Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Miksi raskautuminen olisi huono juttu? Eikös se olisi voitto saada luomuna plussa?
Siis ei ei, en tarkoittanut, että olisi varsinaisesti huono juttu raskautua luomuna! En vaan haluaisi hukkaan heittää sitä työllä, vaivalla ja rakkaudella muutama vuosi sitten tehtyä alkiota, joka on tarkoitus siirtää. Niin siis kävisi, jos luomuna raskautuisin.
 
Mä täällä taas rfsu tikkuni kanssa, kun on pari pv ollut semmonen olo että olisin raskaana. Eilen täysin nega ja tänään haalea viiva... jatkan kyllä testailuja vielä, toivon kovasti vahvistumista. Viiva tuli nopeasti ja epäilen nyt että se mun kahden viikon takainen haamu oliski ollu ovis johon testi reagoinu vähän harhaajohtavasti.. Maanantaina ostan jonkun toisen testin varmistukseksi :)

 
Oon tehnyt pc testejä puhtaita negoja ja oon tehnyt rfsu testejä puhtaita negoja. Tänään nyt tuli rfsu n testiin punertava viivan poikanen. Mut siitä ei vielä voi sanoa mitään. Pitää jatkaa vielä testailuja. Nyt kp28/28-33. Kylhän rfsu lla voi plussata mut viivan pitää vahvistua ja olla aika tumma. Kyl kuitenkin varmistan vielä toisella testillä.

Tässä vielä kuva rfsusta

 
Oon tehnyt pc testejä puhtaita negoja ja oon tehnyt rfsu testejä puhtaita negoja. Tänään nyt tuli rfsu n testiin punertava viivan poikanen. Mut siitä ei vielä voi sanoa mitään. Pitää jatkaa vielä testailuja. Nyt kp28/28-33. Kylhän rfsu lla voi plussata mut viivan pitää vahvistua ja olla aika tumma. Kyl kuitenkin varmistan vielä toisella testillä.

Tässä vielä kuva rfsusta

Näyttää plussan alulta, toivotaan että olisi sitä! :) kerro miten käy kun testaat lisää
 
Onko täällä kukaan tehnyt apteekin early predictorin testejä? Kalliita testejä 14e/kpl ja pari oon nyt tehnyt. En uskalla vieläkään iloita kun näyttää niin haaleaa viivaa. Näkeekö tuota muut? Tuntuu että eikö tuon pitäisi jo vahvistua. Tämä viiva tuli noin 10min sisällä testin teosta ja tulos pitäisi lukea 3min päästä. Parjattu rfsu näytti myös haamua kahteen eri testiin. Pc:ssä ei näy vielä mitään. Apteekin herkät odottaa vielä kaapissa.

Kp 27/27(28), dpo 13 menossa. Ei näy vielä ainakaan menkkoja.

 
Onko täällä kukaan tehnyt apteekin early predictorin testejä? Kalliita testejä 14e/kpl ja pari oon nyt tehnyt. En uskalla vieläkään iloita kun näyttää niin haaleaa viivaa. Näkeekö tuota muut? Tuntuu että eikö tuon pitäisi jo vahvistua. Tämä viiva tuli noin 10min sisällä testin teosta ja tulos pitäisi lukea 3min päästä. Parjattu rfsu näytti myös haamua kahteen eri testiin. Pc:ssä ei näy vielä mitään. Apteekin herkät odottaa vielä kaapissa.

Kp 27/27(28), dpo 13 menossa. Ei näy vielä ainakaan menkkoja.

Tää on vissiin sama kuin mikä jenkeissä on FRER (first response early), ja siellä tuo on ilmeisesti suosituin ja luotetuin testi. Ainoa vaan että antaa kuulemma kyllä paljonkin viivanpaikkaa, mutta harmaata sellaista.

Näen tuossa ite ihan selvän viivan, mutta värit ei päädy mun näytölle niin että näyttäis punaiselta. Toivottavasti livenä on punainen!
 
  • Tykkää
Reactions: Coguine
Miksi edelleen tehdään näitä testejä joissa joka kuukausi samat haaleat viivat jotka ei mitään tarkoita

Parasta olisi vaihtaa testimerkkiä!
Voi noita testejä tehdä kun ei tyydy haaleaan viivaan vaan sen pitää tummentua tai toisella testillä varmistaa. Mun mielestä rfsu un saa tulla aika tumma viiva et sen voi ajatella plussaksi ja vielä toisella testillä varmistus.
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Miksi edelleen tehdään näitä testejä joissa joka kuukausi samat haaleat viivat jotka ei mitään tarkoita

Parasta olisi vaihtaa testimerkkiä!
Täysin samaa mieltä, tuntuu tulevan jokaiselle jonkinlainen viiva, siitä sitte saa arvailla onko kyseessä oikea viiva vai rfsu:n turhat viivat. Itse en näitä enää käytä, juurikin sen takia, että kerran sain aika selvänä plussan, joka ei kuitenkaan tarkoittanut yhtään mitään.
 
PC.n viivanpaikka vai ihka oikea haamulainen?
Eka kuva otettu ennen uittamista ja seuraava 3 min kohdalla, sitten minuutti testiajan jälkeen ja vika kuivana. Ollaan miehen kanssa reissussa ja pähkäillään et onkohan meillä nyt vihdoin ja viimein tärpänny ja salamatkustaja mukana❤

 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
PC.n viivanpaikka vai ihka oikea haamulainen?
Eka kuva otettu ennen uittamista ja seuraava 3 min kohdalla, sitten minuutti testiajan jälkeen ja vika kuivana. Ollaan miehen kanssa reissussa ja pähkäillään et onkohan meillä nyt vihdoin ja viimein tärpänny ja salamatkustaja mukana

Ootko testannut uusiksi? Haamu näkyy tuossa :)
 

Yhteistyössä