Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Fiinaliina Kiitos :heart: Esikoinen 07/2011 ja ekat menkat tuli vast neinäkuussa ja sitäennen oli tärpänny jo mutta tuli varhanen keskenmeno, eli menkkojen alettua tärppäs heti km:n jälkeen. Esikoisen tärppikiertoa edeltävässä sain myös varhaisen keskenmenon että kai se tarraantuu sen jälkeen sinne kovemmin kiinni sit.
 
Sussu ja masu-90, onnittelut !! :)

Ninjankin testissä jotain näkyy :) Mulla antoi Davidin testi dpo 10 vain selvän, harmaan viivanpaikan, johon sitten dpo 11 ilmestyi myös hailakasti punaväriä :) Ei muuta ku esim. Pregcheck nyt kehiin!

Mulla Davidiin ei tullut tasavahvat viivat edes vielä siinä vaiheessa, kun Pregcheckis testiviiva oli kontrollia tummempi :)
 
Naapurin tyttö, sä olet niin monta päivää jo testaillu et kyl sen viivan pitäs vahvistua jo, mä en kyl näe edelleenkään mitään.

Kylläpä koukuttaa tää ketju. Silti pari vuotta sitten esikoistani yrittäessä 3 kemiallista raskautta saaneeni oon tullu aika kyyniseks näitä hätähousuilemisia kohtaan, tulee vaan paha mieli jos se haamu pärähtääki ja sitte meneeki heti kesken. Todennäkösesti tulen silti itekin tänne kohta zoomailemaan ku pitäs alkaa kakkosta yrittämään lähiaikoina :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sussu-72
Tän päiväiset testit:

1. Aijaa.com - 10707779
2. Aijaa.com - 10707780

1. kuva otettu testiajalla. Mies ottanut kuvan ulkona auringossa.
2. kuva otettu muutaman tunnin päästä sisällä.

Testiajan aikana kuin nyt illallakin 9v tyttö (joka ei tiedä r-testin syytä) näkee 2 viivaa selvästi. Molemmissa kuvissa heeikompi punaväri kuin luonnossa. Jostain syystä toivon kipinä alkaa nousemaan uudelleen ;P

rv 11+4
 
Tän päiväiset testit:

1. Aijaa.com - 10707779
2. Aijaa.com - 10707780

1. kuva otettu testiajalla. Mies ottanut kuvan ulkona auringossa.
2. kuva otettu muutaman tunnin päästä sisällä.

Testiajan aikana kuin nyt illallakin 9v tyttö (joka ei tiedä r-testin syytä) näkee 2 viivaa selvästi. Molemmissa kuvissa heeikompi punaväri kuin luonnossa. Jostain syystä toivon kipinä alkaa nousemaan uudelleen ;P

rv 11+4
haalea viiva siinä on kyllä perhis, mutta kyllähän sen pitäisi vahvempi olla noilla viikoilla. Toivottavasti saat pian selvyyden tilanteeseen :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Perhis
voi perhis kun joidenkin kohdalla toivois, että se ihme vois todellakin pitää paikkaansa. harmillisen haalea edelleen, testiajalla otetussa näen vain valkoisen viivanpaikan. Olen edelleen sitä mieltä, että on kurjaa kun ihmisiä pistetään odottamaan tuollaisessa tilanteessa. oot sä vahva ihminen, en osaa muuta sanoa. mä en olis enää tolpillani tuossa tilanteessa. onko sulla edellisissä odotuksissa näkynyt viivat ihan normaalisti?
 
voi perhis kun joidenkin kohdalla toivois, että se ihme vois todellakin pitää paikkaansa. harmillisen haalea edelleen, testiajalla otetussa näen vain valkoisen viivanpaikan. Olen edelleen sitä mieltä, että on kurjaa kun ihmisiä pistetään odottamaan tuollaisessa tilanteessa. oot sä vahva ihminen, en osaa muuta sanoa. mä en olis enää tolpillani tuossa tilanteessa. onko sulla edellisissä odotuksissa näkynyt viivat ihan normaalisti?
Ei ole tullut kovinkaan tummana edellisestä lapsesta ja esikoisen aikaan en edes tiennyt kotona tehtävistä testeistä :)
 
