Haluatko asua juuri siellä missä nyt asut?

  • Viestiketjun aloittaja haaveilija
  • Ensimmäinen viesti
En asu. Tärkeintä olis päästä isompaan asuntoon, mut haaveilen myös toiseen kaupunkiin muuttamisesta... Nyt on läheiset liian kaukana. Ei vaan o nyt mahdollista, kun on tuo työtilanne mikä on... Ei o miehelle töitä täällä saatikka sitte pienemmässä kaupungissa, mut jospa toi tilanne piakoin muuttus ja päästä muuttaan. Ite oon vielä hoitovapaalla ja luotan siihen, että aikanaan löytyy työtä asutaanpa missä tahansa.
 
EN!
Asutaan kaupungin vuokrakolmiossa, rivarissa.
Meitä on 5henkee, joten ahdasta alkaa olemaan. Isompaa vuokra-asuntoa ei olla raskittu anoa, ovat nuo vuokrat aika hurjat :/
Toivottavasti saadaan jossain vaiheessa omakotitalo. Sopivan matkan päästä keskustasta ja läheltä koulua. Ehkä vuoden päästä on mahdollisuus talon ostoon *unelmoi* :D
 
en
En asu. Kämppä tosin on tarpeeksi iso, mutta en viihdy enää kerrostalossa ja haluan oman pihan. Rivitaloasuntoja siis katellaan. Eikä asuinalue oo mikään parhaimmasta päästä... Onneksi on vielä muutama kuukaus aikaa ennen ku ollaan lapsiperhe.
 
jadal
tää paikka on aivan mahtava, vain oma lampi tms. puuttuu :)
talo vois olla hieman erimallinen, niin olis toimivampi, mutta ei tästä kyllä muuttaa halua, varsinkin kesällä tää on ihana paikka. Harmi vaan kun vuokranantaja ei halua myydä.
 
kkk
Nyt kerrostalossa, joka sinänsä on ihana asunto, mukavalla paikalla, mutta se oma piha, pienikin puuttuu.
Haaveena muuttaa maalle, edes rivariin 2v kuluttua kun valmistun, jos töitä vain löydän, ja hoitoalalla luulisi löytyvän!
 
En :whistle:

Talo on paska, naapurit on paskoja, kaupungin osa on paska ja silleen, lisäksi tontti on sataman laajennus osaa D tai jotakin vastaavaa.

Että elän toivossa että paikalle kohoaa joku helvetin tehdas ja pikapikaan :snotty:

MUTTA siis, paremman puutteessa käypi. :LOL: :kieh: :LOL:
 
Malla
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
en haluis. muuttaisin samantien jos olis muuta vaihtoehtoo. :whistle:
Mulla samat fiilikset. Me tosin asutaan täällä ihan siitä pakosta, että miehellä on täällä työ. Muuta täällä ei sitten olekaan :( Isovanhemmat ja ystävät asuvat 350-500 kilometrin päässä ja sinne tekisi takaisin mieli. Mut kun eipä ole nykypäivänä ihan helppoa hankkia uutta työpaikkaa, mielellään vielä pysyvää sellaista, myydä vanha koti pois, ostaa uusi..

Ja sekös mua v--uttaa ihan satasella!
 
Nykyinen paikka on ihan unelma, parempi mitä osasin edes kuvitella. Rauhallinen asuinalue, kuitenkin lyhyt matka isoon kaupunkiin. Turvallista, viihtyisää... ihana oma piha ja riippukeinu, istutukset, lapsille myös kaikki tarpeellinen. Itse rakennettu talo ja tosiaan tuntuu kodilta enemmän kuin mikään muu koskaan ennen tätä =) :heart:
 
Asun kyllä, tällä hetkellä en vaihtaisi mitään :).
Ison metsän vieressä 5km Helsingin keskustaan, oma rauha mutta hyvät yhteydet ihmisten ilmoille. Autoa ei tartte, mikä on tärkeää. Kodissa oma terassi ja oma sauna ja riittävästi tilaa. Tosi tyytyväinen olen :)!
 
vieras
En todellakaan asu.
Huonot naapurit, ankee ilmapiiri ja ennenkaikkea VÄÄRÄ paikkakunta!
Äkkiä ku pääsis pois..
Sukulaiset ainoa asia mikä vähääkään täällä pitää/pitäny...
 

Yhteistyössä