Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Heiduli87: selvä plussa jo :heart: onnea!!!

Miijane: helpottiko kipu?

tänään apteekin omaan jo tumma viiva verrattuna toissa päiväiseen. laitan pian vielä kuvaa...:D mä luulen, että se kp 18 ovis on oikea. katselin tuossa milloin lämmöt nousi ja rinnat kipeytyi ja se on ollu kp19.
 
Heidulilla ja Leolla hienot plussat!! Ja Piuun testissäkin eilen näkyi minusta haamu....
Minulla nyt joko Dpo 10/11 ja malttamaton kun olen niin testailen oikein urakalla :D Onko teille kenellekään käynyt niin että aamupissasta tehdyt testit negoja mutta päivällä tai illalla haamuilee...?? Minä eilen illalla Pregchekillä sain haalean haamun ja tänä aamuna negan... No muutaman tunnin päästä nyt aamulla tein One Stepin testin ja siihen tuli omien silmieni mielestä haamu:whistle: ja se pissa oli ehkä reilun tunnin rakossa...? Miksi on niin kärsimätön, helpommalla pääsis ku testais vasta ku menkat myöhäs... :ashamed: No tässä kuva teidänkin tiirailtavaksi, otettu noin 3min dippaamisesta:
 
Solene Mulla on just toi aamupissa laimeempaa,johtuu varmaan siitä että yöllä tulee juotua paljon vettä yms,mutta päivällä ei ehdi.. Huomaa väristäkin eron iltapäivään verrattuna.
Jotain siellä sun testissä näkyy,toivottavasti vahvistuu =)
 
Aijaa.com - 17.7 aamu

Huono kamera ja kuvaustaito, mutta laitoin silti kuvan, jos joku näkee tässä jotain :) Ärsyttää kun oikeasti näyttää tarkemmalta. On siis oikeasti ihan värillinen viiva (vaalea silti), ei harmaa. Testi on tiistailta ja siis aika vanha. Ei ole muuttunut muuten kun kuivunut ja keskelle testiä on tullut joku "raapaisuviiva". Huomenna teen uuden samanlaisella.
 
:/ Olen kyllä tehnyt noita first signal testejä tosi monia ja saanut ihan selviä negoja ja ehkä yhden "viivanpaikan" näköisen. En koskaan ohutta värillistä viivaa. Oletteko varmoja, ettei teillä ole ollut kemiallisia raskauksia yms.? Nuo herkät testit kun antaa helposti haalean plussan, joka on kuitenkin menossa kesken. En yleensäkään usko, että mikään testi voi antaa mitään väriä, jos ei ole kehossa ollut ollenkaan raskaushormonia. Yleensä tosin kai kemiallinen näissä herkissä.

Testasin tosin myös kahdella eri clearbluella (testit mennyt pölyisiksi ikkunalaudalla ja olen vähän availlut :D, ei saa otettua kuvaa). Molemmissa myös värillinen ohut sininen viiva (ei harmaa). Mietin vaan voiko oikeasti kolmeen eri testiin tulla värillinen ohut viiva, jos ei ole raskaana? Raskaus tosin voi olla mennyt jo kesken tai menossa.

First signal testikuva on vanhasta testistä, mutta viiva tuli jo testiajan sisällä.

No huomenna näkee onko testi tummunut yhtään. Samalla aion tehdä, kun on jotain mihin vertaan. Yksi clearblue on myös kaapissa, mutta ajattelin kokeilla sitä myöhemmin jos huomenna on jotain tullut tähän herkempään.
 
Viimeksi muokattu:
pancakes: valitettavasti juurikin nuo kyseiset testit ovat juuri ne, jotka antavat vääriä viivoja eli first signal. Clearblue on erityisesti tunnettu tällä palstalla vääristä positiivista ja todella monta krt hcg-mittauksella myös tämä myös todettu ettei ole ollut kemiallista. Jollain ihmisillä virtsan epäpuhtaudet vaikuttaa testeissä tuollalailla. Toivotaan kuitenkin, että kyseessä oli kuitenkin ihan oikea raskaus ja huomenna saisit sellaisen viivan ettei tarvitse arvuutella :)
 
Lisään vielä: Ekan kerran kun tulin raskaaksi ensimmäisen testin tein nettikaupan tosi herkällä raskausliuskalla. Tein niitä liian ajoissa ja kuvittelin jo sillon näkeväni niissä jotain "plussia" kun tiesyssä valossa ja kuvakulmassa katseli :D Kerran sain kuitenkin selvän roskishaamuviivan. En värillistä vaan harmaan (mutta selvän) plussa viivan kun roskiksesta testiä katsoin. Muutaman päivän päästä testasin first signalilla ja selvät punaiset kaksi viivaa tuli :). Eli musta oikeasti noilla roskisplussillakin voi olla jotain toivoa (useimmiten kai pelkkiä kemiallisia raskauksia, jotka voi tosin antaa vähän liikaa toivoa).

