Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
L@aura82 voi hyvinkin näyttää raskautta! Toisaalta voihan ovis jostain syystä aikaistuakkin, mutta voi olla että sulla oli valemenkat :) Testillähän se selviää! Kyllä raskaustesti varmasti nyt jo näyttäisi plussaa jos raskaana olet.
 
Jaa'a, täällä taas ihmetyttää kaikki... ovistesti käyttäytyy kummallisesti. Siinä värit jäi ikäänkun "matkan varrelle", tonne reunoille: kp27
Mut negahan tuo silti on, vaikka toi outo värin jääminen matkan varrelle vähän mietityttää. Ei noin yleensä käy, mutta ihan kuivuneenakin näytt tolta lopulta.

Vielä ei kai ole uus kierto alkanut - kai. Kerran tullu paperiin tuhru, mut muuten ei viel mitään ni ei kai voi uudeks kierroks viel laskee. Ehkä. Noh mut ihan ovellahan se on...
 
Täytyypäs huomenna kipasta ääsmarketista testiä. Olishan se hullun tuuria jos oikeasti plussaa näyttäisi mutta niin kovasti ihmetyttää että noin pian vuodon loputtua olis ovulaatio. Ei vaan täsmää omassa kierrossa mitenkään :) mut testailen ja ilmoitan kyl tännekin. Digiä oon kuitenki aina käyttäny ja siihen luottanut
 
Joo Laura tee ehdottomasti niin, olisikin hienoa jos saisit plussaa raskaustestillä <3 onhan toi o plussa vähän outo juttu tuossa vaiheessa kiertoa, en tosiaan ole kyllä mikään ovistestiasiantuntija kun en itse niitä harrasta. Noita toisia pissatikkuja tuleekin harrastettua senkin edestä :D

image
image
Kuivanakin max se kuuluisa viivanpaikka, miä niin ostan ennen vkonloppua apteekin testin tai pcn. -.-
 
Empuska voin niin samaistua tuohon tunteeseen että aaarrrgh, miks hitossa ei vain vois olla raskaana ja that's it. Kymmenen vuoden taival takana niin aika epätoivoiselta tuntuu et luomusti vois onnistua mut toi digi plus oli niin uus tapaus mun kiertohistoriassa ettei ikään ole plussaa noin pian näyttäny. Oliko sulla ollu jotai välivuotelun tapaista? Mikä sun dpo on nyt? En hoksannu tsekata. Mie puhelimella koetan tihrustaa ja jotai himmeetä noissa sun testeissä kyl taitaa näkyä :)
 
Joo no ei yksinkertaisesti jaksa uskoa että tässä raskautuu ikinä millään keinolla, tai no luomuna ei ainakaan. Välivuoto oli, en tiedä mitä lie oli. Olisiko voinut olla ovista, oviksen jälkeen joku vuoto? Lueskelin netistä noista välivuodoista.. En tiedä mitä oli, kaikki tuntuu olevan mahollista tässä kropassa :D

Dposta en tiedä, koska ovista en tikuta. Ilmeisesti pitäisi. -.-

http://aijaa.com/hdyYlc
Tuossa tuo viivanpaikka, jos siinä on sitäkään edes. Väriä ei ainakaan taida olla. On kyllä jo sellaset viivalasit päässä että jäätelötikussakin olisi varmaan viivanpaikka. :D
 
Viimeksi muokattu:
empuska kyllä mäkin siinä jotain nään! :) Näyttää kyllä ihan samalta kuin se mun eilinen onesteppi. Ehkä ollaan molemmat raskaana jeee? ( eihän mitenkään ole mahdollista että onestep näyttää viivanpaikkoja..) :D


//tän aamuinen pc taas haalea haalea viiva mut taitaa sekin olla joku viivanpaikka vaan..
 
