Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Tässä nyt ihan kahteen kertaan edustettuna mun molemmat mielikuvitusviivat :D

093
094

Kuvissa ylempi se josta laitoin kuvan jo aikaisemminkin, eikä siitä viivanmoisesta ole enää juuri mitään jäljellä.

Muoks: Jaha, eikä aijaa näköjään jättäny kuviin jäljelle enää sitäkään vähää mitä niissä näkyi..
 
Hups, 24 jotain surkeeta testiä, 6 erittäin herkkää surkeeta ja 2 pctä. Hupsista sanon minä.

Tosin tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa, joko tulee suuuuuuperpitkä kierto taas jos ovista ei ole tapahtunut tai on vasta tuloillaan. Tai siinähän ne vaihtoehdot kyllä olikin :D
Ikinä ei varmaan ole ollut näin "oireetonta" oleilua. Ei mitään, ei sitten mitään.
 
IMN ylemmässä kuvassa, olikos alempi testi, näyttää aikas samalta kuin mun eka plussa. Aamulla uutta ja vahvistumista siihen! :)

Theran mikäs sun tilanne? En millään jaksa lukea kaikkea läpi, että, jos annat mulle selvityksen tähän? :D
 
Geesa Mä nyt sitä ovista pongaan vielä.. :D digiovis alko vilkkuu eilen joten pysyvää odotellessa! greippimehut ja geleet sekä foolihappo sekä raskausajanvitamiinit käytössä..mitähän vielä lisää että olis mahiksia. :p
 
IMN
Aamuun on liian monta tuntia.. :D Onneks oon säästelly tota 25mlU testiä, muuten sekoaisin noiden one steppien kanssa.

Ja jos tässä nyt joitain oireita pitäisi miettiä, niin tää alavatsakipu (taisin jo mainita) alkoi säteillä selkäänkin. On selkeästi toispuoleista, eli tuntuu enemmän oikealla. Sattuu niin p*rkeleesti laskeutua istumaankin!
 
IMN, voikun me plussattaisiin yhdessä. Ja kaikki muutkin saatais plussa.

Nyt parin päivän testitauko, koska testejä ei enää ole. Tilasin toki tuon järkyttävän läjän. Perjantaina kp28 ja menkkojen oletettu alkamispäivä, mutta tuskin kyllä alkavat ihan silloin..
 
IMN
empuska Heti aamusta testaamaan! ;) Mulla ei kyllä oo odotukset kovin korkeella, koska oon koko ajan tosiaan luullu oviksen olevan käsillä ja vasta yk1 menossa :D No, ehkä kahden edellisen yrityksen jälkeen oisin vähän helpomman hedelmöittymisen ansainnu :whistle:
 
IMN: kyllähän siellä viiva on!

Ja oli täällä muitakin viivan saaneita, - onnea :flower:

Theran: testasitko tänään? - Peittojen heiluttaminen kuulemma lisää mahiksia :LOL:

).( dpo2 menossa, odottelua... pitkä matka ennenkuin saa "virallisesti" testata. Huoh. Aikani kuluksi otin lasin punaviiniä, jospa se edesauttaisi :whistle: Tässä kierrossa otan kaikki aseet käyttöön! Osaako joku sanoa oliko se kiinnittyminen suurinpiirtein dpo7 tietämillä? Eli mihin asti tuota punaviiniä pitäisi nauttia jotta siitä olisi se kohtua rentouttava vaikutus?
 
mamma2012 Täh? Tarvitaanko siihen mieskin? Menee liian vaikeaksi! :D
Joo testailin mut ei vielä kunnon viivaa ja digi vilkkui.
Mä muuten mietin kun mulla on tuolla valkkaria niin onko sen pakko olla punkkua? :D Ja auttaako se oviksessa? :D
 
IMN
Theran Mikä tahansa voi auttaa! :D

Täällä istuskellaan edelleen vehnätyyny sylissä ja odotellaan aamua.. Vielä mietiskelen että mitenköhän tuolle ukolle muotoilisi sen että huomenna tiiraillaan pissatikkua :D Mulla on joku pakkomielle siihen että "se oikea viiva" pitää testata molempien todistajien läsnäollessa :LOL: Mies jo tänään aamulla pamautti jotain siihen suuntaan että "ootkohan paksuna", ja silloin mulla ei tosiaan ollu näistä tän päiväsistä viivoista tietoakaan..
 
Täällä kp20 ja vihdoin pääsin tekee ovistestinki, kaks päivää jäi väliin kun en saanut aikaseksi käydä kaupassa Nytkin löyty pregcheckin testejä vain, RFSU:a oon yleensä käyttnyt niin vähän harmittaa... tai nää pc:n on vähän ei mun makuun olevia testejä :D ohuemmat viivat, ni vaikeempi tulkita musta.
Mut joo: kp20
Lämmöt on ehkä hitusen korkeemmalla kuin normaalisti, mut enpä tiiä... noh mutpsitiivista on se, että jos selviän huomiseen, on kierto pitkästä aikaa ollu ees sen mittanen ku pitäs. Vaan saa nähdä kuinka tässä käy.
 

Yhteistyössä