Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Mur-Mur Niin samat fiilikset.. Katkera en ole, surullinen joskus näin kierron loppuvaiheilla. Yksi asia kyllä joskus laittaa hieman sieppaa -- kun näkee äidin maha pystyssä kaatokännissä ja rööki suussa. Silloin mietin, miksi..
 
Mä näin keväällä ja oikeesti teki mieli tirvasta naista ja kovaa.. Yleensä en turvaudu väkivaltaan, mutta kaikki turhautuminen iski siinä, kun junasta nousin ja näin ko.naisen seurueineen. Tyydyin hiljaiseen, mutta näkyvään mulkaisuun..
 
Mitäs ootte näistä haamuista mieltä? Nyt on menossa kp 30/22-28.
Tein eka marketin tikuilla ja ovistikuilla, tänään hain clearbluen digitaalisen ja se sanoi "ei raskaana". Purin testin ja sielläkin haamu.


Tein ekan kp25 ja viivat on vahvistuneet, eivät ole kuvassa järjestyksessä (en tajua miks en laittanut niitä järjestykseen...)
 
Viimeksi muokattu:
On ovistestejä, tilasin raskauskeijulta, merkkiä en tiedä. Mä oon koittanut tikuttaa ovulaatiota ja kp23 alkoi ovistestit näyttää haamua joita ihmettelin. Tein sitten raskaustestin ja sinnekin tuli haamuja. Ovulaatiosta en kyllä saanut viivoja, yhden hailakkaakin hailakamman haamun sain joskus kp. 13/14.
Tuo alin on se Clearbluen digitaalinen minkä pitäis näyttää viikot, mutta se väitti, että ei raskaana. Ja tein sen tuossa iltapäivällä hätäpäissäni.
 
Mua vaan nyt vaivaa tuo "ei raskaana". En varmaan saa ees nukutuks. Mulla ei ole nyt enää r-testejä kotona, vaan teen aamulla ovistestin ja haen päivällä lisää r-testejä. Edellisestä raskaudesta sain ihan selkeen plussan 4+1 illalla ja tosi punaisen 4+2 aamulla. Ja samoilla marketin testeillä.
Voi argh.
 
Here I am, again.

Mahtaakohan Sofi One Stepin erittäin herkät liuskat näytellä omiaan, onko teillä kokemusta niiden luotettavuudesta? Eilen sain vahvan viivanpaikan , tänään oli jo hieman väriäkin.. Sain viivat tallennettua hyvin kameraankin, mutta tietokone sanoi edellisiltana sopimuksensa irti, joten en saa kuvia toistaiseksi näytille. :( Tänään on vasta kp26, joten himotestaaja on jälleen päässyt vauhtiin. ;) Oviksen ajankohdasta ei ole havaintoa, tämä kierto on mennyt lähes jatkuvien alavatsakipujen kanssa..
Mulla on huonoja kokemuksia tuosta ko. testistä. Viivanpaikat vielä ymmärrän, mutta kerran sain ihan kuvassakin erottuneen vaaleanpunertavan selkeän viivan, mutta seuraavan päivän testi oli todella niin negatiivinen kuin olla voi. Mutta toivottavasti sulla viiva alkaa vahvistumaan eikä tartte arvailla! :)
 
Tein illemmalla pregcheckin vielä, kun niitä tuolla on. Märkänä en nähnyt väriä, vaan lähinnä viivanpaikan, mutta kuivuttuaan siihen olikin hiukan ilmestynyt. Olin pidätellyt aika pitkään.
Tässä märkänä
[/URL][/IMG]
Ja kuivana
[/URL][/IMG]

Tänään tulleet tissit kipeämmiksi aika lailla. :O

Ps. Sori vaan tuo raidallisuus, tuli ikkunasta valoa verhojen läpi, enkä tajunnut tuota kuvatessa. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Leo81
Tsirbu Edelleen olen sitä mieltä, että olet raskaana.

Mulla vuoto on pysynyt yhdessä siteellisessä ja se ei ole normaalia kuukautisvuotoa. Tää on pinkkiä, ei verta. Maha on vielä kipeänä ja nyt rupesin vielä vääntää pitsaa. :D

Mä olen tosi harvoin kipeenä, mutta näköjään nyt nenä vuotaa ihan urakalla pari päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Kitrus: aika selviä viivoja sulla, joten olisko digi viallinen. :) uutta testiä vain :)

Miramei: on se vahvistunut :heart: :D

Jossuonnea :heart:

Taivaanrannanmaalarilla selvä viiva :heart:

Mä oon kyllä melko varma et en oo raskaana. Mitään oirettakaan ei ees ole. Kakka!
 
Kitrus - milloin olet dipannut tuon kolmannen testin ylhäältä päin laskien?
..jos se eilen, ennen digiä..olisi digin jo olettanut näyttävän "raskaana 1-2"

Miusta tuo on jo selvä plussa, tuossa kolmannessa testissä.
..mutta JOS tuo ei se viimeisin dippaus ennen digiä, ei digi saa mahdollisesti bongattua vielä HCG:tä(ei tarpeeksi raskaushormonia virtsassa)


Lauantaina(tänään)uutta dippausta - peukuttelen d=)b:heart:
..ja koeta pidätellä virtsaa ainakin 2h, äläkä nauti nesteitä silloin paljoa..
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Miramei no onhan se vahvistunut :heart: tais miun arvailut osua oikeaan ;)

Taas aamulla testattu nega davidilla. Tai mie luulen et noissa on joku viivanpaikka minkä häivähdys näkyy aina, ainakin mun kohdalla :D
Kp 32/24-28..
 
Sunflower: niissä taitaa tosiaan olla viivanpaikka kuin mullakin näkyy järjestään jokaisessa viivanpaikka. Mut eipä tosiaan vielä kannata luovuttaa, koska vuotoa ei näy. :heart:

mää pystyin olla testaamatta aamusta. hurrrraaa. :D maanantai lähestyy. :popcorn: eipä tosiaan ole kyllä mitään oiretta.
 

Yhteistyössä