Hajoaa pää tuon astianpesukoneen kanssa!

Joo, ei kait siinä, aamulla soitto huoltoon, mutta ei voi kuin ihmetellä, että mikä helvata sitä riivaa... joka toinen kerta toimii ihan normaalisti, mutta sitten se joka toinen - jauhaa ja jauhaa ja jauhaa ja lopulta kuuluu häiriötilan merkkiääni. Vaahtoa ja vettä koneen pohjalla. Kaikki sihdit ja röörit ja poistoputket ja kaikki tsekattu moneen kertaan, ei löydy mitään.

ARGH!
 
:headwall: Meillä on vähän samaa vikaa, se ei tyhjennä kunnolla. Sit kun antaa sen viedä ohjelman loppuun, ja laittaa uudestaan alusta asti sen, ja vähän aikaa antaa käydä, niin SIMSALABIM! Se onkin tyhjentäny kunnolla!!! |O Ja joskus tyhjentää tuolleen, joskus ei... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minkämerkkinen vekotin on kyseessä?
Hoover
No ei sitten mitään. Meillä on Husqvarna, jolla on vakavia ongelmia tyhjentämisen kanssa. Ja minulla henkisiä ongelmia ainaisen tiskaamisen kanssa.
Ja mulle tulee tiskaamisesta sekä henkisiä että fyysisiä ongelmia :kieh: :kieh: :kieh: (en siis todellakaan ala moiseen).
 
Jahans, perjantaihin saakka joutuu tiskaamaan käsin... voi mun tassu parat :(.

Onkohan kalliskin remppa tiedossa, meinasi puhelimessa setä, että koneen pumpussa (joka poistaa sitä vettä siis) olisi jotakin vikaa, pitää ehkä vaihtaa... kellään tietoa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Jahans, perjantaihin saakka joutuu tiskaamaan käsin... voi mun tassu parat :(.

Onkohan kalliskin remppa tiedossa, meinasi puhelimessa setä, että koneen pumpussa (joka poistaa sitä vettä siis) olisi jotakin vikaa, pitää ehkä vaihtaa... kellään tietoa?
Olisi kannattanut kysyä siltä sedältä. Koneita ei kannata korjauttaa omaan piikkiin ainakaan ennenkuin saa pitävän hinta-arvion, jolloin voi miettiä korjataanko vai ostaako uuden. Tosin ottavat tuosta tutkimisesta maksun, jos sitä ei korjata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Jahans, perjantaihin saakka joutuu tiskaamaan käsin... voi mun tassu parat :(.

Onkohan kalliskin remppa tiedossa, meinasi puhelimessa setä, että koneen pumpussa (joka poistaa sitä vettä siis) olisi jotakin vikaa, pitää ehkä vaihtaa... kellään tietoa?
Olisi kannattanut kysyä siltä sedältä. Koneita ei kannata korjauttaa omaan piikkiin ainakaan ennenkuin saa pitävän hinta-arvion, jolloin voi miettiä korjataanko vai ostaako uuden. Tosin ottavat tuosta tutkimisesta maksun, jos sitä ei korjata.
No niin olisi, vaan kun en älynnyt. Siksi ajattelin kysellä täällä, että josko jollakin olisi jotakin suuntaa-antavaa summaa heittää siitä mitä tuollainen voisi tulla maksamaan.
 

Yhteistyössä