Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pupelaattori, nään kyllä viivanpaikan siellä!

Muoks. Karkasi kesken kaiken. Tilasin raskauskeijulta parit rfsun testit, pct oli loppu!! Ootteko te ahneet tilanneet sieltä kaikki? Hih ;) tulevat varmaan postissa parin päivän sisään, luulisin. Dpoista ei tietoa, tänään kp26/28-30. Ehkä.
 
Viimeksi muokattu:
Empuska hah joo sori minähän se vain varaston tyhjensin! :D

Ajattelin et pidätän nyt pari tuntia ja meen kohta apteekkiin hakemaan apteekin oman joka saa oikeesti nyt jäädä tän kierron viimeiseksi testiksi. Ostan samalla panadolia, eilisestä äsken särkenyt ihan saakelisti päätä :( Siihen lisäks vielä kuumat aallot niin varmaan kärsin jostain vaihdevuosista :D
 
Jotakihan siinä näkkyy, mutta en luppaa itteni alakaa oikeasti toiveileen (se on kyllä helepommin sanottu ko tehty). Tuo on siis wondfo. Mullon jemeksessä yks pc. Jos sen huomenna kusasis.

Empuska voi vitsi, mie oon luullu että peeseitä saa vaan kaupoista :D Olipa kerran hauska sittarissa ko ite lähestyin testihyllyä varovasti ja näin ko sinne ehti joku muu nainen. Se hetken katteli tiiviisti niitä paketteja, nakkas yhen paketin kärryyn ja painalsi kauheata kyytiä pois siitä hyllyn eestä :) Mie tunsin tosi vahavaa sielujen sympatiaa, seki oli varmaan vähän himotestailija :)
 
Nyytikkii: :hug: jospa huomenna pärähtäisikin sitten kunnon viiva?

Empuska: viivanpaikalta minusta näyttää?

IMN: tsemppiä piinapäiviin =)

Tammityttö: katsoin uudestaan noista ultrapapereista ja alkion koko vastasi viikkoja 6+3 mittausten mukaan, mikä olisi juurikin sopiva ovulaation kanssa =) ja huomioonottaen muuta mittaukset tuli keskiarvoksi viikot 6+6.

Plussatuulia kaikille :wave:
 
miss_piggy
Kp 36 ja mulle taitaa olla ovis tulossa.

Siis näyttä että ovistestin viivat olis tummumassa ja tänään on munasarjoja jotenkin pakottanut, istuminen ja välillä kävely tuntuu tärinänä muniksissa. Pitkä kierto siis tulossa näin ekan pillerittömän kierron kunniaksi!
 
IMN
Mullakin oli ekassa raskaudessa sikiötutkimuslaitoksella ulkomaalainen mieslääkäri. Oli tosi varovainen, kertoi koko ajan mitä oli tekemässä ja kysyi kärsiikö painaa vähän kovempaa ym. kun kokeili kohdunsuuta. Ja isona plussana vielä selitti mulle sellaisista tosi monimutkaisen näköisistä kaavioista mitä mikäkin käyrä tarkottaa :) jotkut naislääkärit ym. kun on tuntuneet vähän ikäviltä ja pitäneet kaikkia asioita ja niiden ymmärtämistä ihan itsestäänselvyyksinä, mutta tuokin asenne on saattanut johtua iästäni..

Dpo1 ja löydän jo oireita :D tosin kaikki ei voi olla kuviteltuja, esimerkiksi aamupäivän yökkäily jauhelihaa paistaessa, mutta ei se tietenkään voi olla raskausoirekaan :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Mä olen kyllä varmaan kaikista malttamattomin ja hätähousuisin ihminen jota maa päällään kantaa.

Pcpuikko
Tuossa on se päiväinen pc puikko, yritin vähän muokkailla valituksia jotta saisi sen "viivan" esiin. Taitaa olla ihan joku samanlainen raita kuin ne nyytikin pc viivat 0_o
 
empuska ihankö ois jotain haileeta?

Napailua: tänään vasta dpo5, mutta oon jo kaks päivää raapinu päätä kauheessa testailuvimmassa. Vielä en oo sortunu, mut en kyllä tiä kauanko jaksan. Jonkunsortin pieniä tuntemuksia ollu alavatsalla, mut koitan olla huomioimatta liian tarkkaa niitä, koska se vaan ruokkii tätä hysteriaa. Onneks tulee tässä taas kaikkea tekemistä ni se voi auttaa hiukan. Taaas kävin kyttäämässä niitä lastenvaunuja (mun kryptoniitti), mut en tunne enää syyllisyyttä siitä. Kerroin jopa miehellekin mut sitä vaan nauratti mun höpöily.
 
  • Tykkää
Reactions: Sweeny
empuska voi kuule kuomasein tiedän tunteen! :D Itse oon ollut niin epätoivoinen, et testien puutteessa oon pissinyt uudestaan negatikkuihin :LOL: Oivoi tätä naisen elämää..

oudsi voi ei mäkin selailen päivittäin tori.fistä kaikkia kehtoja ja pinnasänkyjä ja just vaunuja <3

ninami onpas pimeä kuva, en kyllä nää oikein mittään valitettavasti :(


Jännittää kauheesti se huominen gynekäynti.. Haluisin jo niin tietää mikä mua vaivaa :D Tai siis en ees jotenkin pelkää mitään et jos on pco:ta tai jotain, haluisin vaan jonkun selityksen ja toivon niin paljon, ettei se vaan sano että "no seuraillaan, jos et syksyyn mennessä oo paksuna niin tuu uusiks.." Luin kyllä siitä miesgynestä (kaksplussalla oli keskustelu! :D) et se on toooosi mukava ja tarkka ja asiallinen!
 


Negaaaaaaa! Kusasin parin tunnin pidätyksellä, mut ei jaksa pidättää pidempää;D Menkkoja ei vielä näy..Nyt kp 29, viimeistään huomenna ois pakko alkaa! Alkas vaan, niin sais sen niagaran pois päiväjärjestyksestä:/
 
Nyytikkii: Ei siinä kyl paljaalla silmällä näy mittää,vaikka kuinka kääntelis:p Mulla tää moonan-nimi on väännös omasta nimestä,ei oo Moona kuiteskaa oma oikee nimi:D

Hitto tätä menkkojen odotusta. Voi kun osais vain mennä höllöttää ja testailla sitten, kun vauva alkais potkii mahassa;)

Mä taas näin empuskan testissä viivaa!
 
miss_piggy
mulla ei aukea nuo empuskan kuvat, meijän läppäri on niin hidas...

Ite en siis oo nyt muualta tilaillu testejä ku ebaysta. Nyt tilasin vähän erimerkkisiä r-ja o-testejä.
Mies tuossa ois taas kovasti touhuilua vailla, jännä ku se aina ehdottelee ja ite en juuri koskaan :D
 
Mitäs sanotte tästä? Luulin, että menkat on viikon myöhässä. Eka pilleritön kierto, ei tullut tyhjennysvuotoa minipillerit lopetettuani. Pientä tiputteluvuotoa tullut tänään, nyt ei moneen tuntiin mitään. Maha ei ole kipeä (toisin kuin aina menkkojen aikana).. Kuva otettu testiajan sisällä. Viivanpaikka?

Moonan ja empuska jotain näkyy? :D nianmi, ota parempi kuva kun on niin pimeä! Tahtoo tulkita!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä