Haluaisko joku antaa vinkkejä mitä mun blogille tarttis tehdä? :D

Minun mielestäni näyttää hyvälle!
Jos oikein hakemalla hakee jotain muutsoehdotusta niin ehkä aikaa myöten löytyyy jokin just oma juju, mitä painottaa - oman iän, erikoistaitojen, huumorintajun, elämäntilanteen tms korostaminen?
 
---
Mummeliisan kanssa myös samaa mieltä. Ja kyllähän tuosta noiden parin postauksen perusteella jo jotain linjaa saisi vedettyä. Eli helppoa ja nopeaa kotiruokaa. Ruokaa, jossa saa käyttää puolivalmisteita ja eineksiä yms apuna.

Jollain oikolukuohjelmalla ehkä voisit nuo tekstit käydä läpi, jossa sulla on koneella esim. Word. Yhdyssanavirheet pistää aina meidän nipojen silmiin.

Tuosta on hyvä jatkaa.
 
"äää"
Jos ne kynttilät on siis tuo tausta (mulla ei kyllä näy kuin reuna,j osta ei ihan tiedä mikä hökötys se on), niin ne kannattaisi ottaa pois. Antaa niin ysärimäisen vaikutelman, kun on taustakuvaa tuolla tavalla käytetty.
 
kb
Kirkkaanpia kuvia ja siis enemmän valoa kun kuvaat. Tuo liha :D näyttää niin...lihalta, varsinkin tuon pohjavärin kanssa. Vaihtele kuvakulmia, tuo suoraan päältä ei ole paras mahdollinen. Ja tietysti tausta tulisi olla neutraali ja mahdollisimman siisti. :) Tekstiin en perehtynyt.
 
Mun mielestä on kivampi selata sellaisia blogeja joissa on kunnon valikot, eikä pelkästään aikajärjestyksessä jutut. Muutaman kymmenen ruokaohjeen jälkeen tuolta alkaa olla työlästä löytää sopivaa ohjetta.
Tykkään vaihekuvista jatka vaan niiden laittamista.

Ja tausta vois olla pienikuvioisempi, mun näytöllä kynttilöistä näkyy vain reuna.
 
Mun mielestä on kivampi selata sellaisia blogeja joissa on kunnon valikot, eikä pelkästään aikajärjestyksessä jutut. Muutaman kymmenen ruokaohjeen jälkeen tuolta alkaa olla työlästä löytää sopivaa ohjetta.
Tykkään vaihekuvista jatka vaan niiden laittamista.

Ja tausta vois olla pienikuvioisempi, mun näytöllä kynttilöistä näkyy vain reuna.
koitin saada kategorioita sinne mutta en mä löytäny :(
 
Kirkkaanpia kuvia ja siis enemmän valoa kun kuvaat. Tuo liha :D näyttää niin...lihalta, varsinkin tuon pohjavärin kanssa. Vaihtele kuvakulmia, tuo suoraan päältä ei ole paras mahdollinen. Ja tietysti tausta tulisi olla neutraali ja mahdollisimman siisti. :) Tekstiin en perehtynyt.
Joo mä koitin erikulmista ottaa, mutta esim tuo lihan juusto "hukkui" sinne jos otti ns.kyljestä kuvan :D Harjootellaan sitäkin :)
 
:)
Musta tuo blogin ulkoasu on ok, mukavan selkeä. Taustan värikin on ihan hyvä - ei mun lempiväri, mutta toimii. :) Mua haittaa kans kirjoitusvirheet, mutta tuolla blogitekstissä ne on aika yhdentekeviä. Bannerin tekstin olisi kuitenkin hyvä olla huoliteltu, oikein kirjoitettuna se menisi jotakuinkin näin (pilkuista en mene vannomaan):

"Kokkaileva, nuori, 20-vuotias äiti-ihminen täällä bloggailee omaksi ja muiden iloksi :)"

...mutta muotoilisin sitä edelleen hiukan, vaikkapa näin:

"Kokkaileva 20-vuotias äiti-ihminen bloggailee omaksi ja muiden iloksi :)"

Koska 20-vuotiaasta voi päätellä, että nuori ihminen on kyseessä. Toinen vaihtoehto olis jättää ikä pois ja laittaa sana "nuori". Noh, pilkunviilausta! Muuten sisältö on pääasia, mutta tosiaan kun bannerissa teksti näkyy aina ja joka kerta, niin sen kannattaa olla oikein kirjoitettu!

Toivottavasti riittää puhtia bloginpitämiseen! Kannattaa muistaa, että meitä on moneen junaan, eikä kaikkia miellyttävää blogia voi tehdä!
 
Mietin tuossa että jotenkin siitä, että olet nimenomaan nuori äiti voisi saada muista kokkausblogeista erottuvan teeman?
Jonkinlainen yhden naisen kuvaterrori-isku kaikkiin huuhaateorioihin, joiden mukaan nuoret äidit ovat järjestään uusavuttomia tms?

(Ja minä muuten kokeilen tuota juustolla maustettua paistia kunhan ukko on seuraavan kerran jollain työmatkalla - hän maitoallergikko. Näyttää nii-in hyvälle.)
 
Mietin tuossa että jotenkin siitä, että olet nimenomaan nuori äiti voisi saada muista kokkausblogeista erottuvan teeman?
Jonkinlainen yhden naisen kuvaterrori-isku kaikkiin huuhaateorioihin, joiden mukaan nuoret äidit ovat järjestään uusavuttomia tms?

(Ja minä muuten kokeilen tuota juustolla maustettua paistia kunhan ukko on seuraavan kerran jollain työmatkalla - hän maitoallergikko. Näyttää nii-in hyvälle.)
Ja maistuikin joltain niin uskomattomalta :p
 

Yhteistyössä