Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Ilmottaudun mukaan tänne! :) Olen siis itse kohta 21-vuotias ja kova on yritys nyt avomiehen kanssa että saatais plussa testiin. Viime kierrosta tulin raskaaksi, olin viikoilla 7+3 ja sitten yhtenä ei-niin-kauniina päivänä sain varhaisen keskenmenon :( Nyt uusi yritys päällä ja olen jo pidemmän aikaa lueskellut näitä teidän juttujanne täällä ja pakko sanoa että ootte naiset ihania! aina vaan uutta kehiin ja itsekin täällä hengessä mukana aina kun joku lisäilee kuvaa testistä, sitä sitten täällä tihrustan silmät killissä että onko siinä nyt jotain :D nyt vasta ekan kerran uskalsin kertoa olemassaolostani :p

Mutta enköhän pääse mukaan tikuttelemaan nyt heti kun seuraava kierto taas lähtee käyntiin tuon keskenmenon jälkeen, nyt siis viikko kulunut siitä, joten odottelen että alkaa taas rytmi tasaantumaan..jos se nyt edes kovin sekaisin tuon ansiosta meni. We'll see :) Kaapit täynnä testejä ja luulin että lemppariharrastukseni jää kun asiasta jo oli varmistus mutta niin vain kävi että takaisin dippailujen pariin! :)

Suskille viivan vahvistumista vaan paljolti! oon täällä sun puolesta kovasti jännäillyt 8))
 
Laala - Pregcheck-merkkisiä testejä ovat ne postilaatikkoon mahtuvat(kannattaa siis lisätietoina mainita, että litistävät ne testipaketin pahvikuoret)

Tokihan siellä R-keijun omiahin, edullisia testejä(nyt alessa 2kpl 10mIU/ml liuska/2.90e+1 liuska kaupan päälle)
..nuo PC:n testit vain ovat miusta luottettavia ja ei itselläni turhia viivasia ole antaneet..ja eivät ole niitä erittäin herkkiä, monelle nämä näyttäneet tärpin aiemmin kuin tuo David liuska.

Minua myös miellyttänyt luskan leveys ja laatu(napakkaa pahvia) - David liuskat ärsyttävän kapoisia.
(makuasia varmaanhin..)

Plussatuulosia vain sinnehin suunnalle!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Ruska- varmasti olet tervetullut hätähousuilemaan ja tiirailemaan - toisinaan vähempi, toisinaan enempi näkyviä viivasia.:wave::heart:

Pahoitteluni keskeytyneestä raskaudestasi:hug:
..toivottavasti pian yllätyt iloisesti kun plussa pärähtää testiin.:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;26828615:
Mä arvasin millainen vihahyökkäys syntyy, jos kehtaan sanoa mielipiteeni.
miksi sun edes sitten piti tulla tänne kommentoimaan? :headwall: olisit jättänyt väliin vaan.. minusta tyhmää! ketjuhan nimenomaan on hätähousuille, himotestaajille yms.. ja onko se sulta pois jos joku näkee toisen testissä viivan? onko tosiaan? ei pitäisi olla ;) eli suoraan sanoen, tuollaisia ilkeitä kommentteja ja mielipiteitä ei tähän pinoon taideta kaivata! täällä pyritään pitämään lämmin henki pystyssä! sitä varten voi laittaa uuden pinkan pystyyn jos on jotain erimielisyyttä sanottavana, jokainen saa silloin päättää avaako ketjua vai ei =)

olen vilpittömästi pahoillani menetyksestäsi :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Meinaatkos Puuhis tehdä vielä digin? Mullahan on dpo19, ja kp:t 32. Minä laskeskelin, että maanantaina olisi mulla kolme viikkoa hedelmöityksestä. Tosin tisukipu on hävinnyt kuin tuhka tuuleen, niin johan heitti taas alakulon päälle :(
 
Viimeksi muokattu:
^voipi olla että teen, kun on niin epäileväinen olo aika ajoin =) Mullakin tuo tissikipu välillä hellittää vaikka viime yönä ei juuri nukuttukaan sen takia.. Varmasti sullakin on kaikki siellä hyvin :heart: Tiistaina varmaan kannattais tehdä se digi, niin ei sitten pelästy turhaan jos onkin päivän heiton takia vielä 2-3.
 
