Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hei tiedättekö mitä just luin yhdeltä ulkomaiselta foorumilta? Raskaana oleva nainen oli pissannut vanhaan käyttämäänsä raskaustestiin (joka siis negatiivinen, testannut joskus kuukausia sitten.) Ja se muuttui positiiviseksi! :D Haluaisiko joku raskaana oleva testata, jos löytyy vanhoja negatiivisia testejä? Hitsit ku mulla ei oo niitä negoja jäljellä, roskiinhan ne menee.

Ois aika kiinnostavaa jos tuo oikeesti toimii. :)
Ei sais hullua yllyttää :xmas: Ei toiminut :D Kontrolliviiva tummeni hieman kastuessaan mutta ei tullut toista viivaa :D
 
IMN Minusta tämän päiväinen on vahvempi kuin aikasemmat. Mut sehän plussa voi olla vaaleampikin joillain. Niin kuin Tammityttö sen jossain vaiheessa tyhjentävästi selitti. :p

ninami Mäkin näin aluksi puhelimella kolme viivaa. :D Uutta testiä vaan! :p

).( Eikö tää aika nyt mene eteenpäin... maanantaina vasta kannattaa aloittaa digioviksella pongailu. Tai näin ainakin clearbluen sivuilla ohjeisti päivää.
Mä taidan pissiä itselleni nega testin odottaa tuonne sitä hetkeä jos positiivisen saa jossain vaiheessa niin testaa tuota urbaania kaupunkilegendaa uusiokäytöstä. :D
 
Moikka taas ! Onko täällä tuttuja?

Minä olin täällä viimeksi testieni kanssa helmikuun kemiallisen aikaan ja nyt on taas sitten alkio siirretty kyytiin ja menossa on PP8 ja dpo 11 (rv 3+3)

Testiin tuli päiväpissasta tällästä. Kurkatkaa näkyykö! Sama kuva on muokkaamattomana ja muokattuna (kontrastia lisätty hieman).
Testi on PregCheck



 
Minun kokemukseni luotettavimmista raskaustesteistä on
PregCheck ja Apteekin Oma.
Antavat hyvää viivaa, kun on aihetta ja tosiaan itse lakkasin kokonaan erittäin herkkien käytön, kun ne antaa huomattavasti huonommin viivoja kuin esim PC.

Huonoimpia on ehdottomasti
Predictor Early! Se antoi aika vahvaakin viivaa ihan suotta. Ihan susi koko testi.
Ja sit kaikki 10mIu liuskat on kyllä kaikki samaa sarjaa, eli eivät kyllä näytä yhtään sen aikaisemmin kuin nuo 25mIu-liuskat ja toisaalta eivät edes tummu kunnolla. Niitä välttäisin viimeiseen asti.
 
olihan mun nyt pakko rekisteröityä, oon jo pidempään seurannut teidän menoa ja täällähän on loistava jengi :) tunnustan..."hieman" hätähousuista menoa täälläkin. Ottaen huomioon, että mulla on pco enkä ilmeisesti juurikaan ovuloi. Mutta mikäs sen mukavampaa kun testaaminen kuitenkaan :LOL:

Eli yritystä on viime syyskuulta, kierrot täysin mitä sattuu, välillä 21-96, pitkät kierrot aloitettu teroilla. Joista tulen niin kipeäksi etten syö niitä kuin viime hädässä. Noh, viime kierrossa ei tarvinnut kun se jäi siihen 21 päivään. Ovistesteillä en tee mitään, niissä on lähes plussa tai ihan plussa kierron vaiheesta huolimatta. En ihan ees tajua, miten se on mahdollista, mutta ilmeisesti liittyy näihin "lievästi" sekoileviin hormoneihin. Tuossa 96 päiväisessä kierrossa sain aika monta ovisplussaa, mutta en kuitenkaan menkkoja, eli mitään ovista ei sitten kuitenkaan tapahtunut. LH temppuilee vaan omiaan...ja raskaustestit! Siinä vasta lystikäs ilmiö :stick: viivanpaikka vähintään joka testissä, muutama kuukausi sitten Clearbluen plussa näytti niin näkyvää viivaa, että ystäväkin onnitteli, mutta labrassa arvot alle 1. Hieno homma...eikös se niin mene, että ovis voi näkyä raskaustestissäkin? Sitä taustaa vasten tässä mun menossa olisi jotain järkeä, kun ovisplussakin huutaa testeistä jatkuvasti niin ei ihme että raskaustestitkin "plussaa". Eli kun tää kierto tästä etenee niin hei, mulla on teille paljon jännää esiteltävää :D täysin blankkoa testiä en ole saanut koskaan.