Mulla ei tosin ollut nyt roskisplussia vaan ihan oikeita (voi olla, että on vahvistuneet siitä kun testasin, kun tarkkaan en voi muistaa). Olen kuitenkin tehnyt aina "varmuuden vuoksi" testejä sillon kun en halunnut raskaaksi ja mitään roskisplussiakaan ei ilmestynyt. Välillä jotain "oikeassa valaistuksessa ja kulmassa" katsottavia "tuulimunia" tai varjoja.

Kyllä mä uskon ja toivon, että mun testeissä on jotain toivoa :). En muuten olisi näin toiveikas, mutta gynekologi mulle ilmoitti, että olen raskaana kun kierukka poistettiin :D. Ei tosin ollut enään niin varma, kun veritesti oli negatiivinen (ei herkkä testi). Sanoi, että testaa myöhemmin kotona.
 
malttamaton : en tiennyt, että virtsan epäpuhtaudet voivat vaikutta näin O: En kuitenkaan käytä mitään lääkkeitä. Nämä kolme testiä on siis otettu eri päivien virtsasta (peräkkäisten). Olisiko mulla kolmen päivän pissat niin likaisia, että kaikki antaa väriä testiin O: No mutta turha tässä arvuutella, kun huomenna voin tehdä uuden.
 
Ne jotka miettii et onko glearblue ei digitaalinen testi luotettava niin suosittelen lukeen tän ja kuvia plussatesteistä ketjun niin luotettavuus siihen testiin katoaa. Niin moni ihminen on saanut "plussan" ja menkat silti alkanut ja kaikki muun merkkiset testit negaa. Mun maalaisjärjellä ajateltuna toi testi on vaan tosi huono ja antaa tosi usein ja monille vääriä ei kemiallisista johtuvia plussia. Itse en tolla testillä oo testannu enkä testaa!
 
Clearbluen testistä. Se on AIVAN susi! Nyt kun oon monet kerrat testannut, voin kertoa, että se on antanut lähes joka kerta suhteellisen selkeän haamun paria negaa lukuunottamatta. Pari sivua taaksepäin kun kulkee, näkee mun tämän kierron selkeet cb-haamut, eikä ne voineet merkitä mitään, koska olen laskenut tämän kierron aivan päin peetä.

Toinen "vääriä" haamuja mulle antanut on RFSU:n liuskatesti, testiajalla (joka on melko pitkä, 30min), tulee melkein aina värillinen haalea viiva, kuten pancakesin kuvassa. Lisäksi First Signalin testit antaneet heti testiajan jlk selviäkin roskishaamuja ja heti pissan imeydyttyä viiva vilahdellut myös.

Kyllä melkein parhaimmat ovat olleet noita marketin halpisliuskoja, siis pregcheckit. :)

Nyt omaa napaa.. Muistatteko, kun kerroin, etten tiedä yhtään missä kohtaa kierto kulkee? Nooo, tein salapoliisityötä täällä ja huomasin, että mähän tein viime kierrossa vahvan ovisplussan oisko ollut 12.6. ja vaikka seuraavana päivänä kerroin, että tuntemusten perusteella ovis ois ollut edellisenä päivänä, testihän kertoo kuitenkin vahvan plussan aikaan, että ovis ois vasta tulossa? No, jos näin on, ois ovulaatio voinut olla esim 13.-14.6 ja näin ollen vanhojen kiertojen mukaisesti menkat siitä kahden viikon päästä, eli 27.-28.6. Olin siis tuossa vaiheessa vuotanut jo melkein kymmenen päivää sen operaation vuoksi. Tää tarkoittaa, että jos tasan 28 päivän kierron mukaan mentäs, mulla pitäs alkaa menkat vasta 6 päivän päästä. Tosin niitä lyhyempiäkin kiertoja on ollut. Nyt ei auta muu kuin ootella koska täti tulloo ja panna tarkasti almanakkaan ylös, jotta ymmärtäis itsestään vastedes paremmin. Mitä nuo haamut on olleet, en tiedä, mutta varmaa on, että ainakin oviksen aikaan oon tikutellut ja siihen mulla on testit ennenkin reagoineet.

Ai niin ja pancakes, tuo Clearblue ainakin antaa niitä ohkaisia viivoja, jotka eivät johdu raskaudesta, vaan virtsan ominaisuuksista, niinku tuolla ylhäällä jo kerrottiin. Siitä oli jossain nettisivulla aika perusteellinenkin selitys. Kurjaa, kun on aika harhaanjohtava sekin.

Terveisin, Scherlock :D

Ps. Nyt siis tullut jo kolme negaa peräjälkeen. Valkoista viivanpaikkaa antoi tälle aamulle.
 
Viimeksi muokattu:
okei, kiitos näistä vastauksista. Uusia testejä ostamaan tosin näyttäus vahvasti, että täti tuöi nyt aamulla. Mutta kahtotaan onko jäädäkseen vai kyse jostain muusta. Vasen tissi kovinkin kipeä ja aamulla vähän etova olo. Illalla kotiin. Aurinkoista päivää!
 

Yhteistyössä