Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Emppu1234
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Tänään dpo 10 tai 11
Hieman jännittää, onko kemiallinen tai vahvistuuko viivat tarpeeksi….
Mulla siis ollut varhainen km viime joulukuussa, pari kemiallista sen jälkeen ja kkm toukokuun alussa…
Tässä siis PC:n viivat ma-ke
Hyvältä näyttää! Toi PC:n testi on kuitenkin herkuudeltään 25 mlU/ml, joten leffaviivat tulee vasta reilummilla dpo:illa. :giggle:
 
Mulla oli ja tuli menkat jotka oli paljon niukemmat kun normaalisti. Ja nyt eilen tuli pissatulehdus oireita. Ja mulla ei ole ikinä ollut pissatulehdusta. Päätin sit tehdä vielä testin. Testiin tuli sellainen viiva minkä erottaa tihrustamatta. Tuli selkein viiva mitä oon saanut tuohon testiin. Testi on pahamainen rfsu n testi. Ja tein sen laimeesta pissasta. Ei varmaan kannata vielä iloita ennen kun on tehnyt jonkun toisen testin. Vai voiko tällä testillä tulla näin pahoja viivanpaikkoja. Mulla ei ole tullut aiemmin näin pahaa.

Tässä vielä kuva testistä

 
vierailija
Mulla oli ja tuli menkat jotka oli paljon niukemmat kun normaalisti. Ja nyt eilen tuli pissatulehdus oireita. Ja mulla ei ole ikinä ollut pissatulehdusta. Päätin sit tehdä vielä testin. Testiin tuli sellainen viiva minkä erottaa tihrustamatta. Tuli selkein viiva mitä oon saanut tuohon testiin. Testi on pahamainen rfsu n testi. Ja tein sen laimeesta pissasta. Ei varmaan kannata vielä iloita ennen kun on tehnyt jonkun toisen testin. Vai voiko tällä testillä tulla näin pahoja viivanpaikkoja. Mulla ei ole tullut aiemmin näin pahaa.

Tässä vielä kuva testistä

Ei ole plussa. Viivanpaikka
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Mulla oli ja tuli menkat jotka oli paljon niukemmat kun normaalisti. Ja nyt eilen tuli pissatulehdus oireita. Ja mulla ei ole ikinä ollut pissatulehdusta. Päätin sit tehdä vielä testin. Testiin tuli sellainen viiva minkä erottaa tihrustamatta. Tuli selkein viiva mitä oon saanut tuohon testiin. Testi on pahamainen rfsu n testi. Ja tein sen laimeesta pissasta. Ei varmaan kannata vielä iloita ennen kun on tehnyt jonkun toisen testin. Vai voiko tällä testillä tulla näin pahoja viivanpaikkoja. Mulla ei ole tullut aiemmin näin pahaa.

Tässä vielä kuva testistä

Aika tumma kuva, onko valoisampaa? :) Jokin viiva siinä näkyy, mut koska rfsu, niin tosiaan testaisin toisella!
 
Koskako meinaat testaa?
Testaan vasta ensi viikolla ellei uusi kierto ala (pitäs alkaa nyt su) viime kierrossa testasin kp 28 ja sain aika selvän plussan clearbluen testillä ja vähä innostuin sekä kp 29 vielä toisen plussan mutta eihän se sit vahvistunut ja vuoto alkoi kp 30 :( En halua nyt harmistua uudestaan niin oottelen että menkat alkais, tai jos ei ala niin sit testaan.
Millon ite testaat?
 
  • Surullinen
Reactions: Zeetah
Olisko tämä valoisampi kuva.

On kyl mulla mahtava viivanpaikka. Parempi ehkä ettei testaa tuolla rfsun testillä ollenkaan paska mikä paskatesti. Onko digitaalinen raskaustesti yhtä herkkä kun rfsu? Mulla tuli ei raskaana siihen ja pc puhdas nega. Eli en ole raskaana. Vai onko jollain käynyt niin päin että rfsu näyttänyt ensin sit vasta pc? Ja onko digi kuinka herkkä? Kokemuksia kaipaisin?

Tässä vielä kuva digistä

 
  • Surullinen
Reactions: Zeetah
Testaan vasta ensi viikolla ellei uusi kierto ala (pitäs alkaa nyt su) viime kierrossa testasin kp 28 ja sain aika selvän plussan clearbluen testillä ja vähä innostuin sekä kp 29 vielä toisen plussan mutta eihän se sit vahvistunut ja vuoto alkoi kp 30 En halua nyt harmistua uudestaan niin oottelen että menkat alkais, tai jos ei ala niin sit testaan.
Millon ite testaat?
Tänäähän se oli pakko aloittaa, huonolla rfsu:lla, johon testiajalla sain sen kuuluisan jonkinlaisen viivanpaikan...
https://aijaa.com/SMmIzD onneksi vasta dpo 7/8 niin ei hätää vielä :D
 

Yhteistyössä