Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Tässä mun kiertopäiväkirjasta otteita jos auttaa ees yks elävä esimerkki:

yk2 27vrk = ovis kp14
yk3 29vrk = ovis kp15
yk4 28vrk = ovis kp13
yk5 32vrk = ovis kp16
plussakierto yk6 = ovis kp15


Itse tikuttelisin 29vrk kierrolla kp:t 12-18, jos ostaa viikon satsin ovistestejä.
Ihan normaaleja vaihteluvälejä ovikselle miusta.:)
..kokeilitko metkun laskuria?..minkä ovispäivän antoi tälle kierrolle?
 
mur-mur, Whisky ja malttamaton; kiitos ihan hirveästi kauniista kommenteista :heart: :) Mä olen kyllä itse todella epäluuloinen noiden Pregcheckin haamujen kanssa, kun viime kierrossa sain ihan loppukierrosta haamuja jotka kyllä ihan selvästi erottui. Tosin niinkuin kirjoitin niin tää tämänkertainen tuli testiajalla näkyviin ja näkyi muutenkin vähän paremmin kuin viime kierrossa. Mutta siis en ole ollenkaan toiveikas tuon haamun takia, mulla on näiden kahden kierron perusteella paha aavistus että Pregcheckit näyttää mulla aina jonkinlaista viivaa :/ Enkä tiedä voisko mitään näkyäkään, tänään on dpo 8 ja viides päivä alkionsiirrosta. Onhan sekin mahdollisuus vielä, että Pregnyl kummittelisi testissä, mutta kun jo tiistaina & keskiviikkona Sofi-testi näytti täyttä negaa niin uskoisin, että se oli jo silloin poistunut elimistöstä. Äh, raivostuttavia tuollaiset haamuilevat testit!!
Tokihan Pregnyl vielä saattaa näkyä..mutta jos punertava viiva tavan kierrolla(ilman mitään hormoneja, jotka voisi vaikuttaa testitulokseen) tulee jo 3min. kohdilla, se voisi olla hyvin tärpin alku.:):heart:

Onhan siulla voinut silloin aiemmin pientä yritystä olla jos pC:n puikko näyttänyt testiajan jälkeen punertavaa viivaa - itse uskon eräällä kierrolla näin olleen..selvä, punertava viiva ilmestyi n. 1h dippauksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Mä nyt vielä jauhan noista Pregcheckin puikkotesteistä; onko kellään muulla ollut niissä tätä haamu / viivanpaikkaprobleemaa, ja ootteko keksineet logiikkaa että milloin vois uskoa sen haamun oikeasti tarkoittavankin jotain...?
 
Viimeksi muokattu:
Dpo11 olin näkevinäni jotain testissä, muttei siinä kyllä taida mitään olla koska kuivuttuaan ei näkynyt yhtikäs mitään... aikastahan tuo, mutta kun ei sitten yhtikäs mitään...

Päätäkin särki himppasen aamulla (mulle varma täti-merkki)
Iltapäivällä pukkas vielä lunssan päälle, nenä ihan tukossa :ashamed:

Saas nähä onko aika menny ja vieny kellot mukanaan... kyllä se vaan niin pitää paikkansa että hedelmällisyys laskee 30 jälkeen... 34v on nyt mun mittarissa.

Haamulaisille vahvistumista!!!

Plussatuulia kaikille

ÄssÄ5 23/26
 
Viimeksi muokattu:
Mä juurikin tuskailen Scarleth saman testin kanssa. Testiin tuli testiajan sisällä todella hailu viiva, jossa on mielestäni kyllä aavistus väriäkin. Selkeämmin näkyi, kun purin testin.

Mutta minuakin kiinnostaa, tuleeko ko. testiin aina viivanpaikka? Itse en ole koskaan saanut mihinkään testiin edes viivanpaikkaa, jos en ole ollut raskaana. Tosin en ole koskaan testannut näin aikaisin...Ovistestin tein myös tänään ja siinä viiva oli tumma, joskaan ei aivan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Mutta tosiaan, mulla meneillään vasta dpo10 ja molemmat testit tein päivällä/parin tunnin pidättelyn jälkeen. Ajattelin huomenna aamulla tehdä uuden testin...
 
Pikkumyy: mulla viiva näkyi kyllä ihan testiä erityisemmin kääntelemättä tai purkamatta. Muistaisin jostain keskustelusta lukeneeni että Pregcheck ei anna viivanpaikkoja, mutta omien kokemusteni pohjalta en sitä kyllä ihan usko... no, eiköhän asia muutaman päivän sisällä selviä :)
 
Moikka moi! Mun on kommentoitava tota PC-puikkotestiä..nimittäin olen myöskin saanut siihen useasti haalean mutta selkeän viivan testiajalla, joka sitten on entistä enemmän tummunut testiajan jälkeen! Mutta en ollut raskaana. Plussakierrossa viiva ilmestyi siihen melko pian kastamisen jälkeen ja siinä oli selkeästi väriäkin. Mutta mutta..toivotaan että teillä nuo viivat olisi nyt sitä itteään! :heart: :)
 
*mur-mur*: kuvat on otettu testiajan sisällä, mutta en tosiaan nyt kovin vakuuttunut tuosta ole. Itse en tosiaan ole koskaan saanut edes sitä kuuluisaa viivan paikkaa testiin vaan testit ovat aina olleet selkeitä negoja. Siinä mielessä toivo siis heräsi :D

Tein tänään tosiaan sen ovistestinkin. Tässä kuva siitä. Plussahan se ei ole, mutta mutta...en ole koskaan saanut loppukierrosta juuri minkäänlaista viivaa ovistestiin...

 
MiNalo - miusta se viiva, mikä siihen PC:n puikkoon ilmestyy testiajalla - ehkä jo aikaisilla dpo:illa on tärpin käydessä punertava selvästi - ei tumma/harmaa.
..olen itsekkin saanut useamman tunnin kuluttua dippauksesta, Apteekin omaan(PC:n puikko siis vastaava) tumman, liilahtavan viivan.

Mutta..edelleen muistuttelen: jokaisen virtsa on omanlaistansa ja testi saattaa antaa valheellista, positiivista viivasta, mikäli virtsassa epäpuhtauksia - h a r v e m m i n jo testijan sisään.(poikkeuksena esim. RFSU:n liuskatesti)

..ja yritystähän on monella dippaajalla - jotka saaneet testiajalla sitä viivasta näkyviin, hyvinhin olla..ei vain ole kestänyt se tärppi..
 
Viimeksi muokattu:
Suomalaisilla sivustoilla sanotaan aina, että: vasta kun alkio kiinnittynyt kohdun seinämään, alkaa HCG:tä erittymään sen verta paljon(istukka alkaa toimia)että sen voi bongata R-testillä.

Jo 1vrk kuluttua implantaatiosta, saattaa R-testi reagoida HCG hormoniin..ja kun väli on: 6-12vrk/hedelmöittymisestä..voi eka haamuinen tulla näkyviin JO dpo8..tämä vaatii jo korkeampaa HCG lähtotasoa - itselläni Ei raskaana HCG on 1..vaihteluväli on 1-10..

Esim. HCG taso rv3+0 voi olla jo 17,5 mIU per ml..ja herkkä R-testi sen bongaa.
Vaihteluväli raskaan ollessa: 3vko edellisistä kuukautisista-->5-50 mIU/ml..eli hajontaa on..


Ulkolaisilta sivutoilta löysin tietoa jo kuumeiluni alkuaikoina, että munasolun hedelmöityttyä, voi jo hyvin pieniä määriä HCG-hormonia elinmistössä olla ja R-testi sen saattaa bongata.

((muoks))
koetin etsiä sitä sivustoa, mistä tietoa löysin..en nyt heti löytänyt..
 
Viimeksi muokattu:
Oli aivan pakko testata vielä uudelleen. Sen verran jäi tuo viivanpaikka/haamu häiritsemään. Tein testin hetki sitten ja tässä tulos. Kyseessä tällä kertaa pc:n liuska. Mielestäni tästä voi jo vetää suht positiivisen johtopäätöksen, vai? :)

Oi pikkumyy, selvä plussa! Huh, nyt alkoi itseäkin jännittää kun mulla oli kutenkin sama testi kuin sulla ja samanlainen haamu... Testasin itsekin uudelleen, nyt First Signal -testillä mutta siihem tuli ihan samanlainen haamunen. Mistä noita pregcheckin liuskoja saa ostaa?
 
^^ ainakin s-marketeista löytyy sieltä luontaistuote puolelta. =) ilmeisesti myös prismat, minimanit ja cittarit myös myy. riippuu tietenkin paikkakunnasta =)

Pikkumyy: Onnea!!! pc puikkoon oon saanut värittömän viivanpaikan testiajalla joten mun mielestä jo puikkotesti oli selvä haamu! =)

Pele: mä en nyt oo varma näkyykö vai eikö näy haamua. jotain siellä näkyy pc liuskassa, mutta alemmassa en näe mitään. välillä kun katon tuota sun pc liuskaa niin aivan kuin olis väriä oikeassa paikassa ja sitten mun silmiin hyppää se viivanpaikka vaaleana...:xmas:, kenties unta palloon kun ei osaa nyt nähdä. :LOL:

Scarleth: mun mielestä tuo on haamu, koska testiajalla jo punertaa :heart: Peukut pystyssä, jotta se siitä vahvistuu =) hae tosiaan noita liuskoja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Minä en malttanu olla testaamatta taaskaan. Kp 29 pyörähtää huomenna, kierto 32. Ostin pregcheckin (miten se kkirjotetaan) liuskat, millasia kokemuksia niistä on?

Otin kuvat testiajalla (3min sisään).







... näättekö mittään?
 
Viimeksi muokattu:
Leo, ai LUONTAISTUOTEpuolella, sielläkö ne tosiaan onkin?? No ihmekös etten löytänyt kun taannoin haeskelin niitä jossain marketissa laastarien, kondomien ym juttujen lähistöltä :) Siispä huomenna Prismaan... Mulla on kotona vielä pari noita First Signal-testejä, mutta näyttävät olevan ihan yhtä surkeita haamuilijoita kuin Pregcheckin puikot :headwall
 
PC:n testien paikka vaihtee muuten Prismoittain - meillä on samalla kohden missä esim. pumpulit/vanulaput ym..:wave:

MiNalo - niinpä olithin juuri kirjoitellut, että tärpin käydessä tulee heti testiajalla se punertava viivanen, huolimattomasti luin.;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä