Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tammityttö Saapa nahda kuinka minun käy.
Mulla on ja käytössä se kaksoishormoni CB ovistesti. Tosiaan viisipäivää naama vilkkui, ja nyt 6 päivä sain oikean hymiön eli siis tänään. Mulla tuo testi ei kyllä ennen oo toiminut noin: että vilkkuva naama ois monta päivää, ja oon saanut kerran/ vain yhden päivän, sen vilkkumaan, mutten viittä päivää, että normaalista poikkeaa . Tosin voi olla et ovis nyt vaan tulee näin myöhään, ja pitkä kierto kun oon noissa lapsettomuushoidoissa, jos pakka on sekaisin. Tein kyl raskaustestinkin tänään kp25 mut näytti kyllä negaa, täytyy katsoa jos kuukautisia ei kuulu jos tekis kp 34 tai 41 uudestaan..

Ainakin ovis plussa tänään. :)

Hyvät on viivat myös sinulla! onnittelut!
 
Viimeksi muokattu:
Tais olla se mun dpo 7 joku viivanpaikka vaan, eilen ja tänään negaa. Tai eilen tuli viivanpaikka testiajan jälkeen ja tänään digi nega. Tänään tosin vasta dpo 10, eli toivoa on vielä ja alamahaa nippailee vasemmalta puolelta. Siltin on ihan luovuttanut olo koko touhuun :( ja niin, onnea plussanneille!! :)
 
Mieki taijan tulla tänne testaileen :) Elikkä kolomatta tässä kuumeillaan. Mulla on synnytyksestä nyt reilu 8kk eikä menkatkaan ole alakanu vielä. Niin ja tietenki imetän edelleen, paljon. Eli minun kuumeilu on sama ko haluais kesällä uija avannossa vaikkei vettä olis lähimaillakkaan. Raskaustestejä on kulunu jo luvattoman paljon. Ovistesteihin aattelin alakaa perehtyyn ja tässä onki eiliseltä ja tältä päivältä liuskat pissittynä.



Tietenki tuli mieleen että oliskohan sattunu ovis olemaan jo..? Niin ja tosiaan on vähän toiveita kierron starttaamisesta ko on alakanu naama kukkiin ja kaikenmaailman vääntöjä ja juiluja alavattalla ollu. Ja naama on tosiaan alakanu kukkiin, nyt on varmaan viikon ajan tullu joka päivä lissää näppyjä ja mie näytän taas ihan teiniltä :headwall: Niin ja ikkää on siis kuitenki jo 35. Ja tietenki kova toive että tärppäis jo ennen menkkoja, mutta jos ei niin kova toive että ne menkat alakais asap.

Siispä hei vaan kaikille :wave:
 
Tais olla se mun dpo 7 joku viivanpaikka vaan, eilen ja tänään negaa. Tai eilen tuli viivanpaikka testiajan jälkeen ja tänään digi nega. Tänään tosin vasta dpo 10, eli toivoa on vielä ja alamahaa nippailee vasemmalta puolelta. Siltin on ihan luovuttanut olo koko touhuun :( ja niin, onnea plussanneille!! :)
Itsellä sama dpo ja juuri vasemmalla puolella menkkamaisen kipeää nippailua ja juilintaa..
 
Anniini, ootko tehnyt vielä yhtään testejä? Tää on kyl niin turhauttavaa ku haluais heti sen plussan siihen testiin mut eiiii :(
Tuossa ylempänä pitäisi olla aijaaseen linkki, hyvin heiveröisen viivan sain herkkään raskauskeijun testiin testiajalla aamulla ja kaukaa katsottuna näkyy juuri ja juuri kuvassakin. Tosin näin sinimustan mekon kultavalkoisenakin että en tiedä voiko noihin silmiin luottaa alkuunkaan :D Pieni toivonkipinä kuitenkin kun olen varmaan puolisen vuotta noita samoja testejä kuukausittain tehnyt enkä ole saanut yhtään mitään niihin aiemmin.
 
Oho, onpas täällä vaihteeks ruuhkaa! :)

Tervetuloa kaikille uusille, kiva kun on aktiivista ja piinailevaa porukkaa :)

Pisamapeikolle erityishalit, muistan niin noi tunteet! Tauko tekee varmasti hyvää mutta toki varmasti asioista puhuminenkin. Tsemppejä ja plussatuulia.

