Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Huomentaaa! :) <3

Apteekissa, jossa kävin, ei ollut kuin cb:n testejä ja sitten First Signal ja päädyin ekaan. Tällainen tuli testiajalla ja pysyi loppuun asti, mutta näkyy vain tietyissä kulmissa.

[/URL][/IMG]

Nyt testiajan jlk näkyy ehkä hiukan selkeemmin, mutta ei ole vielä kuivunut kokonaan. Mä häivyn tästä tunniksi pois, joten saas nähä millainen on, kun tuun kotiin. :)
 
oi Leo, onnea onnea onnea :heart: mun on ihan mielenkiinnosta kysyttävä että koska sä sait ekan viivan? :D siitä tuntuu olevan ikuisuus! siis sen ekan ns. viivanpaikan? mä oon käyny meinaan joka päivä kattomassa sun tuloksias, koska muistuttaa niin mun raskautta! mä sain dpo9 aikanaan davidiin hailakan haamusen, samanlaisen kun sulla oli :)
 
Hei kaikki himotestaajat ;)
Hienoja viivoja näkyy ja viivanalkuja :D Toivotaan että ne kaikilla tarkoittaa raskautta ja 9kk pysyvää :) Olisi kysymys tuosta Pregnent chekistä. Tuleeko siihen aina kuivuttuaan suhteellisem näkyvä viiva? Kiitos jos joku osaa kertoa :))
 
Ooti: viivanpaikka on melko näkyvä välillä. mut moni niistäkin on tummunu loppuviimein. :)

Tiuhti: ensimmäinen haamujen esiisä apteekin omaan viime torstaina joka testiajan jälkeen vielä tummui.
davidin viivat aikaisemmin oli niitä viivanpaikkoja, sunnuntaina tuli eka haamu myös davidiin, selvästi leveämpi ja vaaleanpunainen kuin nuo viivanpaikat. pc viiva tuli eka sunnuntaina. sitä ennen perjantaina oli nega. mulla viimeksi nousi tosi hitaasti ilmeisesti se hormoni, kun en tainnu koskaan tasaahvoja viivoa saada. :)

tsirpu kyllä siinä jotain näkyy, mut mullakin valitettavasti huono kokemus. eilinen viiva oli kyllä selvästi tummempi ja paksumpi kuin se käänneltäessä näkynyt joka ei mulla tarkoittanut mitään. mulla muuten se eilinen testi haaleni vain kuivuessaan, joten älä säikähdä jos se haalenee.
 
Viimeksi muokattu:
Leo81 Tarrasukkia pikkuiselle :heart:

Ajattelin tulla kertomaan miten omalla kohdalla lopulta kävi (jos ketään nyt edes kiinnostaa :LOL: )
Eli viime torstaina kävin labrassa ja tulokset tuli perjantaina. Hoitaja sanoi "tulos on alle 25 eli ei 0, mutta kyllä se tulkitaan negatiiviseksi" Ite olin niin hölmistynyt tuloksesta, että kiitin tuloksesta ja suljin puhelimen. Vähän ajan kuluttua tajusin, että miksi en kysynyt tarkkaa lukemaan. Että voi ärsyttää. Miksi ei laittanut lääkärille soittoaikaa et olis hänen kanssa saanut asiasta jutella. No, tein pe päivällä herkän first signal testin ja siihen tuli selvä haamu heti. Ajattelin et teen vielä sen pahamaineisen predictorin la aamuna et jos se arvo lähtee nousuun ni kyl sen siin jo pitäis näkyä. Niin se näkykin heti kun testi kastu, mut illalla alko tulemaan ruskeaa tuhruvuoto ja arvasin et se oli siinä. Vasta su aamupäivällä tuli kunnon verta, mut mitään kipuja ei ole ollu ja vuotokin alkaa jo loppumaan eli nyt 3 päivää vaan tullut verta (+la tuhru eli 4päivää)
No nyt odotellaan lapsettomuuslääkärin aikaa mikä on 1.8. On se vaan jännää miten sen sisällään tietää jos tärppi on käynyt. Nyt tuli 6 keskenmeno/kemiallinen/mikälie :D Kävin hakemassa foolihappoa muiden vitamiinien lisäksi et kattoo nyt jos niistä olis apua. Eli nyt menee Kp 4/28-65

Kaikille onnea yritykseen :) Käyn täällä päivittäin lukemassa kuulumiset ja tulen omien kuvien kanssa taas heti kun on aihetta siihen
 
Leo ihan hirmusti onnea :) Niin ihanaa!!!! Ja tietysti mukavaa reissua Helsinkiin. Itsekkin sinne suuntaan huomenna parin piävän retkelle.

