Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
nyyttitervetullut hieno viivanalku, onnea!

Itellä taiskin kiepsahtaa kp2 tänään. Eilen jo hiukan vuotoa, mut niin oli edellisen tärpin jälkeenkin. Nyt kuitenkin illasta ja aamusta sen sortin menkkakipuja että en oikeen jaksa uskoo enää muuhunkaan. Tää on niin tätä, mä kun olin Ihan Melko varma et nyt onnas. Ja noi tissit pullottaa vielki, sitä en kässää.
Onko muilla helokkiöljy vaikuttanu kierron pituuteen? Mulla nyt sit normaalii vähän lyhyempi kierto. Vaikka en sitä helokkii kyllä kerenny ees kauaa ottamaan, että vaikuttaisko muka jo.
 
Dpo11 on nyt. Vähän jännittää, kun ei oo mitään oireita, että mikä mättää. Tissit on vähän arat, finnejä ilmaantunut ja ruokahalu kadonnut. Ei mitään sen kummempaa.

Theran, mikä dpo sulla menossa?

En muuten tiiä, onko ollu vaikutusta, mutta minähän otin heti kaikki niksit käyttöön. Foolihappo, royal gelee, greippimehu ja punaviini :D
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Itselläni myös pc näytti ekaa kertaa haaleaa viivaa päivänä, jonka ainakin epäilen olleen dpo 10-12 välillä. Eli ilmeisesti on sitten yllättävän herkkä testi :D

nyyttitervetullut Tuo ihan alun oireettomuus on aikalailla normia, harvassa taitavat olla ne joilla oireilu on alkanut tosi aikaisin?
 
Nyyttitervetullut. Eipä mullakaan ole edelleenkään juuri ton enempää oireita :D Oireista ei voi päätellä juuta eikä jaata ja voi olla että joku aamu toivot että et olisi koskaan lausunutkaan noita sanoja ;). Tai sit pääset vähällä kuten minäkin näistä kaikista :)

Kyl se PC mun kokemuksella on ollu hyvä ja luotettava testi. Näyttää viivaa kyllä ajoissa jos raskaana todella on.
 
Blue bird vois ollakin. :) suosittelen kanssa nyt hakee toinen testi. Ja kuvaa tänne :p
nyyttitervetullut mulla on dpo7..
en heti herätessä mitannut lämpöä vaan pari tuntia sen jälkeen.. Lämmöt ei kauhean korkealla ollut..voiko siitä jo päätellä että se oli siinä.. :(
 
Blue Bird, kyllä minä ainakin jotain tuossa näen. Äkkiä markettiin pc:n ostoon :)

Tammityttö, voihan se olla, että siinä vaiheessa kun viettää puolet päivästä vessanpönttöä halaillen, voi tulla mieleen että pitikin oikein toivoa oireita :D

Ärsyttävä tilanne, kun ollaan isommalla porukalla mökillä, niin ei voi miehen kanssa "tuulettaa". Jospa sitten huomenna, kun päästään kotiin. Pääsee kyseleen mieheltä tarkemmin, onko se järkyttynyt vai onnellinen :D

Theran, ei mullakaan kyllä ole mitenkään kauhean paljon normaalia korkeemmat lämmöt ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Nyyttitervetulluthieno punertava viiva. Onnea!
Blue bird näen sullakin viivan ja aika samanlaisen kuin mulla alussa. Seuraile vahvistuuko.

Itse olen testaillut niillä One Stepeillä kun niitä tuli iso kasa tilattua. Tänään tuli sitten selkeästi tummempi viiva kuin aikaisempina päivinä, joista laitoin kuvaa tännekin.(kiitos kommentoineille) Rinnalla tein Pc:n ja siihen tuli yhtä tumma viiva kuin kontrolli. Odotan varmaan pari päivää ja teen sitten viimeisen Pc: n ja sitten ei tarvi enää testailla.
 