Itsellä menossa siis luomuyk3 ja tänään kp 11. Ovista testailen kolmatta kiertoa ikinä Sofin ovistesteillä ja aiemmin ne on toiminu tosi hyvin, tullu tasasia viivoja ja selvät värierot mutta en tiedä mikä tota pakettia vai muako?! vaivaa kun nyt testiväri leviää hassusti ja häipyy hitaasti ja viivatkin on epätasasia. No juu, vi ses, saanko oviksen bongattua.
Tunnin päästä selviää miltä tilanne näyttää alakerrassa sillä olen menossa extemporekäynnille lapsettomuuspolille. Meille jäi pakkaseen kuopukseen jälkeen kaksi alkiota josta tuli vuosi sitten kyselyä kotiin jatkosäilytystä varten. Silloin juuri synnyttäneenä päätettiin että meidän lapsiluku on täynnä ja päätettiin ettei enää makseta viimeisten alkioiden jatkosäilytyksestä vaan ne saa hävittää. No niin, tässä sitä taas kuumeillaan ja päätettiin yrittää luomusti vaikka uskoa onnistumiseen ei juuri ole. Samalla jäi vaivaan ne viimeiset pakastealkiot ja päätinpä piruuttani kysyä josko ne oliskin vielä tallessa vaikka vuosi sitten ne hylättiin. Ja olihan ne!!!!! :) Ja kyytiin aiotaan ottaa. Tähän kiertoon tuskin ehtii mutta ehkä ens kiertoon jos ei tämän päivän ultrassa löydy taas kystia tai muuta. Jiihaa, jännittää!

Mukavaa päivää kaikille! Pus
 
  • Tykkää
Reactions: anniini
Teinpä viimeisenkin testin pois kun harmitti niin tuo aamuinen. Nyt taas alkoi testiajalla viiva piirtymään, en ymmärrä kummassa tässä on vika, minussa vai testeissä. Tässä kuva toisesta testistä ja molemmat kuivana (ylempi on uudempi).

 
Pisamapeikko. Iso halaus. Muistan todellakin noi tunteet ennen esikoista 8v lapsettomuus ajalta.. ja kyllähän ne joskus vieläki ailahtaa mutta lähinnä niiden osalta ketkä plussaa vahongossa ja tosta vaan..

Minni. Jotain siellä tapahtuu. Mutta oon kuullut niin paljo kurjaa noista että viiva ei edes tuu hyvin vaikka olisi raskaana. Joten suosittelen lämpimästi jotain muuta ..vaikka kaupan Pregcheck testiä tms :)

Cisu olipa hyvä tuuri ettei niitä oltu heivattu pois! Ehdottomasti kyytiin vaikka heti :)!

Anniini kyl siinä jotain näkyy :)!
 
Tännehän on ehtinyt tulla paljon viivoja, onnea heille! :flower:

Mä testailin kaksi pregcheckiä kp21, toisesta olin näkevinäni pientä haamua, mutta toinen oli selkeä nega. Luulen siis, että se "haamu" oli pelkkä viivan paikka, kun se kontrolliviivakin oli hieman jotenkin levähtänyt. MUTTA jos mun kierto olis sen 30pv, niin eihän sen plussaa olisi vielä pitänytkään näyttää. Mun naama on räjähtänyt tässä parissa päivässä finnien osalta ja huomasin, että mun tukka on aivan järjettömän rasvanen, vaikka pesin sen eilen (normaalisti riittää 2-3pv välein pesu)... Samoin pienet etomiset pitkin päivää ovat pysyneet. Mä niiin kovasti toivoisin, että menkat jäisi tulematta!!
Normaalisti mulla on myös tosi rankat pms oireet mielialan osalta ja oon aivan karmee hormonihirviö - kaikki ärsyttää ja siivousvimma iskee. Nyt mulla on jotenkin tosi rauhallinen olo ollut koko kierron.. :) Yritän malttaa odotella vielä viikon verran, nyt kp24...

Plussatuulia kaikille!
 
Kiitos Tammityttö!

Ihanaa, jos tämä nyt viimein olisi sitä, mitä olen monta vuotta toivonut! Välillä tulee oikein sellaisia ilon "ryöpsähdyksiä" ja ihan varoittamatta lipsahtaa suusta naurahdus, vaikkei mitään hauskaa tapahtuisikaan :) Pitäisi alkaa valmistautua viikon päästä alkavaan työharjoitteluun, mutta mitenkäs tässä keskityt muuhun, kuin omiin tuntemuksiin!
 
minni-1 toi testi oli one stepin 10-testi, niitä ei kyllä enää tilaukseen lähde. Ja negahan toi siis oli, aamulla tein uuden ja nega oli :(

Lohduttava lukea että moni täällä on plussannut pitkän yrittämisen jälkeen! Onnea teille <3 Meillä alkaa (toivottavasti) näinä päivinä ehkä yk...20? ei pysy enää laskuissa mukana..
Yritän tsempata itteäni enskiertoon ja pitää oikeasti vähän taukoa tästä, mutta tuo mieli tuppaa vähän aina muuttumaan ovisaikoihin :D
 
Anniini kyllä mä näen siinä jotain. :)
Hienot viivat Tammityttö! :)
Ja tekstiä oli tullut niin paljon et en taaskaan pysy perässä. :p
Plussatuulia kaikille! :heart:



Omaa.. tän täytyy olla jo plussa! Muutenkin kun mun testit loppu ja ei kyllä jaksa ostaa uusia kaupasta. kp22
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä