Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Nyt aamupissasta testattu one step 25 herkkyydellä. Taas olisin näkeväni jotain, mutta testi käyttäyty hiukan oudosti, ihan kuin tuo toinen viiva olisi kulkenut vasemmalta oikeelle, ja sitten hävis. Nyt kuivuneena ei näy enää mitään.
Oon seurannut joskus näitä onesteppejä testaillessa. Näyttää viivan kun virtsa levittyy tikkuun ja kun alkaa kuivumaan niin viiva katoaa 😞 ja silloin en tosiaan raskaana ollut .. toki tästä aikaa eli on voineet muuttua..
 
Nyt aamupissasta testattu one step 25 herkkyydellä. Taas olisin näkeväni jotain, mutta testi käyttäyty hiukan oudosti, ihan kuin tuo toinen viiva olisi kulkenut vasemmalta oikeelle, ja sitten hävis. Nyt kuivuneena ei näy mitään.
Onhan tuossa selkeästi jotain. Oon huono sanomaan mitään testeistä tai niiden ominaisuuksista mutta en minä ainakaan oo saanu ikinä mitään näkymään ilman raskautta. 🤷‍♀️
 
vierailija
Siis jos siinä on "viiva" mikä liukuu pois ja katoaa niin ei se raskautta tarkoita vaan siihen nyt pakkautuu väri joka sitten liukuu pois testi alueelta. Aika usein ne testit käyttäytyy noin.

Onestepit muutenkin on ihan huonoja. Antaa turhia viivoja ilman raskautta ja taas kun on raskaana niin ei näytä juuri mitään kun muut näyttää kunnon plussaa.
 
Oon seurannut joskus näitä onesteppejä testaillessa. Näyttää viivan kun virtsa levittyy tikkuun ja kun alkaa kuivumaan niin viiva katoaa ja silloin en tosiaan raskaana ollut .. toki tästä aikaa eli on voineet muuttua..
Herkät onestepit ainakin aina näyttäneet oikein 🤔
Mun luottotestit, kun ovat edullisia, mutta luotettavia olleet kumpaankin suuntaan 😄
 
vierailija
oletettavasti dpo 14-15, aamun testi näytti silti negaa. Kierto ollut säännöllinen yleensä max 1 päivä heittoa ja eilen olisi pitänyt alkaa menkat.
Viikko sitten sain korona pos, voisko olla että se sekoittaa kiertoa? Toivoisin tietysti että myöhöstymisen syynä on se ilmeisin mutta negatestit ei oikein anna toivoa.
 
vierailija
oletettavasti dpo 14-15, aamun testi näytti silti negaa. Kierto ollut säännöllinen yleensä max 1 päivä heittoa ja eilen olisi pitänyt alkaa menkat.
Viikko sitten sain korona pos, voisko olla että se sekoittaa kiertoa? Toivoisin tietysti että myöhöstymisen syynä on se ilmeisin mutta negatestit ei oikein anna toivoa.
Korona voi siirtää menkkoja/ovista.
 

Yhteistyössä