Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Tiiti1234
Hei kaikki ja kiitos ihanasta sanoista. Ajattelin tulla infoomaan että menkat alkoi yöllä eli mun "viivat" oli joko viivanpaikkoja tai joku pieni kiinnitysyritys!

Mutta seuraavaa yritystä kohden!
 
Minusta tuossa in haalea viiva. Mulla näyttänyt Rfsu ja PC aina erilaisia viivoja. Esim. Rfsu:ssa hädin tuskin viivaa,kun pc:ssä oli jo haamu...
Ilmeisesti näin on. Minä olen aina saanut vain Rfsu:lla haamut näkyviin,enkä oikein koskaan PC:llä. Nyt kävi päinvastoin. Tein siis tuon PC:n todella laimeasta ja siihen tuli jokin viiva (juu en tiedä itse onko se haamu vai mikä se on),sitten tein 2h myöhemmin RFSU-liuskan(;en tiedä laimeneeko se kun avoin purkki,haihtuukohan siitä se hCG). Niin en saanut mitään RFSU- liuskaan. Muokkasin hieman tuota PC kuvaa tarkemmaksi ja kyllä siinä väriä näyttäis olevan. Ihmetyttää suuresti!! Meinaan mulla alkoi verinen vuoto keskiviikkona ja kesti 3 vrk. Nyt tulee pyyhkiessä edelleen. Ruskeaa pyyhkiessä tuli aamulla.
 
Ei kannata muokkailla. Sillä tavalla saa viivoja sellaisiinkin missä niitä ei ole. Päivä tai kaksi niin näkyy muokkaamattomassa jos on raskaana. Jos sinulla jo kuukaitiset oli niin?
En sanonut kuukautiset vaan 3 pv vuotoa ja nyt vain tiputteluq eli pyyhkien paperissa näkyy. Joo tiedetään että korostuu jos on viiva ja kuvan muokkaa mutta siinä se juju onkin. Jos en näe varmaksi halusin tummentaa jotta näkee onko väriä vai onko harmaa. Kuulostaa tyhmälle,tiedetään mutta kaikkea se vauvakuume teettää... Järki lähtee ikkunasta ;)
 
Oli jotain testiajalla, kuivuttuaan vahvistui ohueksi. Sitä kyllä ihmettelin itsekin. Punainen on kyllä.

On siinä selkeä viiva. Mikä sai sut tekeen nyt testin vaikka on se kierukka? Jännä juttu kun noista viivoista ei aina tiedä mikä se on. Mäkin tehnyt joka aamu nyt tuota Prrgcheckiä kun menkat oli oudot. Nyt aamulla tuli taas sellanen jännä pinkinrusehtava viiva. Epäilin viivanpaikaksi. Voin laittaa kuvan sulle. kuvaan oli vaikee saada oli niin haalea.
onko sulla jotain oireita? Mulla tuli pyyhkiessä kaksi pv ruskeaa vuotoa ei ollut ns.verta. Ja nyt valkovuoto on kellertävää. Ei se yleensä vuodon jälkeen ole kellertävää vaan vasta luteaalivaiheessa kun keltarauhashormonia erittyy silloin.
Laitan tähän kuvan mun aamun PC:stä(tein myös RFSUn,joka kuvassa suttunen)

https://aijaa.com/OFAUq9
 
vierailija
On siinä selkeä viiva. Mikä sai sut tekeen nyt testin vaikka on se kierukka? Jännä juttu kun noista viivoista ei aina tiedä mikä se on. Mäkin tehnyt joka aamu nyt tuota Prrgcheckiä kun menkat oli oudot. Nyt aamulla tuli taas sellanen jännä pinkinrusehtava viiva. Epäilin viivanpaikaksi. Voin laittaa kuvan sulle. kuvaan oli vaikee saada oli niin haalea.
onko sulla jotain oireita? Mulla tuli pyyhkiessä kaksi pv ruskeaa vuotoa ei ollut ns.verta. Ja nyt valkovuoto on kellertävää. Ei se yleensä vuodon jälkeen ole kellertävää vaan vasta luteaalivaiheessa kun keltarauhashormonia erittyy silloin.
Laitan tähän kuvan mun aamun PC:stä(tein myös RFSUn,joka kuvassa suttunen)

https://aijaa.com/OFAUq9
Tossa ylempänä kirjoitit ettö 3 päivää veristä vuotoa? Jos sinun kuukautiset oli vaan noin lyhyet? Kyllä testissä olisi kunnon plussa jos menkatkin jo mennyt..
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Tossa ylempänä kirjoitit ettö 3 päivää veristä vuotoa? Jos sinun kuukautiset oli vaan noin lyhyet? Kyllä testissä olisi kunnon plussa jos menkatkin jo mennyt..
Aivan. Mulla vaan nousee erittäin hitaasti toisissa raskauksissa se hormoni. Siksi tämä on erikoista. Mutta kyllä kai se vahvistuisi nopeammin. Mutta kuivuttuaankin siinä näkyy se viiva. En oikein ymmärrä. Tuo PC ei koskaan oo antanut mulle turhia viivoja,kun haamun raskaana ollessa. Silloin se viiva oli tosi heikko viikolla noin 4+5. Hyvä et erotti... Otin äsken kuivana kuvan. Siinä jotain nökyy edelleen.

A841600A-EB66-45F5-B72B-A397C027692A.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Aivan. Mulla vaan nousee erittäin hitaasti toisissa raskauksissa se hormoni. Siksi tämä on erikoista. Mutta kyllä kai se vahvistuisi nopeammin. Mutta kuivuttuaankin siinä näkyy se viiva. En oikein ymmärrä. Tuo PC ei koskaan oo antanut mulle turhia viivoja,kun haamun raskaana ollessa. Silloin se viiva oli tosi heikko viikolla noin 4+5. Hyvä et erotti... Otin äsken kuivana kuvan. Siinä jotain nökyy edelleen.

A841600A-EB66-45F5-B72B-A397C027692A.
Mielenkiintoista! Miten ne raskaudet on menneet missä olet saanut myöhään plussaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Mielenkiintoista! Miten ne raskaudet on menneet missä olet saanut myöhään plussaa?
Hyvin. Viime raskaus tosin meni kesken,plussasin torstaina(viime vuonna) ja lauantaina alkoi vuoto ja viivat oli haalistuneet heti. Eli se oli kai kemiallinen raskaus. Sitten edeltävä raskaus oli sellainen että nuo viivatestit vahvistui todella hitaasti,viikolla 6+ sain vasta viivan RFSU:hun. Ja se kehittyi normaalisti se raskaus. Tosin digitesti oli plussaa aiemmin,kuin viivatesti näytti mitään.
 
vierailija
Hyvin. Viime raskaus tosin meni kesken,plussasin torstaina(viime vuonna) ja lauantaina alkoi vuoto ja viivat oli haalistuneet heti. Eli se oli kai kemiallinen raskaus. Sitten edeltävä raskaus oli sellainen että nuo viivatestit vahvistui todella hitaasti,viikolla 6+ sain vasta viivan RFSU:hun. Ja se kehittyi normaalisti se raskaus. Tosin digitesti oli plussaa aiemmin,kuin viivatesti näytti mitään.
No hyvä ettå kemiallista edeltävä raskaus päättyi kuitenkin onnellisesti.

Minulla on ollut myös keskenmenoja, ei vielä lapsia. Km saanut plussan digillä aikaisin. Siihen testiin vain luotan. Muilla on tullut vääriä viivoja usein.
 

Yhteistyössä