haluan isäksi :)

  • Viestiketjun aloittaja 50v
  • Ensimmäinen viesti
50v
Heppatiralla !

Olen pian 50 v mies ja tekis mieli vielä tulla isäksi.

Eli onko ketään joka haluaa turvallinen syli ja saada kanssani lapsen.

Saat olla nuori mutta ei alle 20 v.

Jos sulla on ennestään lapsi niin se ei ole este mutta haluan silti myös ihan oman lapsen.
 
"vieras"
Nou nou. "Vielä tulla isäksi". Oikeinkirjoituskin saisi sujua, jos joku nyt haluaisi saada lapselleen viisikymppisen, täysin tuntemattoman miehen isäksi. Sulta se ei suju. Huono homma!
 
50 v
[QUOTE="vieras";28346742]Nou nou. "Vielä tulla isäksi". Oikeinkirjoituskin saisi sujua, jos joku nyt haluaisi saada lapselleen viisikymppisen, täysin tuntemattoman miehen isäksi. Sulta se ei suju. Huono homma![/QUOTE]

Ok jätetään sinut pois tästä :)


En tuu huomenna "panemaan paksuksi" ensin haluaisin tutustua paremmin

En kuvitellutkaan että naisia olis jonoksi asti.
 
"poikia3"
Suosittelen etsimään netin deittipalstoilta sellaisia reilusti yli 3-kymppisiä yksinhuoltajia. Siinä porukassa voi lykästää, mikäli olet muuten sellainen henkilö, jonka kanssa joku haluaa parisuhdetta.

50 v, on siinä ja siinä, että haluaisinko itsekään tuon ikäisen kanssa enää lasta.

Me olemme mieheni kanssa saaneet kuopuksemme 37- ja 47-vuotiaina. Nyt ikää on 45- ja 55-v. Eli osaan kyllä aika hyvin suhteuttaa tämän asian.

Mutta ymmärrän kyllä kaipuusi isäksi.
 
"amp"
Mie olin 39v ja mies 44v kun saimme kuopuksen.Mä täytän 45v ja mies on 50v, eikä enää kumpikaan haikaile omasta vauvasta.Lapsenlapsia toki olisi toki mukava saada joskus tulevaisuudessa.Ymmärrän silti hyvin kaipuusi isäksi.
 

Yhteistyössä