Mutta en suinkaan ole toivoton vaikka siltä näyttääkin ettei tässä nyt vauvaa ihan helposti alulle saada. Ollaan me tutkimuksiin menossa, mutta sitä odotellessa olen ajatellut ottaa tämän lähinnä huumorilla. Kun ei sitä jatkuvasti itkeäkään jaksa. Nyt siis kp14 ja vahvin ovisviiva oli kp7 (no niinpä...) eli tästä voi joko a)tulla megalyhyt kierto tai b)raskaustestejä pääsee tekemään jo ens viikolla tai c) mitään ei tapahdu ja odottelen vielä 100 päivän kohdalla että noku mulla oli se ovisplussa...että :headwall:

Onnitteluni vielä kaikille viime aikojen plussaajille, olen salaa tutkinut teidän tikkuja :) ja Riimini minäkin näen! Hurjan jännää!
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu ja RiiMini
On kyllä kummallinen kierto tämä kierto. Enää ei mtn ovisoireita tai ei varmaan ole ollut koko kierron aikana. Tänään jo kp21. Muutama päivä sitten tuli sit suhtkot haaleaa valkkaria, mutta ovislimoja ei ole näkynyt. Tissitkään ei ole yhtään kipeät, ei sitten yhtään. Se jos mikä on outoa, koska tähän asti mulla on joka ikisessä kierrossa ollut tissit kipeät. Paljon mahdollista että tää on joku ovuloimaton kierto, koska kaikki ainakin nyt viittaa siihen :0
 


Enhän mä sit tietenkään ketjua lukeneena ja muiden tikkuja tuijottaneena malttanut odottaa huomisaamuun... eihän tossa dpo9 parin tunnin pidätyspissassa juuri mitään näy, mut onpahan aloitettu testailu! ????
tai siis itehän tietenkin näen siinä viivan, vuorotellen kun sitä tuijottelen niin hymy leviää ja nauran pöhköydelleni... ????
 
Onnea plussanneille ??

Minä roikun täällä edelleen, kun on hieman epäselvä tilanne. Edelleen tuntuu HCG:t testien mukaan seilaavan eestaas joten saapi nähdä. Neuvolasta tosiaan en saanut verikoeaikaa eikä AR-ultraankaan pääse kuin yksityiselle. Menen ensi viikolla jos vielä tulee viivoja testiin.

Ainakin olen huomannut että juomisen määrällä on merkitystä testiviivan, en ollut aikaisemmin niin tarkkaan ajatellut asiaa. Ja minullakin aamupissasta jostain syystä paljon hailakammat viivat kuin päivä/ilta. Alla esimerkki, haaleampi aamulta (pregcheck).



Niin ja kyllä testeissä on myös suuria eroja. Mikäkän tuon PC:n mikä-se-nyt-onkaan on, siis onko 10 vai 25 jotain per ml?

Miten muuten digitesti voi toimia ja näyttää viikot, kun kerran kaikilla HCG:n nousu on yksilöllistä? Kyselee tyhmä ????
 
PC:n herkkyys on 25mIu :)

Iriina minulla on yleensä päiväpissasta tullut aina vahvemmat viivat kuin aamupissistä. En tiedä miksi niin, mutta esikoisen raskausaikana oli niin ja kemiallisessa raskaudessa myös. Jännä juttu.
Digissä on ne oletukset sen mukaan millä viikoilla on kuinkakin paljon hormonia ja koska siellä on eriherkkyiset liuskat sisällä, niin se päättelee sen perusteella sen mitkä viikot on menossa.
Digi menee niiden oletusten mukaan, mutta siis on siinäkin tietyt kriteerit. Tarkemmat selitykset kuvien kera löytyy netistä, jos jaksaa kaivella.
 
Murmelimamma. Aamuista testiä odotellessa :)!