Täällä hätähousuna testasin aamulla negan dpo8 pc:llä. Jotain viivanpaikkaa se sieltä koitti näyttää. Noh, ei mennyt ihan niinku suunnittelin että oisin vasta huomenna testaillut. Mut ei kait tässä mitään hätää ole... Tänään pitäis tulla postissa niitä Alicen testei, joita tuo mu-mur tais ehdotella/suositella huutonetistä.

Mukavaa päivää ja Perhikselle hirveesti voimia :hug:
 
mammai - Alice-testeistä mainitsin, että: ovat hyvin huokeita, mutta siitä kurjia kun ovat niin heppoisia, kapoisia..(vaikiampaa nääs tiirailla;))
..kyllähän noillahin plussan saapi kiinni jos näin onnellisesti päässyt käymään - peukuttelen d=)b:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tytön testeissä ei valitettavasti näy mitään :|

Jos hommailuja on ollut 17.7. ja ovis ollut niillä tietämin, pitäisi testissä todellakin näkyä jotain... Toinen kerta hommailuja 7.8. -> jos ovis ollut siinä lähimailla, ei mahdollinen tärppi välttämättä näy vielä testissä...?
 
Mä testailin just noilla Alice- testeillä :) Selkeän haamun minä ainakin sain niihin tulemaan, mutta vasta dpo12-13 ... Tässä nyt olenkin sitten miettinyt päätäni puhki, että onko tämäkin kemiallinen :( Haamun sain eilen (dpo14) pregchekkiinkin, siis ihan selkeän, ettei tarvinnut tihrustaa ja ehkä se alicenkin testi oli hiukka vahvistunut...
Nyt ei ole sitten oikein mitään ihmeempiä oireitakaan, vaikka kiinnittymisen aikaan podin 3päivää älytöntä pahoinvointia viime viikolla :x

Ei nyt yhtään tiedä ollakko vai eikö olla, voin laittaa tänne kuviakin testeistä, mutta ovat tosi suttusia kun aataminaikasella puhelimella otin :D
 
Naapurin tyttö
Tilasin tuossa taannoin e-baysta ovistestejä ja raskaustestejä, sekä huuto.netistä noita alice testejä JA raskaaksi.fi sivustolta kun sai halvalla, puikkotestejä jotka muistuttaa ulkonäöltään apteekin omaa (eli mitähän ne sitten olisi kun siellä ei lukenut)

Kuvassa ovulaatiotesti e-baysta:



Kuvassa raskaaksi.fi puikkotesti:



En ymmärrä edelleenkään tuota ovulaatiotestin vahvuutta koska ei ole ovista, digillä vahvistettu.

Eilen illalla aloitin terolut kuurin, tänään tullut paperiin tuhrua kerran...?!? en ymmärrä mitä tapahtuu kropassa... ei menkkakipuilusta tietoakaan... rinnoissa tuntuu välillä kuin sähköä menisi läpi ja voin sanoa että ne on kasvaneet koska tulevat mun tutuista ja turvallisista liiveistä koko ajan ulos...

Syön tuon kuurin, tiedän että vuoto ei ala jos oonkin raskautunut...

Mie alan kohta epäilemään että nuo testit ei oo mun ystäviä :p

Jos tiistaina olisikin ollut ovis niin olisiko nyt se kuuluisa kiinnittymis vuoto, tuolloin ei meinaan ollut vahvistukseen digiä vielä... pirhana... Tänä aamuna oli todella huono olo... en ymmärrä sitäkään...

Sori mun pohdinnat... alkaa vaan ihmetyttää koska en ees ressaa tätä asiaa todellisuudessa koska olen sillä asenteella että jos ei nyt tärpännyt niin sitten yritetään uudelleen... :p
 

Yhteistyössä