Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Suski KP3 ja menkatkin jo loppumaisillaan. Täti siis vain käväisi.

Tänään olin aamulla terkkarilääkärillä. Ei suostunut kirjoittamaan mulle keltarauhashormonia. Konsultoi vanhenpaa lääkäriä ja soittaa torstaina, suostuuko kirjoittamaan ko.lääkityksen mulle.
Nuorehko lääkäri vaan perusteli, ettei ole koskaan moisia kirjoittanut ja mulla on hoitosuhde Naikkarilla, jossa periaatteessa ei ole mtn hoitosuhdetta, koska mies ei halua hoitoihin. Että sellasta.

Olen täällä päivän kiukutellut kaikille. :mad: :mad: Kaikki ketuttaa, no enää vain kolmea viikkoa seuraaviin tikutteluihin. Tosin aattelin tikutella varmuudeksi oviksen piiiitkästä aikaa.
 
Jossu90 olen mur-murin kanssa aivan samaa mieltä. Ja esim. mulla viime raskaudessa dpo15 oli yhtä vahva viiva mitä mulla tänään pc:n testissä ja nyt kumminkin tällä kertaa dpo10 menossa :) Joten mä en edes vertaile noita keskenään, koska jokainen yritys ja raskaus on erilainen catch a point? :)
 
no joo ku toi on kyllä vahvistunu parin päivän välein,mut nyt oon reissussa enkä voi verrata dpo11 testii tähän dpo 13 niin ei jaksais oottaa keskiviikkoon et saa testaa ja verrata taas :D ehkä pitäs ottaa vaan lunkisti ja eihän sillä viivojen tuijottelulla sitä keskenmenoo estäkkään jos on tullakseen.
 
Jossu90..ehkä pitäs ottaa vaan lunkisti ja eihän sillä viivojen tuijottelulla sitä keskenmenoo estäkkään jos on tullakseen.

Niinhän se olis pare..mutta mutta..kun pelko on per***sä, minkäs teet:O

Toivon siun viivaselle vahvistumista.:heart:
 
jossu: mä sain tässä raskaudessa haamun dpo 10-11 Wondfo:n testillä, testasin joka ikinen päivä ja musta viiva ei vahvistunut tarpeeksi. dpo 14 tein apteekin oman testin ja mielestäni sain siihen tosi haalean viivan. Olin ihan paniikissa, koska takana oli jo 4 km. Ikinä ennen onnistuneissa raskauksissa en ollut testannut näin ajoissa vaan vasta kun testiviiva oli yhtä tumma kuin kontrolli. Kaikkia palstoja selailin paniikissa ja olin siis ihan varma, että kesken menee. Kävin seuraavana päivänä verikokeissa, jossa otettiin hcg, mutta vahingossa ottivat vaan testin onko positiivinen vai negatiivinen eikä arvoa ollenkaan. No niin se raskaus vaan jatkui ihan normaalisti nyt rv 17+5 eli tosiaan ei kannata viivojen vahvuuksia verrata toisien viivoihin :) Tsemppiä ja toivotaan, että kaikki menee hyvin =)
 
tsirpu: mulla tummui se todella hailurainen juuri ja juuri erottuva apteekin oma viiva kunnolla vasta testiajan jälkeen jos muistat niitä mun ekoja apteekin omia? ja tosiaan vieläkin on aika vaalea, mutta hitaasti on kuitenkin tummunut koko ajan. Mä en ole koskaan odotuksissa muistaakseni testannut tasavahvoja viivoja. Mullahan näytti viimeksi digi rv 4-5 raskaana 1-2 (voitte kuvitella kuinka säikähdin) ja siltikin np ultrassa todettiin, että vauva oli saanu alkunsa n kp12-14 joten ne kyllä tosiaan vaihtelee. mikäs kp sulla on?
 
Viimeksi muokattu:
Leo mä kirjoitinkin noista kiertopäivistä tuonne aiemmin, että mä en tiedä niistä, kun mulla oli toimenpiteen jälkeistä vuotoa kolne viikkoa ja menkat olleet siinä jossain kohtaa. Jos mennään mun pisimmän kierron mukaan eli 28 päivää ja lasketaan kalentwrista 2.6., jolloin mulla oli varmuudella moonikset, saattais mulla olla vasta kp 19/28, kun taas mun kierto on ollut muutamia kertoja vain 24 päivää ja ovis ollut jo joskus kp10 tienoilla, joten sen mukaan vois olla jo vaikka kp22/24, eli aika arvuuttelemalla mennään ja testailen täällä ihan raivolla vaikka fiksuinta olis vaan ootella alkaako ne menkat vai ei ja testata vasta myöhemmin, mutta mä oonkin superhätis. :D :D Eli jos jollain ois jotain järkevää sanottavaa (paitsi, et unohda testit :D ) niin otan vastaan kiitos. :D
Tää tissikipu on aika kova ja etoo.
 
