Halpa ja hyvä toppahaalari?

  • Viestiketjun aloittaja peppilottasikuriina
  • Ensimmäinen viesti
HentunLiisa
esim Citymarketissa on Lotta&Lassi toppahaalaria 25? myynnissä, meillä on 2 talvea vanha ja toimiva edelleen (esikolle ostettu ja nyt kuopuksella) , on lämmin ja taipuu kovemmallakin pakkasella =)
 
Pipsa-Pippuri
Anttilan 30? kids haalari on todella hyvä!Pitää vettä ja on tosi lämmin.Viime talvena ei 2v tarvinnut villapukuja alle(koko talvena)ja istuipa lätäkköönkin ja oli poika kuiva(mikä oli tosi yllätys!koska luulin,ettei pidä vettä)
 
peppilottasikuriina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 16:45 HentunLiisa kirjoitti:
esim Citymarketissa on Lotta&Lassi toppahaalaria 25? myynnissä, meillä on 2 talvea vanha ja toimiva edelleen (esikolle ostettu ja nyt kuopuksella) , on lämmin ja taipuu kovemmallakin pakkasella =)
pitää käydä katsomassa :) kyllä mä varmaan 25e pidän ylärajana silloin kun ostan huonommaksi puvuksi. parempi odottaa uutena, mutta ei viitsisi sitä vielä ottaa käyttöön tonne rapakeleihin ;)
 
kirppiksiltä!!
Oon itse ostanu kolme travallen toppahaalaria kirppiksiltä pihahaalareiksi muutamalla eurolla kappale, halvin oli 50snt ja kallein muistaakseni 3,5euroo...kaikki kokoa 80-86cm. ovat pysyny ihan kelpoisina vaikka vanhoja ovatkin, siistejä niin että kehtaa laittaa kauppareissullekin päälle!

Parempina meillä on toppatakki&housut yhdistelmä ja sit toi cittarin lassi ja lotta 25euron haalari. Mutta siis travallet pihahommissa! =)
 

Yhteistyössä