Haluan jo synnyttämään...!!

  • Viestiketjun aloittaja kolmen äiti82
  • Ensimmäinen viesti
kolmen äiti82
Odotan meidän neljättä lasta rv39+3 ja oisin jo valmsi lähtemään synnyttmään mutta ei atida olal olla vielä toivoa koska kaikki kolme lastamme ovat syntyneet 2 viikkao lasketun ajan jälkeen...Vai onko kenellekään käynyt niin etä aiemmat syntyneet "yliaikaisina"ja sitten seuraava aiemmin??
 
:hug: ja tähän ei paljon auta kommentti "syntyy, kun on valmis"..
Jaksamisia tuskaisiin päiviin.. päivä kerrallaan eteenpäin!! Tuo on niin tuskaa, ku ei tiedä sitä päivää, milloin synnärille lähtö tulee.. se voi olla jo ensiyönä tai sit 2vk päästä :hug:
 
Niin haluan minäkin,jo siitäkin syystä että tyyppi kerää painoa ihan kunnolla koko ajan,2 viikkoo sitten oli 3.2 kg ja ainakin 4 kg tulee olemaan lasketun ajan aikoihin kuulema. Nyt siis rv 38+2.

( neljäs tulossa meilläkin )
 
kolmen äiti82
Eilen oli jo muutama supistus peräti(ei kuitenkaan kipeitä) ja toivo jo heräsi että josko mutta kun ei...Perjantaina kävin vasta ostamassa vauvalle turvakaukalon ja mietin että jokhan tänään asentaisin autoon turvakaukalon jalustan valmiiksi..
 
äityli72
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä haluan kanssa... viikkoja tasan 39 ja oon ihan kypsä. Mä oon ihan maailman huonoin ihminen odottamaan mitään kun kaikki pitäis saada heti nyt :D
niinpä,mullakin huomenna rv 39 ja ei tuu itestään näköjään :/ nää vikat pvät on kyl syvältä ku ei saa kunnol untakaan,eikä mikää asento oo hyvä!
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja äityli72:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä haluan kanssa... viikkoja tasan 39 ja oon ihan kypsä. Mä oon ihan maailman huonoin ihminen odottamaan mitään kun kaikki pitäis saada heti nyt :D
niinpä,mullakin huomenna rv 39 ja ei tuu itestään näköjään :/ nää vikat pvät on kyl syvältä ku ei saa kunnol untakaan,eikä mikää asento oo hyvä!
Mä nukun sentään yöt heräämättä, mutta muuten olotila on ihan vaivainen ja oon ihan puhki
 

Yhteistyössä