Viimeksi muokattu:
Piinailijoille kovasti peukkuja että lähtis viivat vahvistumaan :)

Theran Mä en edes tiedä miks haluun sitä ovista bongailla.
Kai tässä tosiaan pää alkaa pehmetä ja rupee tulemaan kaikkee älytöntä juttua mukaan.
Mutta tiedätkös, että me tehdään nyt niin, että tästä kierrosta plussataan pysyvästi kumpikin :)
 
Spukka *reps* :D

täällä KAIT dpo 8/9 ja negahan se oli vaikka kuinka taskulampullakin tiirasin..
oireet on taas samat kun maaliskuun keskenmenossa, onko täällä muilla raskaana tullut orgasmin jälkeen tosi kipeitä supistuspolttoja? Mulla eilen tuli ja niin tuli tuossa keskenmenossa ja siks on nyt niin varma että jotain siellä taas on :eek:
 
Kukkuu pienen tauon jälkeen! En ole tässäkään kierrossa tikuttanu ovista ja oon ollu vähän vapaammin, käyny viihteellä ja yrittäny olla niin paljoa ajattelematta koko raskautumista. Edelleen yk 7, kolmas kierto sen kemiallisen jälkeen :) tänään on ehkä dpo 7, loppuviikosta ehkä testailen sitten. Mitään muuta nyt en ole oikeestaan ottanu muuta kun foolihappoja, loput möllerit sydämelle söin ja loput greippimehut mitä oli kaapissa ni pois alkukierrosta. Ei ole mitään uskoa et tärppiä olis nytkään käynyt, eli varautunut olen kyllä menkkoihin. Toisaalta nyt kun ilmat on alkanu lämpenemään niin menojalka on alkanut vipattamaan, plussa on siltin tervetullut. Se millon luulen oviksen olleen, niin ei niinä päivinä peittoja heilutettu, mut pari päivää sitä ennen kyllä.
 
IMN. Joilain ovis voi olla plussalla useamman pv. Joskus laitoin tänne linkin jota en enää muista..siinä oli näistä selitetty
Sit oli joku raja, oliko neljä vai kuusi päivää plussaa ei enää sit ole kauhean hyvä juttu. Äh. En nyt muista tätä hitsin linkkiä.


empuska.. hmmm.. raaps raaps.. ei ainakaan mun romuluurilla oikein näy...? :/..mutta se ei tarkoita etteikö mitään vois olla :D!
 



Siinäpä äsken tehty pregcheck. En enää halua niitä onesteppejä käyttää kun herättää vaan turhaan toiveita mulle:(

Ja empuska mäkään en oikein osaa sanoa sun testeistä mittään vaikka niissä viivat näänkin :/
 
Viimeksi muokattu:
Empuska sinun viimesessä kuvassa näkkyy jotaki. Mutta onko se viivanpaikka vai mikä niin sen vissin näkkee vasta myöhemmin.

Nyytikki eikös tuossa ole kertyneenä tuota väriä? Ei oo ihan oikean viivan näkönen mutta kuitenki on niinkö viiva? Vai näänkö muka omiani?

ON mie oon pitäny paussia koko hommasta. Uitin aamulla o- ja r-testit ja negojahan ne oli. En ehtiny uiton jäläkeen tikkuja paljon tiirailla ja tuossa ko tultiin lenkiltä ja vauveli nukku niin tsiikailin tarkemmin ja aattelin nyt laittaa foorumillekki tuon r-testin. Elikkä wondfon liuska. Aijaa tietenki raiskaa kuvan, mutta näin hyvvää viivanpaikkaa en oo vielä tähän merkkiin saanu. Ees kuivana. Ja nyt oikeastaan vituttaa ihan homona että pitiki mennä tikuttaan. Nämä turhat toiveet syö niin hiivatisti naista.


E: niin siis paljaalla silimällä tuossa tikussa näkkyy ihan selevästi viiva. Väriä ei kyllä erota.
 
Pupelaattori mä en tiiä yhtään, tuon kuvan ottamisen jälkeen tuo kertymä lähti liikkeelle ja vain sellainen hailura viiva näkyypi. :/




// Niin ja näen mä sullakin kaposen viivan! :) Minkä merkkinen testi?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä