Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

On kyl mulla mahtava viivanpaikka. Parempi ehkä ettei testaa tuolla rfsun testillä ollenkaan paska mikä paskatesti. Onko digitaalinen raskaustesti yhtä herkkä kun rfsu? Mulla tuli ei raskaana siihen ja pc puhdas nega. Eli en ole raskaana. Vai onko jollain käynyt niin päin että rfsu näyttänyt ensin sit vasta pc? Ja onko digi kuinka herkkä? Kokemuksia kaipaisin?

Tässä vielä kuva digistä

Joo, eli rfsut saaki lentää mäkeen... On aika selvä "viivanpaikka" sinulla???
 
vierailija
On kyl mulla mahtava viivanpaikka. Parempi ehkä ettei testaa tuolla rfsun testillä ollenkaan paska mikä paskatesti. Onko digitaalinen raskaustesti yhtä herkkä kun rfsu? Mulla tuli ei raskaana siihen ja pc puhdas nega. Eli en ole raskaana. Vai onko jollain käynyt niin päin että rfsu näyttänyt ensin sit vasta pc? Ja onko digi kuinka herkkä? Kokemuksia kaipaisin?

Tässä vielä kuva digistä

On yhtä herkkiä. Viikkodigi vielä herkempi, 10mlU.

Ei noita rfsu testejä todellakaan kannata tehdä. Pahan mielen niillä vaan saa.
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
vierailija
Googlettakaa, lukekaa eri kuumeilupalstoja. Niissä kuukausittain kuvia rfsun herkän ja liuskan vääristä viivoista.
Jättäkää oikeesti ne kauppaan.

Pari kertaa tiedän ihmisten luulleen plussaksi, varanneen neuvolan jne. Eivätkä olleet raskaana.
Jos muut testit negaa niin ei kannata toiveitaan nostattaa noilla p*skatesteillä.
Monet myös luulee saaneensa kemiallisen tai keskenmenon noiden viivojen takia.
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Joo, eli rfsut saaki lentää mäkeen... On aika selvä "viivanpaikka" sinulla???
Joo on kyl selkee viivanpaikka. :( Ei tollaisia testejä sais edes myydä. Noita vaan saa tuosta lähi marketista. Nyt taidan lopettaa noiden testien oston. Pc on paljon parempi. Tuleepahan vähemmän ostettua testejä kun sieltä mistä saa pc testejä on kauempana.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Voisin noihin rfsu:n testeihin kommentoida, nää Rfsu:t elää ihan omaa elämäänsä!.
Tässä kuvakollaasi Rfsu:sta,jotka testattu n.dpo 4-7, kaikissa testiajalla selkeä viiva,joka tummui vielä kuivuttuaan, samoin rfsun herkässä. Sen jälkeen olikin ihan täysin nega pari päivää,kunnes oikea haamu, pc näytti silloin jo selkeämpää haamua…


ja tässä sit oikea haamu


ei ihme,et jengi menee sekaisin et milloin on oikea haamu ja milloin ei.
 
Mulla oli ja tuli menkat jotka oli paljon niukemmat kun normaalisti. Ja nyt eilen tuli pissatulehdus oireita. Ja mulla ei ole ikinä ollut pissatulehdusta. Päätin sit tehdä vielä testin. Testiin tuli sellainen viiva minkä erottaa tihrustamatta. Tuli selkein viiva mitä oon saanut tuohon testiin. Testi on pahamainen rfsu n testi. Ja tein sen laimeesta pissasta. Ei varmaan kannata vielä iloita ennen kun on tehnyt jonkun toisen testin. Vai voiko tällä testillä tulla näin pahoja viivanpaikkoja. Mulla ei ole tullut aiemmin näin pahaa.

Tässä vielä kuva testistä

Näyttää kyllä haalealta viivalta minusta.. törkeä olisi tämä kyseinen testi jos noin räikeä viivanpaikka.. tee uus testi, jollain muulla merkillä vielä.
 
Näyttää kyllä haalealta viivalta minusta.. törkeä olisi tämä kyseinen testi jos noin räikeä viivanpaikka.. tee uus testi, jollain muulla merkillä vielä.
Niin munkin mielestä olis törkeetä jos noin pahan viivanpaikan tekee. Kun viiva oli vielä aika selkeä ja punersi. Katsoin muiden viivoja samaisella testillä niin kyl toi mun viiva oli pääsääntöisesti selkeämpi. Kyl mä vielä teen uuden testin. Mut muutaman päivän päästä. Jos nyt maltan odottaa muutamaa päivää. Kun oon himotestaaja. :) Jos en ole raskaana niin aion kyl reklamoida tuosta testistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Bumba21
vierailija
Kyllä mä testasin Alkion siirrosta pp2 (blasto) lähtien rfsu herkällä, tulihan sitä aluksi ihan viivanpaikkaa/blankoa, mut sillä se viivan vahvistuminen sinetöi plussan. Mut kun tietää testin heikkoudet eikä innostu vielä yksittäisestä himmeästi viivasta vaan rauhassa katsoo vahvistuuko, testi on ihan käyttökelpoinen. Mut kyllä mä viivan vahvistuessa varmistin vielä PC:lla raskauden.
 
Sivusta vuosia seuranneena, voin vaan ihmetellä Minni-83, että etkö muka koskaan huomaa että kaikki rfsu:n testisi ovat aina aivan samanlaisia? Ja aina on ollut oudot menkat ja outoja oloja ja vaikka mitä. Ja aina sanot että et enää niitä osta vaikka ne ovat ainoat mitä lähimarketistasi saa. Olen huolissani mielenterveydestäsi. En halua loukata sinua, vaan oikeasti mietin onko kaikki ok.
Täällä on paljon muitakin jotka testaa rfsu lla vaikka se ei ole hyvä testi. Ja voin sanoo että tämän päiväisessä testissä oli selkein viiva ikinä. Kyl mulla on tullut tuolla testillä puhtaita negojakin. Ja tiedän tuon testin maineen. Toivottavasti sulle tuli hyvä mieli tuosta viestistäsi. Ja oliko mielestäsi viestisi asiallinen?
 
Sivusta vuosia seuranneena, voin vaan ihmetellä Minni-83, että etkö muka koskaan huomaa että kaikki rfsu:n testisi ovat aina aivan samanlaisia? Ja aina on ollut oudot menkat ja outoja oloja ja vaikka mitä. Ja aina sanot että et enää niitä osta vaikka ne ovat ainoat mitä lähimarketistasi saa. Olen huolissani mielenterveydestäsi. En halua loukata sinua, vaan oikeasti mietin onko kaikki ok.
Minusta tämä sinun viesti ei kuulu hätähousut himotestaajien viesteihin. Täällä kuuluu tulkita viivoja. Eikä tulkita ihmisiä.

Mä poistan itseni tältä palstalta. Kun tuli tollainen vittumainen viesti. Toivottavasti nyt oot tyytyväinen.

Se on hyvä vieraana tulla tänne huutelemaan kun ei omalla nimimerkillä kehtaa.

Kaikille toivotan plussa tuulia ja tarrasukkia mukaan. Toivotaan että tärppäisi jokaisella mahdollisimman pian.
 
vierailija
Täällä on paljon muitakin jotka testaa rfsu lla vaikka se ei ole hyvä testi. Ja voin sanoo että tämän päiväisessä testissä oli selkein viiva ikinä. Kyl mulla on tullut tuolla testillä puhtaita negojakin. Ja tiedän tuon testin maineen. Toivottavasti sulle tuli hyvä mieli tuosta viestistäsi. Ja oliko mielestäsi viestisi asiallinen?
Joo tuo vierailijan viesti oli kyllä iljettävä. Hus pois täältä palstalta tuommoset hapannaamat, opiskelemaan netikettiä ja käytöstapoja. Pitäs otsikon jo kertoa, että kyseessä paljon testaavien palsta. Ja törkeää alkaa toisista tekemään henkilökohtaisia arvailuja parin viestin perusteella. Elä sinä Minni katoa minnekään, ei sun tarvi täältä poistua tuommoisten iljetysten takia.
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah ja Taikaakin
vierailija
Täällä on paljon muitakin jotka testaa rfsu lla vaikka se ei ole hyvä testi. Ja voin sanoo että tämän päiväisessä testissä oli selkein viiva ikinä. Kyl mulla on tullut tuolla testillä puhtaita negojakin. Ja tiedän tuon testin maineen. Toivottavasti sulle tuli hyvä mieli tuosta viestistäsi. Ja oliko mielestäsi viestisi asiallinen?
Ja kyllä rfsu:lla voi testata kun muistaa sen herkkyyden näyttää viivanpaikkaa. Kyllä se raskauden näyttää vahvistamalla niin kuinmuutkin testit.
 
vierailija

Mä en tiedä näkeekö muut kuvassa mitään.
Testi on pc.
Mä testailin jo monta negaa kp 21-24 ja lopetin.
Nyt kerta kiellon päälle kp27(/24-30)
Ja pc näytti viivanpaikkaa heti testiajalla, ikinä en oo sellaista siinä nähnyt. Ja jäi se viivapaikka vielä näkyviinkin. Ihan selvästi.

Kun mietin seksin ajankohtaa ja oletetun oviksen ajankohtaa niin ajattelin ettei enää oo toivoa, mutta en tiedä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah

Yhteistyössä