Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Ninja - mie kyllä näen viivasta tuossa R-testissä..ja en usko sen reagoineen LH hormooniinkaan kun noin hailu on tuo O-testin viivanen.

Siis..onko siulla NYT menossa vasta Kp13?
..ei se kyllä silloin tuo viiva voi kertoa tärpistäkään:confused:

((muoks)) kävinhin pari sivua taaksepäin lukaisemassa kirjoitustasi..eli siulla ollut kemiallinen viime kierrolla?..olisiko niin, että HCG:tä olis pikkiriikkisen vielä elinmistössä..ja siksi testi haamuilee?
 
Viimeksi muokattu:
no sitä minäkin vähän meinaan. Mun viime kierto oli joku 67 päivää ja aloin miettimään, että mitä jos ovis onki ollu menkkojen aikana. Eli sithän nyt olis joku dpo8-10???? On nimittäin kierrot tosi sekasin. Ja vuoto oli niukempaa ja eka päivä pelkkää ruskeaa vuotoa mitä mulla ei koskaan ennen ole tullut.
 
mur-mur Kuin oisin nähnynnä itselläni aamulla hivenen samanmoista haamusta tai omassa oli kyllä vähän hailakampi vielä. Kameraan ei saanut ees vangittua. Tsemppiä että vahvistuu. ja mitä mun kohdalla on niin se sais kyllä selvitä pian, koska oviksesta on jo niin pitkä aika ja "menkatkin" oli joka 2,5pvä... Mutta sulle sitä plussa tuulta hirmusti!
 
Naapurin tyttö
KAtsotaan osaanko lisätä kuvat... sama testi kahdessa eri koossa :p

Aijaa.com - 10597200

Mulla taitaa silmät heittää, no joo mulla on lasit mutta pitäs näkö tarkastuttaa niin sanokaa näenkö mie vain viivanpaikan?

Taitaapi olla nega, tehty tänä aamuna kp 25/29...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
malttamaton - nyt tuli vain viivapaikka(harmaa)kun testi oli kostea..

..ja kuivuessaan hävisi melkeinpä olemattomiin..


Illasta ennen saunaa, oli oikein kovia tuntemuksia masulla&rinnoissa..sitten ne loppui hetki sitten kuin seinään..tässäköhän se taas oli?..:(
 
Mulle tulee vaan sitkeesti noita viivanpaikkoja ja pakko kai myöntää, että se on tuon pregcheck-liuskan ominaisuus. Onko? Raskaana en voi olla, vuoto alkoi su, oli aivan niukkaa, pyyhkiessä vain, niukkaa verenvuotoa kaks päivää ja sen jlk pärjännyt pikkuhousunsuojalla, mutta vaikka kyseessä ois ollut kiinnittyminen myöhässä, antais se jo erinäköiset viivat. Voin laittaa pari kuvaa näytille, mutta siis mitään plussia nuo ei ole kyllä. :)

Mur-murille hirmuisot tsemppaukset täältä!!! <3

Tässä eka testi imeytymisvaiheessa ja viivanpaikka aavistuksen tummui:
[/URL][/IMG]
Ja tässä se sama kuivana:
[/URL][/IMG]
Tässä puolestaan toka testi samasta pakkauksesta testiajalla/hieman sen jlk:
[/URL][/IMG]
 
Tsirpu - siun pisukka kai vain on sellaista, että antaa helposti tuon viivanpaikan näkyviin:)
..miulla ei ole pregcheckin testi antanut turhia viivanpaikkoja - olleet tärpistä johtuvia viivasia.

Kiitos kaunis tsempeistä:kiss:

Ps. Nyt tuolta vasemmalta puolen kumminhin munasarja tuntuu..kummasti kutiaa..hah, kutiaapa hyvinhin juuuuh!:D
 
Viimeksi muokattu:
Tuollaiseksi se viivapaikka nyt muuttunut..

..ja kait miulla on ne plussalasit silmillä..kun näen punertavaa tuossa testiviivan reunoilla..:rolleyes:
(testiviiva on tuon pregnancy sanan alapuolella, E-kirjaimen kohdilla
..näyttää vain tuossa kuvassa, jotta, olisi r&e kirjaimen välissä)


Ps. kuva kyllä kovin epäselvä kun ilman salamaa räpsäisin..
 
Viimeksi muokattu:
Ninsu > Jotain nään, mutta en saa selvää onko siinä väriä.

Nyt on liuskapaketti kaapissa ja aamulla testaan. Enpä usko plussaa tulevan. On taas se pessimistivaihe päällä. :D Ovis on varmaan ollut myöhemmin. Harmittaa, kun en ole kirjannut muista oireiluja kuin sen limaklöntin. Aikahan se näyttä kyllä. Nautin joka tapauksessa lomastani ja plussa tulee jos on tullakseen. Itse en voi siihen vaikuttaa enää. Asennoidun jo hoitojen jatkumiseen.

Viivojen vahvistumisia!
 
Huomenta,

Toisilla tosiaan tulee aina ne viivanpaikat, vissiinkin johtuu juuri tuosta virtsan koostumuksesta.

mur-murin testissä olen kyllä näkevinäni jotain:heart:

Ninjan testissä samoin näen viivan:heart:

Mullakin melko haaleasta haamusta lähti tää testaus. Eilen kuivassa testissä kyllä jo tosi selkeä se viiva ja tänään clearbluen digital antoi vastauksen: raskaana 1-2 vkoa.

