Hahah! Törmäsin uuteen typerään sanaväännökseen!!

No en muuten tiiä mutta ärsyttää kun isovanhemmat puhuu esim. kristityistä ristittyinä ja kaakaosta kaakkaona jne. Siis joo tajuan että noi johtuu tän seudun murteesta (jota kyllä itsekin puhun mutta en noin selkeästi), mutta silti ärsyttää jos joutuu heitä pitkään kuuntelemaan.


Ja sitte kanssa jugu on ärsyttävä sana. Ja kaikki muutkin lyhenteistä väännetyt sanamuunnokset, jotka yleensä on jopa pidempiä kuin lyhenne (tai alkup. sana). Miksi jo lyhennettyä sanaa pitää vielä lähteä taivuttelemaan ja muuntelemaan?
 
"mmmm"
[QUOTE="vieras";24204016]Villinä veikkauksena: tarrasukat meinaa sitä, että se sikiö pysyisi kyydissä, ja supistussäteillä toivotaan, että synnytys lähtisi pian käyntiin? En tiedä, ikinä en ole raskaana ollut. :D[/QUOTE]
Oikein meni. :D

Mun yksi tuttu käyttää myös alapäästään nimitystä pipsa. :x
 
[QUOTE="vieras";24204016]Villinä veikkauksena: tarrasukat meinaa sitä, että se sikiö pysyisi kyydissä, ja supistussäteillä toivotaan, että synnytys lähtisi pian käyntiin? En tiedä, ikinä en ole raskaana ollut. :D[/QUOTE]

Ja tuo plussatuulia on että toivotaan plussaa? Puhaltaisipa ne plussatuulet tänne päin.. Oih ja voih :D
 
[QUOTE="mmmm";24204131]Oikein meni. :D

Mun yksi tuttu käyttää myös alapäästään nimitystä pipsa. :x[/QUOTE]

Pipsa!! :D Miten mulla olis sellainen kuva että Pipsa on myös ihmisen nimi, vai olisko se sit vaan lempinimi...
 
Ootko nähnyt naittajaa? Missä mun naittaja on? Muista tuoda se naittaja töistä rakkaani :D :LOL: tää oli hyvä:xmas:
Mä sanon nitojaa naittajaksi..:ashamed: Ei tullu aikonaan mieleenkään, että oli jotenki hassu sana, ku olin kotona sitä tottunut käyttämään... Nyt khyl ymmärrän, miks se saattaa aiheuttaa :LOL:-reaktion..:D
"Missä naittaja?" "No, mun kirjoituspöydän laatikossa tietenki! Siellähän se aina on!"
 
  • Tykkää
Reactions: Minskii

Yhteistyössä