Ja muuten mulla ei tullut tuohon pc liuskaan vielä mitään näkyviin kun tuo apteekin oma jo enteili tulevia viivoja. mä niin luulen, että sulla sama kyseessä. :D pidetään peukut. Mulla itellä oo kans tuosta dpo:sta varmuutta. joko 10-14 hujakoilla tai jos on tääs tätä mallia, että hormonit nousee hitaasti niin saattaa olla jo rv 4+3... sen mukaan mennään siihen asti, että saadaan ultralla la paikannettua. Voi mä niin pitäisin tämän minin itelläni :heart: meillä on jo tekonimi valmiina ja kun kolme poikaa on niin yllättäin se on pojan nimi :heart::LOL: taas alkaa se kutkuttava jännitys kumpi sieltä oikein tulee. Huokaus! :heart: joten pysyhän matkassa :heart:
 
Leo oon niin onnellinen sun puolesta! :heart: ihanata :)

Tässä puntaroin että testaanko huomenna taas sellasen hailuviivan... tulispa jo tummempi!
Pitkäjänteisyyttä ei ole minulle suotu, vaikka tiedänkin, että asian laitahan selviäis kuitenkin viikon sisällä...haluun tietää HETIHETIHETI! Eilen meni maha täysin syyttä ihan sekaisin ja maha ollut kipeenä.. kauheesti limaa tuli tänään mutta ei ovisplussaa (oli pakko varmistaa ;D ) etättelen toiveita. Onhan se täysin
per*eestä jos se 3kk vanhan kkm vieläkin haamuilis!? :mad:
 
Trisbu kuin oisin näkevinäni tuossa pikkiriikkisen jotain :)

Tää kävi tänään apoteekissä ja matkaan tarttui 4 clear bluen testiä. Tein hätähousun sitten kuitenkin parin tunnin pidätyksestä sen davidin testin, joka yllättäen olikin mun ainukainen. Kahtotaan nyt teenkö huomenna testiä vai en. Jos vaan maltan niin en tee :D huomenna kuitnekin kp29/27-31. Laskeskelin tossa, että viime keirto olikin sen 27pvä. Mut huomenna mulla ois myös se dpo10. Taitaa olla turhii toiveita, kun ei suuremmi niitä tuntemuksiikaan ol tänään ollu oikeestaan mistään enään ehtoolla :/

Nyt töllön äären, sen verran kakka päivä takana!
 
Miramei: mulla on tänään menny vatsa sekaisin jo pari kertaa, lisäksi autossa huono olo ja ihan hirveä väsy. Vatsaa nippailee, ja välillä menkkakipuilee. niin tuttu tuo autossa huonovointisuus alkumetreillä mun odotuksissa. Tokan raskauden aavistin siitä.
Mä jännitän aamua. Toivotaan että viiva olisi hitusen vahvistunut. Digiä taidan vielä säästää.
 
Leo en edes teinnyt että vatsa voi mennä sekaisin raskauden vuoksi. Eilen meni kyllä täysin ja normaalia se ei minulle ole. Tiedä sitten mistä johtui... Sitä ei ollut keskenmenneesä raskaudessa, joka siis sattui yhdeksännellä viikolla.. Muuta vertailupintaa ei raskauteen ole. :| toivonpa vaan, että pian olisi! :) Oon kyllä jo aivan varma, että sinun massussa asukki rakentelee pesää ;)
 
tässä nyt vielä tän aamun tulokset. :heart: tein digin sittenkin koska viiva oli selvästi nyt pc liuskassa tummempi.

kp33




miramei: mulla oli ihan kauhea toisessa odotuksessa alku kun minnekkään ei voinu lähteä ilman,että tasan tarkkaan tiesin missä seuraava vessa. ja varsinkin jos lähti kävellen johonkin oli varma, että vatta laulaa hetken päästä. nyt oli jo lauantaina vatta sekaisin yhtäkkiä. Jotta kyllä se mulla ainakin on ollu raskausoire :)

ja nyt lähdetään kohti helsinkiä lomailemaan ja huomenna kutsuu tukholma. :)
 

Yhteistyössä