Vaikea uskoa todeksi vielä tätä, todella epätodellinen olo. Mulla muuten oli ihan super kivulias ovulaatio tässä kirrossa ja oireet alkoi melkein heti oviksen jälkeen.
On ollut todella voimakas se paineen tunne vatsalla ja kuvotuskin alkoi pari päivää sitten...
Tämä on mun viides raskaus ja ikinä ei ole oireet alkanut ennen viikkoa 6 :O
 
bigmama2013 > Onnea!

Tämän aamun kuvat:



Testi Pregcheck-liuska ja kuvat otettu testiajan lopulla. Silmälle näkyy hailukka viivanen, mutta en saa selvää onko siinä väriä. Mies on varma, että olen raskaana. Nänneihinkin on ilmestynyt valtava määrä nystyjä, joita ei ole aikaisemmin ollut ainakaan samoisa määrin. Sellainen hassu vaalea rinkulamuodostelma tullut. :O Millaisia nystyjä ne oikein on, joiden raskautuneet sanoo rinnoissa lisääntyneen? En ole aikaisemmin älynnyt mitä tarkoitetaan ja nyt mietin onko se juurikin tällaista. No, katsotaan nyt. Ainakin yksi testi täytyy saada mökille mukaan, mutta varaudun myös kuukupilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Mun silmiin macyn testissä näkyy jotain, mutta onko siinä väriä, sitä en näe. Livenä noita on ihan eri katella. Pitäis olla melkein järjestelmäkamera, että sais haamulaiset hienosti vangittua :) Toivotaan nyt, että ensi maanantaina pääset laittamaan meille kuvan hienosta, punertavasta viivasta! :)

Mulla on nännit täynnä niitä nystyröitä. Niitä oli jo ennestään (alkoivat lisääntymään pikkuhiljaa, kun aloin ovuloimaan), mutta nyt nännit ovat niitä täynnä :) Semmoisia pieniä, mutta eri kokoisia "näppyjä".
 
Tein pari testiä tänään aamulla. Clearblue <--turhia haamuja kuulemma ja rfsu.
Oikeestaan piti testata vaan rfsu, mutta kun se alkoi näyttämään aika nopeasti haamua tein herkemmän clearbluen. Kuvia en voi ottaa, kun on aamu ja mun kamera ei näytä hyviä lähikuvia jos ei ole kunnon päivänvaloa :/. En jaksa mennä ulos kuvailemaan :D

Ja nyt voin sanoa, että molempiin tuli haamuviivat ja nopeasti. rfsu muuttui haamusta ehkä 15 min? (testiajan jälkeen) ihan selväksi positiiviseksi kuivumisvaiheessaan ja haaleni takaisin haamuksi. Käykö niillä noin useinkin? Olen tehnyt joku pari viikkoa sitten samalla testillä eikä tullut mitään koko testiin (en tosin katsonut kun hetken testiä ja myöhemmin roskikseen, joka oli nega). Clearblue haalea plussa. Siis ihan silminnähtävissä, mutta tosi haalea. Ja ihan testiajan sisällä, voisin sanoa että minuutin sisällä.
Ärsyttää. Olen tässä melkein pari viikkoa odotellut tulisko menkat vai positiivinen ja nyt näyttää tällästä. rfsu:sta, joka herkkyys on 50 voisin laittaa viivanpaikan piikkiin. Clearbluen testipaketin avaamalla, kääntämällä ympäri varmistin, että ihan varmasti on sininen pystyviiva eikä mitään muuta.

Viimeksi olen testannut maanantaina eli 23 päivä. Sillon täys negatiivinen first signalilla.

Nyt oikeastaan pelkään jo kohdunulkoista :/. Tietääkö joku millä perustein pääsee verikokeisiin kunnalliseen? Gynekologi sanoi siis jo melkein pari viikkoa sitten, että mun limakalvojen perusteella (turvonneet yms.?) tunnun raskaana olevalta. Luulisi, että menkat edes alkaisi, jos en raskaana ole (tietääkseni turvonneet viittaavat myös menkkoihin).

Mitä testiä muuten suosittelisitte? Olen kuullut pregcheckin olevan hyvä.
 
Viimeksi muokattu:
pancakes, minä oon saanut noilla molemmilla testeillä juurikin tuollaisia. Hieman kuivahtaessaan rfsun viiva tummenee tosi paljon ja jää haaleana näkyviin täysin kuivana. Clearbluen viivoja oon lisäillyt tänne ketjuunkin ja mahd tuosta toisestakin. Suhtaudu varauksella noihin tuloksiin ja koeta vaikka apteekin omaa tai pregcheckiä. Ovat luotettavimmasta päästä eikä turhia haamuile. Viivanpaikkaa oon niillääkin saanut, mutta herkemmin erottanut viivanpaikaksi ja ao on antanut senkin vasta testiajan jlk. First Signal antanut joka kerta roskishaamun/-plussan.
Tsemppiä testailuun! <3

Ps. Macyn testikuvissa nään selvästi viivasta! <3
 

Yhteistyössä