Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Pikkunevierailija

Sellai tilanne, että viikko sitten testasin ekan plussan. Keskiviikkona oisi menkkojen pitänyt alkaa. Näillä tiedoilla nyt pitäisi olla 4+4, mutta cb:n viikkodigi pysyy yhä 1-2 vk. Mun käsittääkseni, sen pitäisi jo hypätä siihen ”2-3”.

Oon tehnyt noita pc:n liuskoja myös, näyttääkö se vahvistuvan ”oikein”? Alin on tämän päivän ja vielä märkä kuvassa.
 
vierailija

Sellai tilanne, että viikko sitten testasin ekan plussan. Keskiviikkona oisi menkkojen pitänyt alkaa. Näillä tiedoilla nyt pitäisi olla 4+4, mutta cb:n viikkodigi pysyy yhä 1-2 vk. Mun käsittääkseni, sen pitäisi jo hypätä siihen ”2-3”.

Oon tehnyt noita pc:n liuskoja myös, näyttääkö se vahvistuvan ”oikein”? Alin on tämän päivän ja vielä märkä kuvassa.
Mulla kävi niin, että pc:n testit vahvistui tollain hitaasti, digiin sain 1-2 ja 4+1 2-3, mut sit 5+ sain 1-2, kun se olisi pitänyt olla 3+ ja meni kesken :(
 

Sellai tilanne, että viikko sitten testasin ekan plussan. Keskiviikkona oisi menkkojen pitänyt alkaa. Näillä tiedoilla nyt pitäisi olla 4+4, mutta cb:n viikkodigi pysyy yhä 1-2 vk. Mun käsittääkseni, sen pitäisi jo hypätä siihen ”2-3”.

Oon tehnyt noita pc:n liuskoja myös, näyttääkö se vahvistuvan ”oikein”? Alin on tämän päivän ja vielä märkä kuvassa.
Jos joka päivältä tuollainen pc niin sanoisin että tasaisen varmaa vahvistumista 😄❤
 
Ei näy mitään. Alemman taustakin on punertava joten vaikea nähdä.
Joo, mustaki tuntuu että sitä vaa toivoo näkevänsä.

@Tiutau13 mä kans yleensä testaan pc:n liuskoilla, mutta viimeset 2 pakkausta olleet viallisia, niin päädyin kokeilemaan näitä 😅

Saisiko tukea RFSUn haamujen/viivanpaikkojen tulkintaan? Nyt dpo11, ekaa kertaa testaan ja tuli tällainen päivällä (n.2 tuntia rakossa). Nyt illalla teen uuden vielä.

Selkeesti viiva näkyy, mutta en osaa sanoa punertaako, toivottavasti illalla jo selkeämpi värin kanssa 😊
 
Nyt aamupissasta testattu one step 25 herkkyydellä. Taas olisin näkeväni jotain, mutta testi käyttäyty hiukan oudosti, ihan kuin tuo toinen viiva olisi kulkenut vasemmalta oikeelle, ja sitten hävis. Nyt kuivuneena ei näy enää mitään.

 

Yhteistyössä