Haluan tytölle tällaisen takin

Kuvan värit vastaa mielestäni melko hyvin todellista väriä. Kaupassa ensin vierastin tuota lilaa mutta kun sitä tarpeeksi kauan katseli sekin alkoi miellyttämään. Siksipä valinta onkin vaikea.

Takkeja on myös turkoosina mutta kaveri osti pojillensa ne niin sitä väriä ei enää tarvi miettiä
 
lklkl
öö, ei kumpikaan. kummatkin hirveitä, hienompiaki todellakin on! katso joku muu, tai no jos ostat jommankumman, niin varaudu pesemään takki, kun lapsesi hoitaja oksentaa kauhusta lapsesi päälle. :D
 
ei kumpikaan
Musta molemmat ovat vähän räikeitä. Toi punainen tuo mieleen Minibodenin takit, mutta siinä on mun makuun liikaa yksityiskohtia tai sälää. Musta Stockan kanta-asiakastarjouksessa oleva Ticketin asu on itse asiassa nätimpi, vaikka sekin vähän arkisen näköinen.
 
Musta molemmat ovat vähän räikeitä. Toi punainen tuo mieleen Minibodenin takit, mutta siinä on mun makuun liikaa yksityiskohtia tai sälää. Musta Stockan kanta-asiakastarjouksessa oleva Ticketin asu on itse asiassa nätimpi, vaikka sekin vähän arkisen näköinen.
En ole Stockan kanta-asiakas joten en tiedä siitä mutta nyt haluan tytölle takin jossa on väriä. Ei perus vaaleanpunaisia tai vastaavia joita on ollut ja jollaisia monella on. Tickettiäkin yhdellä sun toisella
 

Yhteistyössä