Haluatko kysyä jotain KAKSOSTEN äidiltä? Turhis siis :)

  • Viestiketjun aloittaja 3 pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti
3 pojan äiti
No pelotti tai jännitti se että kuinka tulee selviämään. Hölmösti myös mietti että yhtäkkiä kaikki tarviikin hommata kahtena. se on ollut pulmista pienimpiä.
 
3 pojan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja nove:
en mä mitään kysy, totean vaan että olen kade... Uskon että välillä väsyttää mutta kuitenkin! Vauvat ?

(on 'pieni' vauvakuume päällä)
Kiva kuulla. Olen joutunut niiiin paljon kuutelemaan sitä sääliä ja voivottelua. onnea vauvahaaveisiin :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 3 pojan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja nove:
en mä mitään kysy, totean vaan että olen kade... Uskon että välillä väsyttää mutta kuitenkin! Vauvat ?

(on 'pieni' vauvakuume päällä)
Kiva kuulla. Olen joutunut niiiin paljon kuutelemaan sitä sääliä ja voivottelua. onnea vauvahaaveisiin :)
Samoin meitä on säälitty. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja 3 pojan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja nove:
en mä mitään kysy, totean vaan että olen kade... Uskon että välillä väsyttää mutta kuitenkin! Vauvat ?

(on 'pieni' vauvakuume päällä)
Kiva kuulla. Olen joutunut niiiin paljon kuutelemaan sitä sääliä ja voivottelua. onnea vauvahaaveisiin :)


Joo, tiedän tunteen. Meillä kanssa miehen sukulaiset varsinkin päivittelevät tapausta. Ihmettelevät miksi edes yritettiin saada lasta näin pian esikoisen jälkeen. Tyttö siis on 1v9kk, kun kaksoset syntyvät marraskuussa. No, tyttöäkin yritettiin reilusti yli vuosi... Nyt siis vasta rv 19 ja päivittelyä riittää. No kai ne siitä sitten rauhoittuu. Miehenkin serkku (jonka kanssa ollaan paljon tekemisissä) sanoi, että hän ei ainakaan tule auttamaan. No en ole pyytänytkään. Mutta ihan ihme kommentteja saanut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Päivänkakkara81:
Alkuperäinen kirjoittaja 3 pojan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja nove:
en mä mitään kysy, totean vaan että olen kade... Uskon että välillä väsyttää mutta kuitenkin! Vauvat ?

(on 'pieni' vauvakuume päällä)
Kiva kuulla. Olen joutunut niiiin paljon kuutelemaan sitä sääliä ja voivottelua. onnea vauvahaaveisiin :)


Joo, tiedän tunteen. Meillä kanssa miehen sukulaiset varsinkin päivittelevät tapausta. Ihmettelevät miksi edes yritettiin saada lasta näin pian esikoisen jälkeen. Tyttö siis on 1v9kk, kun kaksoset syntyvät marraskuussa. No, tyttöäkin yritettiin reilusti yli vuosi... Nyt siis vasta rv 19 ja päivittelyä riittää. No kai ne siitä sitten rauhoittuu. Miehenkin serkku (jonka kanssa ollaan paljon tekemisissä) sanoi, että hän ei ainakaan tule auttamaan. No en ole pyytänytkään. Mutta ihan ihme kommentteja saanut.
Onpa tosi ikävää!

Kyllä ne rauhoittuu kun lapset syntyvät. Varaudu muuten siihen että teitä tullaan katsomaan kuin jotain nähtävyyttä. :( Mun työkaveri kysyi saako se tulla tyttärensä kanssa katsomaan kaksosia kun se tyttö ei ole koskaan sellaisia nähnyt.
 
3 pojan äiti
juu, siihen "julkisuuteen" kyllä väsyneenä väsyy :/ Sitä on aika vaikea muille selittää. Samoin se kommentoinnin määrä ja laatu väsyttää. On kyllä jo vähentynyt onneksi.
 

Yhteistyössä