Iriina. Hcg nousee periaatteessa yksilöllisesti mutta kuitenkin sen nousussa on omat lainalaisuudet. Eli ihan "miten sattuu " se ei kuitenkaan nouse silloin ku nousu on ok.
Hcg rajat digissä on
Raskaana 1-2 (25-200)
Raskaana 2-3 (200-2000)
Raskaana 3+ (yli 2000)
Eli jokatapauksessa mikäli henkilö tekee testin n.vk välein pitäisi viikkojen nousta samaa tahtia. Ja käytännnssä kun viikkoja on yli 5+ pitää hcg olla tuolla 2000 paremmalla puolella jotta homm on ok. Tietysti sillä olettamuksella että ovulaatio tiedossa. Esimerkiksi Mulla ovis oli kp21 joka tarkoittaa et mulla on aina menossa viikko vähemmän ku menkoista ja ultrakin tämän osoitti :)
Ja kuten Riimini kirjoitti digissä on sisällä kaks liuskaa joissa on eri herkkyys alueet. Ne mittaa siten omalla lailla tota hcgtä , eli siis eritavalla kuin tollanen tikku.

Riimini hieno viiva, toivottavasti vahvistuu!

Ton poikkeavan viivan muodostuksen (aamu/päiväpissa ) veikkaisin johtuvan joko yksilöllisestä aineenvaihdunnasta tai sit muista tottumuksista. Periaatteessa oletuksena on että ihmisen virtsanmuodostus hidastuu yöllä jolloin pissaa kertyy hitaammin rakoon kuin päivällä --> ihminen voi nukkua vaikka 12h ilman että pissa on housussa (vrt kuivaksi oppiminen ). Sit taas on meitä kellä kroppa kai pöhisee ylikierroksilla koska mä en ainakaan vielä tähän ikääb mennessä oo yökuiva vaan tarviin käydä aina yöllä veskissä vaikken oo raskaanakaan. Tai sitten voi olla että osa viettää tietämättään iltaa eritavalla kuin päivää, tulee lipitettyä ehkä teetä, limpparia, vettä tms illan mittaan. Who knows. Mutta ihan hirveää stressiä en ottaisi jos viivat kuitenki on tota tasoa ku iriinan päivätikussa ;) Mulla ne oli tollaisia vikoissa tikuisaa ja sikiö nähtiin ultralla pari päivää siitä:D
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
tänään dpo11, ei näkynyt pc:ssa testiajan puittessa kun ehkä viivanpaikka, testiajan jälkeen selkeämpi viivanpaikka, mut ei siinä väriä ole :'( aika pettynyt fiilis.. taisi olla edellisissa testiessä mitä tein niin myöskin vaan viivanpaikka.. varmaan flunssa laittanut kehon sekaisin.
 
Kiiltokuva :D Jeee!!!!!! Etkä oo ainakkaan minun mielestä hullu, oot vaan terveen utelias ja kiinnostunu kokkeileen tätä maailmaa ihan ite :hug: :D

IMN :LOL: olipa niin kotosa lukea tuota sinun kommenttia :heart:

Ninami joo, testaappa jollaki paremmalla testillä.

RiiMini näkkyy!!!!

Karoliiniska tervetuloa ja eiku kuvat kehhiin niin aletaan tulukitteen!
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
-sivunvaihto- :)

Empuska taikka oireeton alakuraskaus... :whistle:

Murmelimamma pistitpä vaikean tikun... mie ehkä olen näkevinäni, mutta sitte en kuitenkaan. Teeppä uus :)

Iriina hyvältä tuo minusta näyttää. Pissa ja kotitesti on kuitenki vaan suuntaa-antava kombo, eihän niillä tarkkoihin tuloksiin päästä.

Miina digi taitaa olla ainoa joka EI näytä haamua.. ;)

Wanti :hug: ei ole silti vielä peli menetetty, mulla pikkukakkonen oli nega vielä dpo12.
 
Pupelaattori: haha :D uteliaisuus on ihan hyvä välillä :D no positiivista on se että mies ei tiedä kuinka monta raskaus testiä olen tehnyt :D luoja jos se tietäis niin pitäis vähintään hulluna minua :D

Aattelin että on ihan ok että luen täällä puolella koska vaikka mie ootan niin silti mulla on vauvakuume ;)

Plussatkaahan mahollisimman moni <3

Kiiltokuva ja rölli 5+0
 

Yhteistyössä