Moi,

Olen uusi täällä ja kovassa vauvakuumeessa. Mulla on tosi epäsäännöllinen kierto ollut muutaman kuukauden ajan, melkein alkuvuodesta asti niin en oikein tiedä koska ovulaatiokaan olisi ollut. Mä luulisin, että nyt olis dpo:t olis välillä 1-7. :D Että sillä haarukalla mennään. Mulla on noita Alicen raskaustestejä ja nyt tein ekan ja aattelin, jos sillä tuun keskusteluun mukaan. :) Mä en tossa oikein mitään näe, mutta laitan teille kuvan siitä siltikin.

[url=http://aijaa.com/0052810644743]Aijaa.com - 10644743[/URL]
Joo ei siinä mitään kyl oo. :(

Onnea suskille ja puuhikselle. Oon jännäillyt taustalla! :D
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
Naapurin tyttö
Aijaa.com - 10644726

Tässä on tämän aamuinen testi, kp 34/29 ja mie näjen selkeästi vaaleanpunaisen viivan. Mites muut?

Seuraava testaaminen meneekin maanantaille että sillon ei pitäs olla enää arvuuttelua jos on raskaana :D

Ja musta kanssa tuntuu että iltapissoista on tullut paremmin eli, olisi varmaan tuokin ollut järkevää tehdä iltapisuun :p noh hätähousu mikä hätähousu...
 
Naapurin tyttö
Naapurin tyttö: tuo on kyllä se sama kuva kuin eilen? tuliko väärä kuva? siinä punertava viiva on ainakin ihan väärässä paikkaa.

tuo on mun mielestä sama kuin tää
Aijaa.com - 10642928
Mie selvitän asiaa, sillä mie laitoin tuoreimman ottamani kuvan, selvitän, onko jostain syystä juuri osunut samaan kohtaan kaikki osat o_O

Nyt pitää lähtiä asioille mutta kun palaan, selvitän asian. :) Jotenka pyydän kärsivällisyyttä. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26831725:
Mie selvitän asiaa, sillä mie laitoin tuoreimman ottamani kuvan, selvitän, onko jostain syystä juuri osunut samaan kohtaan kaikki osat o_O

Nyt pitää lähtiä asioille mutta kun palaan, selvitän asian. :) Jotenka pyydän kärsivällisyyttä. :p
nou hätä, mä olen monesti ottanut ladatessani aijaahan väärän kuvan. Joten odottelemme uutta kuvaa innolla. tuo on kyllä ihan selvästi sama kuva väri kertymineen ja pinnan virheineen.
 
Pystyyköhän munasolun kiinnittymistä mitenkään itse edesauttamaan, joillain "poppakonsteilla" ?
Epäilen parin kierron aikana muutamastakin asiasta, että raskaus olisi alkanut, mutta kiinnittymistä ei ole tapahtunut.

Minulle on tehty yksi epäonnistunut inseminaatio, jossa mukana hormonilääkityksenä Puregon avittamassa ovulaatiota.
Lääkärissähän tämä tietysti selviää, mutta tässä hätähousujen ketjussa kyselen ensin täältä. :D
 
*barbie*..ei taida siihen omia "poppakonsteja" oikein olla..:(
..korkeintaan limakalvoa saattaisi voida vahvistaa..

Itselläni käytössä Gelee Royale ja miusta miun vuodot on muuttuneet runsaammiksi - eli, limakalvo näytäisi olevan aina paksumpi.

Googlettamalla varmaan löytyy asiasta lisätietoa, erillaisten "luontais" lääkkehien nimeen osa naisista vannoo..s i i s, että edesauttoi heidän mielestään raskutumista juuri limakalvoa vahvistamalla.

Toki jos selkeää keltarauhasen vajausta,(labrakokeet/progesteroni) tuo Lugesteron, olisi varmaan hyvä olla käytössä.

Käyttötarkoitus:

Lääkettä käytetään naisten erilaisiin, keltarauhashormonin puutteesta aiheutuviin oireisiin, kuten vuotohäiriöihin, vaihdevuosioireiden hoitoon ja keinoalkuisen hedelmöityksen tukihoitoon.
 
Vielä *Barbie*..itsekkin ole muutaman kerran ollut 100% varma hedelmöittymisestä..mutta ei vain ole alkio kiinni tarrrannut..syy on useasti kyllä munasolun kunnossa, ei ole olut hyvälaatuinen, terve..näin lääkärit miulle usein sanoneet..

Eikä niitä huonolaatuisia, viallisia munasoluja ole pelkästään iäkkäämmillä(tonennäköisyys vain jo suurempi) "kuumeilijoilla" - myös nuorilla naisilla aivan yhtä hyvin.
 

Yhteistyössä