Hakusessa kattava kirja raskaudesta ja synnytyksestä

Heipsan!

Kamala vauvakuume päällä, ja haluaisin perehtyä oikein kunnolla tuohon raskauteen ja synnytykseen ym.
Onko kellään suositella hyvää kirjaa, mieluiten vielä kuvien kera raskaudesta ja synnytyksestä? Ei enää montaa kuukautta häihin, sen jälkeen voisi alkaa yrittää raskautta =)
 
Nooh, ihmiset, antakaa kirjasuosituksia :)
Kaikki mitä olen tähän mennessä kirjakaupoissa katsellut, ovat olleet jotenkin suppeita tai pelkästään vauvojen elämään perehtyneitä... ei siis mitään kirjaa jossa olisi yksissä kansissa kaikki raskauden alkamisesta vaikka taaperoikään saakka. =)
 
Tällainen on erittäin hyvä: Lennart Nilsson ja Lars Hamberg: Syntyy uusi ihminen. Ruotsalaiset tekijät, Otavan suomeksi kustantama. Sitä ei välttämättä kirjakaupasta löydä, suomenkielinen painos taitaa olla lopussa. Mutta jo googlaatte, nettikirjakaupoissa on ja voi tilata eikä maksa paljon. Erittäin tarkat selostukset ja paljon kuvia erityisesti raskauden alkuvaiheista.
 
Tuo on oikeasti hyvä kirja ja kuvitettu aivan munasolusn hedelmöittymisestä saakka tarkoin kuvin. Itse olen lainannut kirjan kirjastosta ( taas jälleen kerran kun toivon raskautuneeni) huutonetissäkin noita on välillä pyörinyt myytävänä muutamalla eurolla:)
 

Yhteistyössä