Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

WhiskyPeat ei kun one stepin puikko, oon vaa ne muovit repiny :) etkö näe? :D mä taas näen selvästi, mieski katto ton testin ja on iha haltioissaan X) näkee huomenna..
Ok. Minä jo vähän ihmettelin, että jos tuohon tikkuseen olet onnistunut sihauttamaan, niin aika fakiiri olet :LOL: Kunhan putsaan tämän näyttöni, saattaa moni muukin asia kirkastua vielä ::D
 
Suski: jotain siinä kyllä on, mut tuossa ekassa kuvassa en näe tosiaan yhtään mitään muutakuin valkoisen viivan kaiken sotkun keskellä. aivan kuin jälkimmäisessä olis vähän väriäkin. Kannattaa dipata nuo puikko testit, ite teen niin aina. Meinaatko digin huomenna? aika selkeä viiva piti olla liuskassa, jotta tuli digiin raskaana 1-2.

Naapurin tyttö: Jotain näkyy tosiaan sullakin. on kyllä sellainen viivanpaikkamainen. mä oon jo pudonnut, mitkä kp:t sulla on?

Mua tänään vähän säikäytettiin kun soittelin eilen tuon jatkuvan alaselkäsäryn (oikealla) takia neuvolaan ja pääsin sinne tänä aamuna ultraan. No arvata saattaa, että ultrassa välillä näytti kohtu tyhjältä ja välillä aivan kuin olis näkyny sellainen ruskuaispussimainen rinkula. mutta ei muuta. Ei muuta kuin lähete sairaalaan ja siellä parin tunnin paniikki odotus, joka sitten kyllä palkittiin kauniilla sydämen sykkeellä ja pikkiriikkisellä ihmisen alulla. :heart: muutaman päivää laskettua pienempi, mutta ei niin paljoa, että laskettua tuskin np:ssa tarvii muuttaa. Vastasi juuri sitä omaa oletusta, että kp 18 on ollu ovis. ja se kp22 pieni vuoto on mitä ilmeisemmin ollu kiinnittymisvuotoa, jota koskaan ennen en oo bongannut. Tulipahan nyt mahdollisesti sellainenkin nähtyä. Ihan hirveä väsy iski kyllä tuon reissun päälle. Oli koko kroppa ihan maitohapoilla. en meinaa muistaa koko matkaa tuonne naapuri kaupungin sairaalaan. Yksin jouduin mennä kun ei ollu sellaista lapsen vahtia jolle vielä haluttais kertoa mitään. Onneksi oli kaikki hyvin :heart:
 
Ovistestikin näyttää raskauden, oli ihan pakko just kokeilla :D Mulla ei ole vieläkään one stepin raskaustestissa viiva kontrolliviivan vahvuinen, mutta ovistestissä viiva on tummempi kuin kontrolliviiva. Eli kun se viiva ohittaa tummuudessaan kontrolliviivasen, niin homma on bueno :) MInähän en noilla Davidin ovistesteillä saanut oviksenkaan aikaan kontolliviivan vahvuista viivaa, vaan digillä piti aina varmistaa.
 
Moi! mä lähinkin nyt ex tempore reissuun enkä voi siten testata ku lauantaina seuraavan kerran..dippasin kyllä tänään davidin liuska- ja puikkotestin..eikä haamun haamua mun silmiin näkynyt. :( No, seuraava testi lauantaina ja jos ei sillonkaan mitään niin se ois sitte siinä tän kierron osalta!
Ihania haamuja täällä! Vahvistumisia niille! <3
 

Yhteistyössä