Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Aamulla testailin aika puhtaan negan. Vaikka olin näkevinäni siinä jotain, viivan paikkaa ainakin. Dpo10 menossa... eli ootellaan ja kahtellaan. Testaillaan tai vuodetaan! Kuvia ei kyllä ole, kun ei niistä mitään näy, kun sen verran blancolta näyttää vaikka katsoinkin jotain ehkä sinne tulevan. Palataan taas. Aurinkoista päivää kaikille!
 
Oon alkanu pohtimaan että onko david testit jotenki muuttunu??? miten mä oon voinu saada tän aamun kolmeen testiin kaks viivaa, mutta en siihen kohtaan mihin se aijemmissa testeissä on tullut. Nää testit tuli edellispäivänä postista. Ne viivat tulee heti kun väri alkaa imeytymään ja jää siihen. Ja jos oikeen tarkkaan kattoo niin sinä on kolme viivaa.... Mä en ymmärrä.
Pc liuskaan sain vaan jonkun testiajan jälkeen tulleen viivanpaikan :(

Nyt lähden sienimettään ja palailen asiaan muutaman tunnin kuluttua. Nii ja tänään kuuluis alkaa menkat eli en usko raskauden mahdollisuuteen. noitten viivojen kuuluis olla vahvemmat.

Metsämansikka mä nään siellä ihan samanlaisen viivan ku mun eilisissä testeissä oli.
Tänään ne on jo paljon selvemmät. testaa uudestaan :)
 
Niin, sitä mietiskelin, että kun menkkojen pitäis alkaa about sunnuntaina, niin jos tämä onkin kemiallinen raskaus. On tää sellasta!!! Ensin jännitetään, että saadaan joku viiva näkyviin. Sitten kun on jotain nähtävissä niin saa pelätä, että vahvistuuko se vai häipyykö ennen kuin on edes kunnolla positiivinen. Koskakohan tässä voi huokaista? Varmaan sitten kun se pikkutyyppi on sylissä.
Minä ehdin jo löytää jostain taulukon keskenmenoriskeistä alkuraskaudessa. Ilmeisesti korkeat noin siihen asti kuin kuukautisten pitäisi alkaa, sitten riski putoaa vain noin 10%:iin (koska siinä vaiheessa kunnolla kiinnittynyt) ja vielä taas ensimmäisen sydämenlyönnin aikoihin n rv 7 riski laskee n. 5%:iin (aivan kriittisimmät alkukehitysvaiheet ohi).

Eli en osaa minäkään huokaista, en.

Metsämanssikka - eilisen illan aiemmassa testissä oli minun silmiini selkeämpi viiva kuin myöhemmässä illassa, siitä en erottanut. Aamulla taas olen näkevinäni viivan. Ehkä näyteen mahdollinen laimeus vaikuttaa viivan vahvuuteenkin?

Marlin - se järkevä odottelu on niin vaikiaa!
 
Viimeksi muokattu:
Miima - selkeä haamuinen - ONNEA ja viivalle vahvistumista!:kiss::heart:

Kukas se kirjoittelkaan, että: "kaikki muut tuntuu saavan haamuja niin aikaiseen ja mie en"..?

Miima
:n testissä en eilen nähnyt oikiastaan mitään..ja nyt dpo12 noin kaunis haamuinen:rolleyes:

Muistakaas hätäpöksyt, että ei kaikilla nouse se HCG hormoni alkuun samaa tahtia!:wave:
(omanikin, ovat tulleet selkeästi tulkittaviksi aina dpo12 - yhden kerran dpo11)


ON..minähin alan kohta taas hurjimaan noiden oirehien ja testien kanssa..viimosen kuumeilukierron kunniaksi sallittakoon.;)

Viime yönä - luullakseni dpo3 oli kyllä rajut kivut(ei munasarjoissa)masulla, ihan alhaalla ja selkää jyysti ja repi..sitten tuli huono olo, pyörrytti:$..ihan outoa kyllä:eek:..tisut nyt myös hieman arat.

Ovis tuntemuksien(maanantai)jälkeen ei ole mitään nimittäin tuntunut..onneksi ei ole testejä, tois Posti Pate ne vaan vasta maanantaille.:p

Nythin sellainen "heikko" ja väsy oloinen..olen tosin tällä hetkellä 2000 kalorin ruokavaliolla, sekin voi vaikuttaa..

Kun en saa masua kun-nol-la kasvamaan(raskaus)niin jospa se tämä elämäntapamuutos auttaisi sen kutistumisessa.


Eilen aamulämmöt 36.5-->tänään 36.7..
 
Viimeksi muokattu:
Miima, selkeä haamu ja Sussulla selvä plussa!!! Onnea kummallekin, Miimalle hieman varovaisemmin. :)

Metsämanssikallakin näen jonkun aavistuksen siellä kurkkimassa. Kashenjalla ja kishulilla kans haamut! :) Onnea niistä!

Nyt omaa napaa! MÄÄ OON IHAN LIEKEISSÄ TÄÄLLÄ!!! Se eilinen haamun aavistus on nyt tämän aamun pissaan vahvistunut, eikä tartte ees testiä käännellä. Panin sen valkosen kirjekuoren päälle ja otin siitä niin monta kuvaa, et ku niillä alan teitä pommittamaan, mut varmaan bannataan! :D

Tässä kolme. Eka otettu silloin ku vasta punainen aina imeytyy ja toka on vielä testiajalla ja vimppa sen jälkeen, mut testi on vielä märkä. Toi näyttäis tuossa pöydällä erottuvan jo taas selkeemmin, ku hiukka kuivahtaa. JEEE!!!! (Ei vissiin pitäs vielä hihkua...)




Ps. Koitan saada siitä testistä mahdollisimman vaaleen kuva, ettei mee tollaseksi tunkkaseksi, niin siinä erottuis se punainen sävykin. Sanokaa jos menee hermot tähän kuvapommitukseen. :D

Tässä ois vähän vaaleampi. Huolestun vähän ku ei se nyt tässäkään kamalan punaselta näytä..
 
Viimeksi muokattu:
Mitä mieltä olette muuten Elivon testeistä? Meillä apteekissa myydään niitä. Miten herkkiä ne on? Ei kamalasti ainakaan maksa.

Mää pelkään, että toi mun hihkuminen olikin ennenaikasta, koska nyt ku testi kuivui niin siinä haamuviivan vieressä oli naarmu. Siis aivan sen kylessä. Voiskohan se kumminkin olla joku värikertymä vaan. Nyt ku testi on kokonaan kuiva niin sitä naarmua ei enää näy, vaan se haamu.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
kishulilla, Kasenjalla ja Miimalla selvät haamut !!! Nyt toivotaan viivoille vahvistumisia ja että pienet kestää kyydissä sen 9 kk =) Alkuraskaus on tosi pelottavaa aikaa... Keskenmenon pelko on kuitenkin vahvana takaraivossa...

Pelelläkin siellä jotain näkyy, joka toivottavasti vahvistuu... :)

Naapurin tytölle Onnittelut ovisplussasta ja toivotaan tärppiä !! =)

Muiden testeissä mun väsyneet silmät eivät nyt oikein nähneet juuta eikä jaata, mutta niitä ihan ensimmäisiä, todella haaleita haamulaisia onkin vaikea kameralla tallentaa =)

Toivottavasti Perhiksen tilanteeseen tulee selvyys ! :hug:
 

Yhteistyössä