Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Ääh, ei ole mitään näytettävää vielä. Muistatteko kun sanoin, että mulla yleensä aamupissa on miedompi ku seuraava? No nyt oli aamun eka pissa ihan vettä vain, hajuton, melkein väritön ja ihmeellinen. Teen seuraavasta pissasta vielä toisen. Tuossa näkyi imeytymisvaiheessa ja hieman sen jlk viivanpaikalla punaväriä, mutta haalistui hetimiten. Eilisen illan viiva oli selkeämpi kuin tämä. Palaan jonkun ajan päästä kertomaan kuinka tän seuraavan kanssa kävi. :D
 
Viimeksi muokattu:
Tsirpu: ja viiva oli todella haalea vielä eilen, joten voipi olla, että mitään muutosta ei vielä tule tänään. Mullahan tuo apteekin oma on nyt vasta alkanut tummumaan vaikka ekasta viivasta on jo 4 pvää. ja cb on vain hitusen tummempi tänään.
 
Heippa! Minäki alan tuntemaan itteni jo melkoseksi hätähousuksi: tänä aamuna raskaustestin puutteessa uteliaisuuttani tein ovistestin (kp 28/28-31) ja selkeästi erottuva viiva sieltä tuli. Näin ei ole tapahtunu koskaan ennen! Jännittää kyllä melkosesti ja tekis mieli lähteä töistä kesken kaiken raskaustestiä ostamaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Onnea Leo81!=)
Hintriikka,oletko sä ennen noin loppukierrosta testannu ovistestillä? Mulla vaan vaikuttaa lähestyvät menkat ovistestin tummuuteen,mutta myöshän raskaus voi vaikuttaa :) Mulla ei mitään testejä aamuksi ollu ja tissit on pamahtanu kipeeks ja vessa kutsuu yölläkin ja muutenkin tiheemmin.. Nyt kp 27/28. Pakko se on vielä testi ostaa!! Eilen kyllä oli menkkamainen kova paine vatsalla mutta seki hellittäny..
 
Hintriikka täällä menossa kp28/27-31 ja kovat ois himot tehdä testiä, mutta nyt menossa dpo9 eli vielä tartteis sinnitellä. Vaikka olo onkin ettei ieltä muuta tuu kuin negaa. Malttamatonko se eilen juur "kehotti" vähän viel himmaileen.

On vaan niin ihanaa nähä täällä näitä testei ja sitten, ku vähän näkyy jotain haaleeta viivaa niin tulee kyllä toisen puolestä hyvä mieli. Onneks pystyy iloitsee toisen puolesta vaikka itellä ei vielä mitään kummempii merkkei mahdollisesta tärpistä. Ainoastaan kunnon vihlaisut vasemmalla puolen masussa. Leo81 näyttäis viivoja <3 ihanaa! Ja tuolla edellisellä sivulla on kans joku jolla näin haaleen viivan sellasessa kuvassa mis oli kaks tikkua samas kuvassa ja ekassa näin ihan vaaleeta viivaa, mutta alemmassa en sitte nähnytkään. Toiveita antavia kuvia!

Sateista päivää!

Ps. kävimpä tsekkaas kyseisen kuvan.... Olikin kyseessä kaksi kuvaa Nimendin, jossa siinä ekassa kuvassa näin haalean viivan, mutta en siinä toisessa.
 
Viimeksi muokattu:
Leolle heti alkuun onnittelut :) :flower:

Omaa napaa: Menkat vetelee viimeisiään kahden pvän jälkeen?? :confused:

Lääkärissä tuli käytyä. Tunnin väittelin. Ei antanut mulle keltarauhashormonia, KOSKA mulla on hoitosuhde Naikkarille. No enhän mä sinne ole menossa, mutta joo siihen vetosi. Sain kuitenkin hänet konsultoimaan toista lääkäriä ja hän sitten soittaa mulle torstaina, saanko ne lääkkeet vai en.

Ihan sanonko mistä.. " Koskaan ei kohdalleni ole tälläistä tullut.. " Jaa-a, teki mieli kysyä, kauanko on ollut terkkarilääkärinä. :mad:
Ihme touhua, kun asiakasta, joka selkeesti on tietoinen ongelmasta, ei kuunnella.. "Sulla on se hoitosuhde Naistenklinikalla." " Niin ja onhan sinulla ollut kohtutulehduskin vuonna 2003." Ai niin, onkin -- en muista kaikkea...:mad: :mad:
 
MiiJane varmasti ärsyttääkin. Ja sä kuitenkin oot oman kehos asinantuntija. Toivottavasti torstain puhelu tuo iloisia uutisia! Mutta siihen on vielä aikaa ja ihan liikaa sitä aikaa ajatella. Nyt vaan ihan muuta ajateltavaa/tekemistä, että viha laantuu ees pikkusen!
 
