Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Onneva kaikille plussanneilla ja tsempit ja plussatuulia kanssajännäilijöille!! :heart:

Tää palailee taas hiljaiselon jälkeen foorumille kun nyt ollaan taas loppukierrossa eli tänään on kp28/30. Aamulla testattu nega (vaikkakin oikein kovasti kun toivoo niin siellä ehkä jotain näkyi..;)). Oireita on kaikenlaisia, mut ei esim niitä joita viime kierrossa oli. Eli ei oo tissit kipeet tai paisuneet, eikä tartte rampata vessassa, eikö ole vilu. Mut nyt on ihme pahoinvointia, saan täällä nieleskellä ja sit kahvi on alkanut maistuu pahalle ja sen juonnin jälkeen tulee vielä vähän huonompi olo.. alaselkää juilii, samoin masua.. et tiiä sitten kuinka tässä käy. Jännää on! Mut yritän nyt malttaa ja testata seuraavan kerran sitten keskiviikkona.. =)

Mites muuten on kokemuksia, et kuinka herkkiä noi pc-testit on? Näyttääkö aikasemmin plussaa? Noi mun testit kun oli jotain tavallisia (ei siis herkkiä) mammaksilta tilattuja puikkoja. Voiskohan pc-liuskat näyttää aikasemmin jotain, kun noi minun nykyiset?
 
Ninja: Mullahan tuli eka plussa kp 24 (dpo 11) ja dpo 13 illalla testiin ei tullut juuri minkäänlaista viivaa :( Tippa linssissä miehelle tuumin, että taisi olla väärä hälytys. Mutta niin vain vahvistui viiva, ja välillä näkyi taas huonommin, mutta raskaana ollaan. Eli vuorokaudenaika ja pissanvahvuus vaikuttivat tosi paljon.

Lykkyä!

WP 10+5
 
pakko vielä lisätä kuva testistä kun se on jo kuiva. :heart: =)



Pikkuinen Ihana kuulla, että tästä voisi oikeasti kasvaa pieni ihminen :) Jospa alkais sit nauttimaan raskaudesta ja eläisi päiväkerrallaan :) Koska sinne neuvolaan kannattaa soittaa? Meinasin, että soitan tänään koska, jos tämä menee taas kesken, niin se kirjataan mun tietoihin. Keskiviikkona pitäis soitella lapsettomuuslääkärille ja sopia jatkosta, eli tässä tapauksessa varhaisultrasta :)
Nyt ihuna kuule lopetat tyystin ne David&PC-liuskojen vertalun..tuo ON hyvä plussa PC:n liuskalla noille päiville!
..jatkat vaan samalla merkillä ja sitten Digin otat mukaan myöhemmin dippailuun.:heart::kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Tänään pp7 ( ivf hoito , toinen siirto ja ensimmäinen pas alkio siirretty ) Tänä aamuna tälläinen..:O apua..mua jänniittää iha sikana. Takana useita kemiallisia ja reilu 2-vuotta lapsettomuutta ja vuosi hoitoja.

Anteeksi huonot kuvat, mutta meillä kuvankäsittelyohjelma kaatui enkä saa parempi tarkennettua. Siis paljaalla silmällä viivan erottaa, ei tartte väännellä tikkua.
[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

Todella ajoissa testasin, mutta aamulla himoitsin kaurapuuroa ( mitä en voi sietää) ja eilen illalla tuntu kuin rintoihin olisi maitoa noussut.
Oi oi, punaviivanen selvästi näkyy ylemmässä kuvasessa - Onnea ja viivalle vahvistumista:):heart:
 
Markke - mikäli siulla noita mammaksin David puikkoja, ne epäherkemmät(ei 10mIU/ml) on samaa herkyyttä, kuin PC:n liuskatkin - 25mIU/ml

Luulenpa kuitenhin PC:n liuskan antavan haamuista tärpin käydessä nopsempaan..ehkä..:)
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille. Uusi kuumeilija ilmoittautuu joukkoon. Olen jo jonkin aikaa lueskellut viestiketjuja täällä Kaksplussassa ja huomannut ilokseni, kuinka ystävällisiä, positiivisia ja kannustavia kirjoittajat ovat toisilleen. Täällä tuntuu olevan hyvä yhteistsemppi päällä, joten päätinpä itsekin tarttua näppäimistöön. On totta, että vauvakuumeesta ei ole kovin helppo puhua ystäville, koska helposti alkaa satelemaan niitä 'joko joko'-utelija. Siksi kuumeilenkin mieluummin täällä teidän kanssanne. :)

