Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Hei! Kävin alkionsiirrossa viikko sitten, nyt oon mitannut lämpöjä ja ei oo noussut yhtään lämmöt, päin vastoin laskenut, eli tarkoittaako että ei ole kiinnittynyt? Miten muilla esim viikon jälkeen onko lämmöt noussut? Vai voiko esim terolut vaikuttaa tähän?
 
  • Tykkää
Reactions: kaikai
Kp on 24. Dposta ei ole varmuutta mutta about 10-12, kierron pituudestakaan ei varmuutta kun eka luomukierto käynnissä minipillereiden jälkeen ovis kuitenkin tunnistettu about 12-14 tienoolla Flo ennustaa kuukautiset sunnuntaiksi mutta en ihan luota siihen kun eka kierto käynnissä
Kiva! Piinaillaan sitten aika samoissa testaatko huomenna uudestaan? Mä ajattelin vasta la aamuna seuraavan kerran.
 
Kiva! Piinaillaan sitten aika samoissa testaatko huomenna uudestaan? Mä ajattelin vasta la aamuna seuraavan kerran.
Mulla on yks pc liuska vielä paketissa, voi olla etten malta odottaa lauantaihin :D :D oon kaikenlaista viivanpaikkaa testailuilla saanut aikaan kun kpt ja dpot hukassa mutta nyt oli jotain järkeä testailuissa kun ekat menkat tulleet ja ovulaatio myös. Tosiaan eilisestä kolme testiä antanut haamun ja tuo predictor early oli kaikkein selkein. Ja tän aamun pc liuska myös enemmän kuin viivanpaikka ja haamu tuli heti kun testi kastui. Jännittävää!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: kaikai
Niin ja täällä uusi hätähousu himotestaaja! Mulla kp 23/26 ja tässä mun tekemä testi tältä aamulta (alempi) ja ylempi eilisestä päiväpissasta (dpo 8-9?) maanantaina pitäis menkat alkaa. Onko vielä toivoa ja näkeekö kukaan mitään tuossa alemmassa testissä?

Minä en näe mutta sinulla vielä aikaista. Tosiaan kannattaa testailla uudestaan viikonloppuna :)
 
Silläkin uhalla, että joku nyt mielensä pahoittaa, laitan tänne kuvan ovulaatiotestistä. https://aijaa.com/3sANmR
Onko tuo alempi teidän mielestä positiivinen? Itse sen plussaksi tulkitsisin, mutta olen kuitenkin hieman epävarma tästä.
On plussa tai ainakin tosi lähellä! Itsellä oli vahva viiva vain hetken. Muutaman tunnin siitä tein testin ja oli melkein hävinnyt jo koko viiva. Eli saattaa tosi nopeeta mennä se huippu.
 
  • Tykkää
Reactions: jennie_
Kiitos @pupup ja @Jaffakeksi ! Tein testit uudestaan muutama tunti noiden ekojen jälkeen ja Pregcheckissä oli nyt testiviiva jo selkeästi paljon vahvempi kuin kontrolliviiva. Ei jäänyt enää epäselväksi. Ylempi testi tuossa kuvassa oli one stepin ja siinä oli nyt toisella testikerralla kyllä vahvempi viiva kuin ekalla, mutta sen olisin edelleen tulkinnut negaksi. Heitän siis one stepeillä vesilintua ja menen noilla pregcheckeillä tästä eteenpäin. Niin ja nyt toisella kerralla tein myös cb:n digin ja se myös plussa. Aamulla cb oli vielä nega.
 
  • Tykkää
Reactions: Jaffakeksi ja pupup
baile
Tänään päivällä otettu, nyt kp30/28. Alussa näkyi tummempana toinen viiva.. mutta ehkä se ei ollut mitään kun katosi. Mutta toki testikasetti piti purkaa osiin kun muovilasi teki varjoa epätoivoisen silmille.
 
Kirjotin aamulla että kävin viikko sitten alkion siirrossa, niin nyt äsken tein testin niin tosi haalea punainen näkyi rfs testissä, mies ei nähnyt mitään mut mä näin jospa se tummuis se toinen viiva siinä.. onko noi rfs luotettavia?
Mun kokemuksen mukaan ei ainakaan rfsu:n herkkä antanut väärää haamua viime raskaudessa, mutta oon lukenut, että monelle niitä ois tullut. Toivottavasti vahvistuu! Tee vaikka huomenna uus
 
  • Rakkaus
Reactions: pupup

Yhteistyössä