  • Tykkää
Reactions: MiiJane
Suositelkaa mulle jotain ovistestii mitä kandeis tilat sekä niit raskaustestei? En niitä clearbluen testei viitsi tilata, kun ovat sen verran arvokkaita. Sellasen voi sitten hakea apoteekista sen digin, kun alkaa näyttää testit jotain haamui.... Siis omii kokemuksii? Tällä hetkellä kotona tulevan varalle kaks davidin puikko testii ja ovistestei seuravaa kiertoa ajatellen on apteekista hankitut Onnit.
 
Musta ne Pregent Stickin vai ne toiset marketista saatavat ovistestit on hyviä ja edukkaita. Davidiin mä en koskaan saanut ovistani näkyviin, noihin markettitesteihin sain tosi hyvin näkyviin ovikseni. Maksoi muistaakseni 10euroa semmoinen lååda. En muista, montako siinä oli, koska vuosia sitten niitä käyttänyt.
 
Sylin täydeltä onnea Leo81 <3

Tein tänään saman liuska kuin eilen, lisäksi vielä apteekin oman, kumpaankin viivanpaikka. Yritys hyvä kymmenen tälläkin kertaa. Kuudes kemiallinen, yk 12 pyörähtää päivänä minä hyvänsä käyntiin. Taitaa olla lekuriin soitto edessä..
 
Viimeksi muokattu:
Mä kävin hakemassa pregcheckien kaveriks apteekin testin ja nyt arvon kummalla tekisin.
Ei oo mitää käryä kierrosta ja just jokin aika sitten, kun olin tuntevinani oviksen, tunnen niitä jälkifiiliksiä taas. Mulla oli sen toimenpiteen vuoksi vuotoa 3 viikkoa enkäövoi varmuudella määrittää kiertoa, mutta siis jos nyt AIVAN ääripäitä haetaan, on nyt menossa joko vasta kp19/28 tai noin kp 22/24. Kiertojen pituudetkin on hieman vaihdelleet. Eli tässä nyt voi ootella millaisia tuloksia tahansa vielä ja tuon ekanöskenaarion mukaan mä olen aivan ääliö ja testaillur jostan kp11 asti. :D

Hakkaan hetken päätä seinään (naama edellä) ja tuun taas antaa siskoille rapsan testin jlk.

Ps. Tissit kipeät, naama kukkii, tiskikoneen haju oksetti, alavatsalla eilen tosi kovia viiltoja ja pistoksia, nyt molemmissa nivusissa, väsyttää ja vihloo mahasta nopeissa käännöksissä.
 
:wave:Vinks!!!

Kun tilaatte R-keijulta Pregcheckin testejä, voitte kirjoittaa sinne lisätietoja kohtaan, että: Pregcheckin R&O-pakkauslaatikon saa litistää - silloin paketti mahtuu postilaatikkoon, eikä tarvitse postista kipaista hakemaan.=)

Meillä ainahin on rivarissa sellainen metallinen laatikko, minne mahtuu vain n. 3cm paksuutta olevat paketit hikiseen.
Postinkantaja katsoo sitten, mahtuuko vai ei - yleensä laatikosta löytynyt pakettikortti, että haettava kumminhin postista.: /

(silloin siis kun olen tilannut Pregcheckejä ja varsinkin useamman paketin)

R-keijulta tuli s-postiini viimeiks tilausvahvistuksen liitteenä viesti: "olen laittanut kaikki R-testit&testikupit samaan laatikkoon ja sen litistänyt"
 
Viimeksi muokattu:
kiitos mur-mur vinkistä. Tsirbulletesti onnea! Ihana jännätä sun kanssa. Itellä tosiaan ne kaks davidin testiä ja jos ne näyttää niin heikosti niin ei uskalla vielä tuhlata niitä. Ja jos keskiviikkona teen helsinki reissun niin sitten viimeistään silloin aamulla testailemaan!
 
MiiJane - toivotaanpas sitä torstain puhelua mukavaksi puheluksi..onhan torstai toivoa täynnä!:kiss:(ns. TOTT-päivä)

Leo81 - edelleen ihunia viivasia!:kiss:
..mie sain viime kesänä Pregcheckiin tuollaisen dpo11/iltapäiväpisu.

Tsiiiirpuuuu..huuhuuuu, dippaa jooooooo!!!!!!!!!!!!!!

Muillehin piinailijoille punaväriä testieihin toivon kovin!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä