta. Eli todennäköisesti munasolu ei ollu kunnollinen. Niinku munkin tapauksessa.
 
Minni. Voi pyh! Mäkin aikoinaan luotin noihin PC testeihin :( no voi pahus.

Cisu. Tarkoitatko sitä tikkua mihin tulee se "plus" vai digiä? Olen mä kerran seb tikun aukaissu mutta musta siinä oli ihan se normaali liuska sisällä? Onks ne muuttunu? Digin viivoja taas ei kannata katsella. Niihin tulee aina viivoja.
 
Cisu. Ai nii.oliko se sellainen :D. Voi olla..oon tehny viimeksi 2011 sellaista :). Mä sain sillo siihen sellaisen ohuen niinku kynällä piirretyn viivan ja hcg oli alle 2.

Pisamapeikko. Joo..musta tää nappuloiden laitto on vaan itsensä huijaamista . Kaiken lisäksi aina vähän niiden jälkeen alkaa ällöttää ja pyörryttää ja väsyttää. Mä olen hoidoissa käyttänyt näitä tuhat ja yksi kertaa ja ihan perus negailu kierto menossa. Pinna kiristyy ja noi muut olot on off jne. Plussatessa noi olot jäi eikä tullu luge riippuvaisesti.
 
Liitynpä minäkin tänne kun ihan säikähdin oman testini tulosta... Taustaa sen verran, että mulla on menkat myöhässä jo kohta 2 viikkoa. Viime viikolla testit vielä puhdasta negaa. Ehkä myöhäinen ovis? Itseasiassa bongailin limoja muutamana päivänä vasta reilu viikko sitten...



Luonnossa tuo viiva on selvästi tummempi kuin mitä kuvasa näkyy. Luin kyllä näistä Predictor Earlyn viivanpaikoistakin. En siis uskalla luottaa vielä juurikaan. Kuva on otettu 30min testin tekemisen jälkeen. Testiajalla viiva oli niin haalea, että juuri ja juuri erottui. Sitten yhtäkkiä vartin jälkeen muuttui selväksi ja mielestäni väriäkin on ihan kunnolla. Mutta taustakin on aika pinkki... En tiedä :/
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö itsekin olen noita pc:n testejä käyttänyt juuri sen takia että niihin ei ole viivanpaikkoja tms. tullut mutta tuntuu että aika moni on viime aikoina ollut sitä mieltä että testi on jotenkin muuttunut ja huonontunut. Tänäänkin testi jotenki mureni ja rispaantui. :(
 
Liittyisin mukaan joukkoonne. Olen lukenut juttujanne jo hyvän aikaa ja jännännyt ja toivonut puolestanne. On yritetty kolmatta viime kesästä asti. Aiemmat kaksi tärppäsivät heti, mutta nyt kun viime raskaudesta on aikaa jo lähemmäs 10 vuotta ei näköjään käykään enää yhtä helposti. Syksyllä sain positiivisen raskaustestin kp56, joten pitkässä kierrossa plussaaminenkin on mahdollista! Tuo raskaus kuitenkin keskeytyi ja nyt odottelen alkavaksi yk4 keskenmenon jälkeen. Toivoni olen jo menettänyt, kun testejä olen tehnyt enemmän kuin laki sallii ja negaa vain näyttävät, nyt dpo13.
 
Liisapeikko. Näkyy!! Vahvistumista! !

Lueskelin tuolta jenkki sivuilta noita tutkimuksia. Siellä oli että proge arvo riippuu kovasti myös kellon ajasta. Se voi vaihdella. Toki ei nyt kai kymmeniä yksiköitä. Siellä oli myös vahvistus tälle teorialle että tällainen myöhäinen ovis voi hyvin suurella todennäköisyydellä kertoa siitä että munasolun kehys on huonoa. Onko sulla Pisamapeikko mitattu FSH koskaan? Myls se että me molemmat saadaan digiin sitä vilkkuvaa hymiötä viikko tolkulla voi kertoa siitä että estrogeeni on hyvin pitkään koholla ja demppaa munasolun kunnollista kehitystä. Äh
.Hankalia juttuja.

Mun tekis mieli lopettaa nää luget. Plussaa ei tule tästä kierrosta mutta haittoja on sitä enemmän. Huoh.
 

Yhteistyössä