Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Joo! Ja siihen sit vielä jotain viivoja että olis mitä miettiä.. :D

Ääk vaikka vannoin mielessäni että en osta testejä kuin vasta reilun viikon päästä.. niin menin tilaa sit.. :headwall: Ja ei en tod kerro miehelle todellista määrää mitä testaan. Se pitäis mua hulluna. :D
 
Viimeksi muokattu:
Menin sitten itsekin tilaamaan jotain herkkiä testejä, vaikka ens viikolla oli ajatus testata jos ei menkkoja kuulu... Mutta miksi, no enpä tiedä... Joka toinen hetki tuntuu jotai oireita, joka toinen ei mitään... Muutamana aamuna tukkoisuutta, muutama aivastus eräänä päivänä, ei mitää lämpöhommia...ollu 36,6, ollu nyt 36,3...nännit jotenki herkät ja "koholla" ja tuntuvat näkyvän paidan läpi... Että näillä oireilla sitä voi kuvitella kaikenlaista ja hankkia vielä jotai testejä...
 
Kyllä noissa one stepeissä vaan taitaa viivanpaikka olla :( tein (tosin vaan reilu tunnin pidätyksen jälkeen) pregchekin ja puhdasta negaa näyttää. Tosin, dpo on tänään vasta 11, ja menkkajomotusta on, mahan nippailua mitä mulla ei normaalikierrossa oo ikinä. Menkkakivut alkaa vasta tasan sillä hetkellä kun vuoto alkaa, eli on kyllä erilainen kierto nyt tämä. Siltin kirves lensi jo kaivoon, tuskin tässäkään kierrossa meille pysyvää tärppiä suodaan :(
 
Kyllä noissa one stepeissä vaan taitaa viivanpaikka olla :( tein (tosin vaan reilu tunnin pidätyksen jälkeen) pregchekin ja puhdasta negaa näyttää. Tosin, dpo on tänään vasta 11, ja menkkajomotusta on, mahan nippailua mitä mulla ei normaalikierrossa oo ikinä. Menkkakivut alkaa vasta tasan sillä hetkellä kun vuoto alkaa, eli on kyllä erilainen kierto nyt tämä. Siltin kirves lensi jo kaivoon, tuskin tässäkään kierrossa meille pysyvää tärppiä suodaan :(
Kuin herkkiä nuo pregcheckit on? :( Noissa millä oon testannu on 10 herkkyys, ajattelin käydä ostamassa jotain eri testejä mutten taida uskaltaa vielä.
 
En pysy enää perässä ku tekstiä tulee :D. Mut Anniinilla ainakin on viiva! Harkitse digiä :)!

Pisamapeikko. Noh noh :D sunha piti pysyä erossa tikuista ;)
Ei vaan. Mä tilasin digitestejä (se kaksoshormoni ). Täällä halvimmillaan maksaa 60e 20kpl ja briteistä n 30e posteineen. Mä ostin ebay.uk:sta joka on vähän ku huuto.net. Siellä myy joko firma suoraan x hinnalla tai yksityinen "huutohinnalla". Maksu luottokortilla. Tuli parissa päivässä kotiin.

Mulla ei oo kyllä mitään! Maha oli oviksen aikana turpea pallo ja nyt vai pieni kohonnut kumpu. Salillaki kävin ihan normaaliin tapaan. No..jäitä hatussa. Toivottavasti on vaan hyvä juttu.
 
En yhtää ny tiiä, miten oman testailun ajoittaisi, ku kaikki myöhässä, laskin että dpo 14 ois mula jo kp 39, jos nyt siihen asti pääsen, ei oo kyl koskaa ollu niin pitkä kierto.

Onko muuten plussanneilla ollut kiinnittymisvuotoa? Ja minkälaista?
Tai ovuloinnista vuotoja?

Itse en yleensä vuotele oviksen aikana.