Täällä siis ehkäisy jätetty pois 15.8. ja tyhjennysvuoto tuli normaalisti 18.8. Yrittäminen alkoi siis siitä. Lääkäri sanoi, että saattaa mennä jopa 6-8 kk ennen kuin munasarjat 'heräävät' ehkäisyn lopettamisen jälkeen, mutta silti olin toiveikas. Luulin jopa tunteneeni oviksen kp 14 paikkeilla. No joka tapauksessa testasin puhtaan negan kp 28. Pieni pettymys se oli ja samalla aloin miettimään, että koska ekat luomumenkat alkaa... saanko odotella montakin kuukautta. Tänään ne kuitenkin ilokseni alkoivat (uskomatonta, että voi iloita kuukautisten alkamisesta) eli kp 1 menossa ja yk 2 :) Ikää 29v. Ovistesteri tilattu tänään, vaikka en olisi uskonut moista laitetta ikinä tilaavani. Mutta minkäs teet, kun kuume iskee ja haluaa oviksestaan varmuutta. :)

Tsemppiä kaikille ja jaksamisia pettymyksen kokeneille.
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
Hello!

Minäkin hyppään joukkoonne, säännöllisesti olenkin jo käynyt lueskelemassa tätä pinoa.

Täällä jännäpäivät, dpo14 ja testi tänään nega, tädin vierailun periaatteessa pitäis olla käsillä kun kierto nyt muistaakseni 30 / 28-32. Tuleehan se täti sieltä hetkenä minä hyvänsä, kummia oireiluja raskautumisen suuntaan tosin ollut (ja olen plussannut esikoltakin hyvin myöhäisessä vaiheessa tk:n testissä) mutta oireiluista huolimatta usko ja toivo on mennyt. Yk 1-2, päätös yrittämisestä tehtiin tuossa heinäkuun lopulla, elokuun alkupuolella ja kun kierto oli jo siinä vaiheessa ettei päästy ihan suoraan asiaan, tämä on periaatteessa nyt eka ns. oikea yrityskierto.

Koitin talletella kameralle kummaa "värileviämää" kontrolliviivassa, mutta en saanut ikuistettua. Outo juttu - uus mulle.

Plussatuulia kaikille ja onnea jo plussautuneille! :heart:
 
Paljon onnea Tyty :heart:

Eipä ole täti kurvannut paikalle vielä, mutta eipä testitkään näytä plussaa :(
Nyt taitaa olla dpo 13.
Mahassa taas eilen vihlo tosi kovasti.. Ostin mammaksi sivulta noita davidin liuskoja herkkyys 25,
Tuleekohan noihin aina sellanen harmaa viivanpaikka? ja muuenkin onko kuinka luotettavia :D
Terveisin: Epätoivoinen Nepparin nappi
 
kiga81 Ei ole huono merkki,tuossa vaiheessa ei ovis eikä raskaustesti välttämättä näytä "raskauden" takia plussaa koska kiinnittyminen tapahtuu yleensä vasta dpo5-7 :) vasta kierron viime päivillä ja sillonkaan ei kaikilla.
eli niinku mur-mur sanoi raskaustesti sitten kun testaat

tytylle Hurjan paljon onnea :heart:
 
Tyylipuhdas nega testattu aamulla kp30/30, eli tais se toivo tärpistä mennä siinä.. nyt vaan odotellaan tätiä ja laitetaan leuka rintaan ja mennään kohti uusia pettymyksiä.. vai miten se nyt menikään..! :headwall:
 
Kertokaa nyt hyvät ihmiset, miten kestätte nuo päivät ovulaation jälkeen? Ensin tikutat hulluna ovista ja saat plussan. Sitten alkaa se niiiin piinaava odotus, koska uskaltaa testata ekan kerran. Mun päähän ei tunnu mahtuvan yhtään järkevää ajatusta ja menossa vasta yk2 ja dpo2... Koko ajan vaan ajattelen, että mitäköhän tuolla alakerrassa tapahtuu ja kuvittelen kaikenlaisia nippailuita ym..

Hullu mikä hullu :D
 

Yhteistyössä