Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurin tyttö Ihanku kahessa alimmassa ois jotain :)
sekundamamma Ihanaa!! :heart:

Tässä apteekin oma (onkohan tässä tuppukylässä joku toinenkin himotestaaja kun pc-testejä ei vieläkään ollut..millonkahan on lie kuormanpurku päivä,ostan kaikki kerralla :D )


SEURAAVA EPÄSELVÄ KU YRITIN SAADA KUNNON VALOA...
..jotahin hyyyyvin heikkoa viivasta olen näkevinäni..en kuitenkaan punertavaa..
Jospa päivien saatossa alkaisi ilmestymään=):heart:
 
Tässä vielä ajan kuluksi jotenki muokattuna tuo epäselvä kuva

[URL=http://aijaa.com/0081710806731]
[IMG]http://i8.aijaa.com/b/00817/10806731.jpg[/URL][/IMG]

(tänään siis korkeintaan dpo10)
 
Viimeksi muokattu:
Niq ja naapurintyttö, näen teidän kummankin tikussa hieman samanlaisen ilmiön, eli näen viivan, mutta en väriä. toivotaan, että olis sitä itteään. Naapurintyttö varsinkin nuo pc liuskat näyttää mun silmään ainakin sen viivanpaikan. Nyt peukut pystyyn, että saisit testiajallakin näkymään tuollaista :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27016760:


Aamulla tehdyt testit, halppis herkkä e-bay alempi ja pc ylempi ja alempi kuva samoista testeistä kuivana, pc:ssä näkyy kuivana viiva ja olin siinä näkevinäni väriäkin ;)
mielenkiintoista. tässä näen tuossa ylimmässä kuvassa (pc) haalean vaaleanpunaisen viivan juurikin siinä kohtaa kuin pitää ja tuossa kuivaneessa se viiva on pykälän vasemmalla... niin monta tikkua tätä testiä tiiraillu että jos kyseessä on siis sama testi niin ne viivat on erikohdissa märkänä ja kuivuneena. hokaako kukaan muu?

ja huomasin että kuvat on otettu eri etäisyydeltä. en siis vertaa sillä lailla. vertaan eroa vain tuohon kontrolliin ja toiseen reunaan.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27017866:


Tässä vielä kaikki tämän päivän testaukset, kaksi alinta aamupissa, kaksi ylintä iltapäivä pissasta. :)
Nyt kun tulin puhelimelle niin mä näen kaikissa Tikuissa jonkinlaisen viivan :) koneella ei näkynyt. :) väristä en mene sanomaan, mutta viivat silti.
 
jeennaa Sanoitko että olisi vauvatoiveita? Mä ainakin otin meidän kaupungin perhesuunnitteluneuvolaan yhteyttä siinä vaiheessa kun oli menossa joku kp60 ja sain seuraavalle viikolle lääkärille ajan joka määräsi mulle Terolutit että saa kierron katki ja säännöllistymään... Toivotaan että sullakin tulis pian ratkaisu asiaan! :)
Joo, sanoin ku olin siin neuvolatädin kaa juttusil, et vauva olis haaveissa ensi vuodelle, tai sitten kun se on tullakseen :) Sanoin et mun kierto vaan venyy, ei tuu menkkoja enkä testin mukaan ole raskaana. :| Neuvoi sitten vaan että jossei ne menkat ala silloin 4-6 kk päästä ni ottaa uudelleen yhteyttä. ihan masennuin kun kyse oli niin pitkästä ajasta, vaikka tiedän, ettei lasten saaminen ole niin yksinkertaista kuin jotkut luulevat. :ashamed:

Meillä kyllä olis tosin ajatuksena vasta vuoden vaihteessa tätä vauva projektia pistää aluilleen, mut jos olis tullakseen ennen sitä, niin ihan yhtä toivottu ja rakastettu se olis :heart:

Noh, mutta kuitenkin.. Ennen kun tänään ehdin yövuorosta päästyäni nukkumisen jälkeen rynnätä kauppaan ostamaan korillisen testejä, oli nii kova päänsärky ja mahaa nipisteli, niin eiköhän ne menkat sitten sieltä alkaneetkin. =) Eli näillä mennään!


Toivon myös sulle NiQ todella hyvää onnea matkaan ! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
Tässä vielä ajan kuluksi jotenki muokattuna tuo epäselvä kuva

[URL=http://aijaa.com/0081710806731]
[IMG]http://i8.aijaa.com/b/00817/10806731.jpg[/URL][/IMG]

(tänään siis korkeintaan dpo10)
Ihan kuin siellä punartavaa näkyisi:)..mutta tuohan oli Apteekin oma?..ja se saatta näyttää viivasta pitkälti testausajan jälkeen..

Toivotaan, että parin päivän sisään alkaa näkymään ihan testiajan sisään se punaväri.(max 10min):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
Piuu Näen muokatussa kuvassa selvän viivan :)
Naapurin tyttö Nyt alkaa viivat jo näkymään selkeämmin. Toivotaan, että viiva olisi tänään jo vahvempi :heart:

On: Tämä tyttö alkaa olemaan jo aika helpottunut. Kierrot on heitellyt 28-90 parhaimpina aikoina ja nyt näyttäis siltä, että ovis olis ihan näinä päivinä eli kierto alkais olemaan ihan normaali noin. 28-30 päivää. Miten ihminen voikin olla näin onnellinen pelkästä ovistikusta :D
Ja sitten vielä infoa testeistä. Eli tilasin niitä samoja ovis ja raskaustestejä mitkä mulla oli viime kierrossa ja niihin tuli aina se joku viivanpaikka näkyviin. Tilasin niitä ihan sen takia, koska ne o-tikut toimi mulla tosi hyvin (muun merkkiset ei ole koskaan antanut tasavahvoja/vahvempaa viivaa) ja sit ajattelin sen asian vielä näin, että jos nyt raskaudun niin ne r-testit näyttää sen kaksi viivaa ihan samalla tavalla kuin mikä tahansa muukin testi. Aina voi varmistaa tuloksen esim Apteekin omalla.

Tässä muutama kuva niistä testeistä. Ja ei ole hinnalla pilattuja.
Kotiin toimitettuna 30kpl o-testejä + 20kpl r-testejä yht. 4,50€





Sitten vielä yksi kysymys. Sain eilen tietää, että mulla on välilevynpullistuma alaselässä. (ikää vasta 23vuotta)
Mitenköhän lapsettomuushoidoissa suhtaudutaan asiaan??? Saanko jatkaa yritystä vai pitääkö hoitaa selkä ensin kuntoon??? Leikkaukseen en joudu, mutta kuntoutuksessa alan käymään.
 
..hmmm..nyt kun kertoilit, että synnytyksestä niin vähän aikaa ja ei vielä eka menkkojakaan sen jälkeen..saattaa tuo viivanen johtua muustahin sitten..

Mutta kannattaa dippailla pävien kuluessa, eiköhän se pian selviä jos raskaudesta kyse.=)
oliskohan ovista? vai mistähän vois johtua? pissan epäpuhtauksista?

tänään en ole testannut, en uskalla! :D
 
PanzkusOnnea viivan vahvistumisesta:heart:

ON: Tänään samanlainen tulos ovistestiin kuin aiempinakin päivinä ja meillä kaupassa on r-testit loppu juurikin nyt kun kaipaisin nopeaa testiä vaikka huomiselle aamulle että saisi senkin sitten tehtyä niin ei miettisi niin paljoa tätä ovistestien vahvaa plussaa JO 5:ttä päivää:confused: Miten ihmeessä tälläinen on mahdollista ja sitten nämä 3:tta päivää kestävät menkkamaiset jomotukset alamahalla ja alaselässä? Jano on kokoajan ja vettä menee ja nälkä on jo sellaisella tasolla että mieskin siitä huomautti että syön kokoajan jotain ja tietenkin saa juosta vessassa kun juon todella paljon...
 
Näyttäisi kyllä selvältä viivanpaikalta. Mikä testi tuo ylin muuten on? Pc saattaa testiajalla näyttää joskus haalean vaalean punaista viivaa (silloin kun pissa vielä imeytyy) mutta muuttuu sitten testiajan loputtua selväksi viivanpaikaksi. Muistan jonkun muunkin tehneen joskus saman huomion. Siksi tikkua ei kannattaisi kattoa koko testiaikaa. Ite kyllä olen kytänny aina koko testaus ajan. Väitän, että turhia plussia pc ei anna, mutta ne sun eilisen viivat saattaa hyvinkin olla niitä viivanpaikkoja joita joillekin pissan ominaisuudet antaa. Toisaalta jos sulla antaa ovis testi jatkuvasti positiivista, sulla saattaa olla lh koholla jostain syystä, joka ei ole ovis tai raskaus ja nyt mitä on seurannut, pc reagoi herkästi siihen lh nousuun joka selittää nuo viivat (ehkä harmahtavat) r testeissä.
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö näen ehkä alimmassa jotain jonkilaista viivan tapaista,muissa en.. Aamupissa mullakin aina laimeempaa ja yölliset veden juonnit ja vessassa käynnit mulla ei auta asiaa :)

Tässä apteekin tän päivän testi (aamun tokasta pisusta)

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

ja sitten pregcheck (pidätetty vain kauppareissun ajan)

[/URL][/IMG]

muokkasin tota pc viivaa esiin,ompas leveä viiva!!
[/URL][/IMG]

Leo81 Millä dpo:lla sulla tulikaan eka selvä punertava haamu? Nyt ois dpo10 JOS ovis on ollu dpo14 mutta jos se oli sillon ku oli se valtava paine vatsassa niin ois vasta dpo6-7 :confused: Mä alan hätääntymään nyt vaikka aika varma tärpistä oonki... :D
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Tää ei oo raskaustesti, mutta oisko tuo ovis teidän mielestä?

Mulla on nyt siis kp 14, ja en oo saanu noin vahvaa viivaa enää ovistesteihin, mun vuoto alkoi oikeastaan kp 0, mutta se oli sillon niin vähästä, että en tiä lasketaanko se sitte jo kp 1..eli jos ovis ois ollu tossa kp 11 tai 12 miten sen nyt laskee, niin se sinänsä passais sopimaan koska teroluteillahan tuo kierto on noin 28 päivää...
Pistin tän jo tonne ovistesti-pinoon mutta laitan vielä tännekki, haluan kommentteja :D
 
Panzkusille onnea viivan vahvistumisesta :heart:

Naapurin tytön eilisissä testeissä näin aavistuksen punertavaa, tämän päiväisissä en mitään. Piuunkaan testeissä ei minun näytölläni näy mitään. :/ Kannattaa ehkä ottaa selkeästi yksi testimerkki, millä testaa. Erimerkkisiä on vaikeaa alkaa vertailemaan. Ja samaan aikaan päivästä kannattaa tehdä, jos haluaa tehdä useamman, tekee sitten vaikka klo 8, 12 ja 16 :) Vähän niin kuin ovistestailussakin. Itsellä ihan alussa vahvin viiva r-testiin tuli iltapäivällä, aamulla ei niinkään. Ja välillä illalla tehdyt olivat lähes blankoja, ja olin varma että kyseessä on kemiallinen tms! Mullahan se plussa tuli tosi aikaisin, kp 24/29-39 (dpot kuitenkin 10 tai 11).

Viikkonäytölliset pitää tietysti tehdä aamupissasta, niissä minullakin viikot pitivät paikkansa, vaikka liuskoissa ei kovin vahvat viivat olleetkaan. Tämän kaikenhan me kaikki tiedämme, kuten senkin, että testaaminen vaan on niin koukuttavaa :popcorn:
 

Yhteistyössä