En taida tänään päästä hakee uusia testejä. Toisaalta kokemukseni mukaan nuo one stepitkin kyllä näyttää raskauden, kun on tosi kyseessä ja tarpeeksi hormonia. Tarvii vain vähän malttia. Olis mulla yksi raskauskeijun puikko, joka on vähän herkempi. Pitäisköhän se sit jo uhrata? Saahan noita testejä sit tarvittaessa lisää :)
 
Theran: Omalla kohdalla lämpöä piti mittailla pitkin päivää, kun pomppi vuorokauden mukaan. Aamulla oli yleensä 36.0-36.4 ja iltaa kohden nousi 37.2. Välillä lämpö saattoi illallakin laskea 36.0, mutta raskaus jatkunut siitä huolimatta.
 
nyyttitervetullut oho viivahan siellä, onnea! <3 :) Niin ja mun mies tietää tästä palstasta ja usein onkin tässä mun vieressä sohvalla makoilemassa ja lukemassa juttuja :LOL:

Blue Bird kyllä siinä jotain näkyy, mutta en osaa sanoa näkyykö punaista vai onko vaan harmaa :( Mullakin tuli toissapäivänä onesteppiin viivanpaikka näkyviin joten saa nähdä oliko se tulevasta plussasta johtuvaa vai testin vika vain :/

Theran voi ei tsemppiä sinne :( Toivotaan kuitenkin, että olisi tärppi käynyt ja lämmöt jostain syystä vaan sekoilee..
 
Theran. Kuten sanottu, lämpöjen perusteella munkin pitäis lakata odottamasta enää yhtään mitään, mutta en suostu. Haluan vielä uskoa, että toiveita on. Nyt unohdetaan ne lämmöt ja annetaan niiden elää ihan omaa elämäänsä.
 
Mulla lämmöt on kyllä ollu aina selvin merkki raskaudesta tai raskaudettomuudesta. MUTTA mikään idioottivarma se ei oo. Yleensä mulla on lämmöt joku 36,1 tai 36,2 ennen ovista ja sitten 36,6. Jos raskaus ei ala lämmöt sahaa ja on välillä koholla ja välllä ei ja etenki illalla ne on matalalla verrattuna raskauteen. Ennem plussaa ne saattaa olla 36,6-36,8 ja sit pompata 37.
Mutta on toki kiertoja että lämpökuvio on yhtä "hieno " enkä silti ole ollu raskaana.
Mut nää on yksilöllisiä eikä mikään kovin tarkka merkki sillä lämmöthän nousee sen keltarauhasen toiminnan takia enivei..
Peukkuja testaaville!
 
Blue bird onnea!
No joo.. mun lämmöt on ollut ennen ovista 36.5 sitten tipahti just ennen ovista 35.8 ja taas pomppasi 36.6-36.9. Tänään sitten oli 36.2. Ja ennen en oo edes mittaillut lämpöä raskaana ollessa että en tiedä mitä ne silloin on ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Blue Bird
Theran. Kiitti. Jospa sulla olis kiinnittymisdippi. Eikös sanota, että kiinnittymisen aikaan voi lämmöt tippua ja sitten taas nousee. Mulla aina vaan tasaseen 36,6. Jotain pientä parin kymmenyksen vaihtelua vain ollut. Tuut sitten muutaman päivän sisällä perästä. Jos tuo minulla nyt sitä itteään on. Täytyy jatkaa testailua, mutta aika lupaavalta nyt vaikuttaisi.
 
Kiitti plussatsempeistä :) täytyy jatkaa testailua ja käydä ostamassa ens viikolla digi, jos viivat alkaa vahvistumaan. Toistaiseksi aika epätodellinen olo... Tupakka alkoi maistumaan heti tämänaamuisen viivan jälkeen karmealta. Joku psykologinen juttu varmaan :D en kyllä muutenkaan ole ollut mikään ketjupolttaja. Muutamia savukkeita päivässä. Mutta nyt se loppuu kyllä kokonaan.

Blue Bird, söpö viiva, onnea! :)
 
Niinpä.. Jospa se siitä.. en nyt kyllä kauhean optimistinen ole tässäkään kierrossa.. mut tiedän että oviksesta menee silti sen 13 päivää ennen kuin menkat alkaa.. eli vaikka ei ois tärpännyt niin joutuu odottaa että pääsee aloittaa taas uudestaan.. :(
 

Yhteistyössä