Tsirbu Mä kans tänä aamuna hätähousuna tein cb-testin eikä siihen muuta tullut kuin ehkä aavistuksen haalea mielikuvitus viiva. Sanoin miehellekin, että kävin shoppaamassa apoteekissa vielä illalla ja tein aamulla testin. Mut kylhän täs ois viel aikaa ja nyt jää huominen ainakin testailematta, kun teen retken Helsinkiin. Ihan hyvä niin. Ja kaippa ne tän viikon aina ne menkatkin itellä alkaa jos tärppi ei käynyt.

Miramei :( kyllä se näyttää haalenneen. Mut jos kuitenkin vielä olis sitä toivoa, kun ei niitä menkkojakaan ol näkynyt!
 
Heippa! Ahkerasti olen käynyt pinoa selaamassa, ja nytpä pääsen laittamaan oman kuvankin näytille. Parin viikon ulkomaanreissulla tuli testattua ensin hätähousuna Davidin herkällä r-testillä dpo 7 ja dpo 11 puhtaat negat, mutta sitten dpo 14 tulikin toivoa antava hailura plussa :heart: Harmi vaan, että r-testit loppuivat kesken, enkä niitä saanut sitten ostettua ennen kotiinpaluuta. Käytin kuitenkin mukaan ottamiani ovistikkuja tähän tarkoitukseen, ja oppikirjanmukaista plussaa näyttivät joka kera.

Nyt vihdoin kotona, jossa odotti Raskauskeijusta tilatut uudet r-testit. Enää ei liene epäselvyyttä, että onko siellä mahassa jotain elämää :D Jännät paikat muutenkin, mutta erityisesti siksi, että tulin raskaaksi suoraan kkm:n rv 12 jälkeen. Yksiäkään menkkoja ei siis ehtinyt tulla välissä.

Aijaa.com - 10542831

Tikut rivissä:
r-testi dpo 14
r-testi dpo 22
ovistesti dpo 15

Paljon onnea kaikille plussanneille :flower: Ja tsemppiä piinailijoille ja muille hätähousuille testailuihin :heart:
 
Haamuilin tänään myös pregcheckillä ja hassua, miten kamera sai jokaiseen kuvaan haamun, vaikken ees paljaalla silmällä joka kulmasta erottanut. :D

Kuitenkin, kun siirsin kuvat kamerasta koneelle ja katsoin niitä isoina, ei ne näkynytkään enää niin selkeesti. Yritän tässä esitellä kuvaa, jos joku bongaa jotakin.

[/URL][/IMG]

Muoks. Nyt kun on täysin kuiva, ei mitään näy, vaikka eihän tuota ois pitänyt enää vilkuillakaan, mutta silti..
 
Viimeksi muokattu:
Oon joo. Voishan tuo olla hyvä, mutta tuskin tässä mistään vakavasta on kyse.

Mä nyt itse oletan, että kun mulla ei oo käsitystä tästä kierrosta, oon testaillut ovulaation aikaan ainakin ja nyt siellä vois mahdollisesti jotakin olla. Tuli mulla tuossa ihan negojakin.
 
Viimeksi muokattu:
Kwaidan hieno plussa!!! Onnea :heart:

Tsirbukyllä mun luurilla jotain näkyy. Joskin harmaa tällä näytöllä. Helpommin sanottu kuin tehty mut pidä pari päivää taukoa. Mulla nimittäin se toimi :D

Täällä ällötys melkein koko matkan Helsinkiin . Nukkunut monta kertaa. Tuntuu et nyt vasta alkaa päivä. Ja kolme lasta, hermoileva mies auton ratissa Helsingin keskustassa ja vähän väsynyt äitee + lomaressi, siinä kiva yhdistelmä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kwaidan
Sunflower11
Mie en näe vieläkään piuu:n testeissä mitään :|

Aamulla testasin vikan ja nega/viivanpaikka.
Kp 35 ja viikon ois myöhässä pisimmän kierron mukaan. Jään siis odottamaan alkaako ne menkat vai mitähäh.
 
piuu..en miekään valitettavasti näe kuin yhden viivasen..en edes noissa viimosissa viivan paikkaa..:|
..luulisihan noin kierron lopussa haamuista jo näkyvän..eikö vain?:)

Miramei
:hug:jaksuja kovasti:heart:


Kwaidan
- ONNEA!:flower::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kwaidan

Yhteistyössä