Mä sain eka kerta tässä kierrossa vaaleahkoa punaista, jossa vähän limaa ja toinen kerta tuommosta ruskehtavaa. Voiko tuo rusehtava olla merkki, kohdun ulkopuolisesta? Nyt vuodot loppuneet. Menkkamainen olotila..eli tätiä täs kovasti pelkään.
Ihmettelen myös vuotoja kun tuo vaaleanpunainen tuli vilkkuvalla hymiöllä kp23 ja tuo rusehttava ovis plussan aikaan kp25. Vai liittyikö ovulaatioon nuo vuodot? Ottaa tästä nyt selkoa..:headwall:

Lisäys: yleensä jos täti tulee: on kolme päivää ennen tuhruvuotoa, mut ei oo kyl taukoja välissä.. No kyl tää kroppa jaksaa olla erikoinen.
 
Viimeksi muokattu:
Poikasenmamma vialliselle vaikuttaa. Valitusta valmistajalle ja uutta testiä kehiin :)!!

Empuska.. en osaa kyl sanoa. Mille se kuivana näytti?

Jännää. Mul vuoti yhdessä raskaudessa sellasta ruskeaa limaa lkaen dpo6. En tiiä oliko se läpi yrittävät menkat vai kiinnittyminen vai mikä mut vuotoa tuli on/off muutama pv ja loppui ku tajusin lopettaa omegat
 
Poikasenmamma vialliselle vaikuttaa. Valitusta valmistajalle ja uutta testiä kehiin :)!!

Empuska.. en osaa kyl sanoa. Mille se kuivana näytti?

Jännää. Mul vuoti yhdessä raskaudessa sellasta ruskeaa limaa lkaen dpo6. En tiiä oliko se läpi yrittävät menkat vai kiinnittyminen vai mikä mut vuotoa tuli on/off muutama pv ja loppui ku tajusin lopettaa omegat. Oviksen aikoihin tulee tosi monella se tuhru. Liittyy siihen että oviksessa se estrogeeni piikki romahtaa ja tää voi aiheuttaa pientä tiputtelua .
 
Tammityttö: Kiitos vastauksesta. Voi olla, että on sit siitä oviksesta, kun nii pitkää tuo testi vilkkui, jos jotenkin tämä kerta poikkeuksellisen korkealla estrogeeni. Normi oloissa yleensä ei varmaan noin korkea, kun tuommoista en oo kokenut.
 
Huoh, mä saan varmaa odottaa jonnekin kp 50 varmaan testiä, nämä viime kierron hormoni lääkkeet varmaan siirtää kierron piiiiiitkäksi myös ..tätiä tai testiä. :ashamed: ei millän malttaisi ootella, mutta kaippa tässä täytyy vaa ottaa nyt rauhallisesti.
 
Anniini, se pregchek on 25mlU, just yks pv sitä täällä kyselin kun pakkauksessa ei oo mitään merkkiä herkkyydestä. :) aika monelle tuntuu nyt tulevan noilla one stepeillä joku viivanpaikka/haamu!
Okei :) Niin tuntuu, itse olen tilannut noita raskauskeijusta ja kahdenlaisia testejä tullut, toisissa lukee vain one step ja toisissa promatris one step, liekköhän noissa eroja :confused: ajattelin suosiolla olla huomenna tekemättä yhtään testiä ja vasta lauantaina seuraavan :D
 
esikoinenhaaveissa: onnea, - hieno viiva!

Täällä palellaan ihan urakalla, olen aivan jäässä ja kädet+jalat kylmät. Samoin nenä tukossa. Olisikohan ihan oikeasti kevätflunssaa pukkaamassa. Tekisi mieli päikkäreille, mutta esikoinen on eri mieltä ;)
 
Hei juu muuten, en muuten huomannutkaan tota anniini! Mulle on kans ennen tullut niitä promatrikseja, ja nyt tullu tosiaan noita mis lukee pelkästään tuo one step! Voisko olla et nää pelkät one stepit näyttää aina viivanpaikkaa mut promatriksit ei?
 
Hii, taas ihan pikkupikkuriikkisen lisää väriä ovistestiin jo. Kuvassa tosin aika halju, mutta omin silmin katottuna jo eilistä parempi. kp9
Mahakin on kipuillut tänään kovasti, ajoittain. Välillä vasemmalta, välillä oikeelta, välillä keskeltä...
Jospa se ovisplussa joskus tulisi.
 

Yhteistyössä