Haluatko laihtua 10 kg per kuukausi ?

  • Viestiketjun aloittaja Lääketieteen lis.
  • Ensimmäinen viesti
SUKLAATA EI KIELLETTY; EIHÄN??? EIKÄ VIINAA!!!:LOL: :LOL: :LOL:

mä en syö pitsaa, paneroituja pihvejä, majoneesia, makkaraa, sokerilimpparia ymsymsym ja silti mä olen paksu. Eli ei oo kuin riisi (ja keksit) minkä jättää pois. Ja ne kolme pulloa olutta/viikko. hohh...
 
Mun mielestä ehdottomasti paras on tuo että olvin kevyt limpparia iltapalalla, mutta kiellettyjen aineiden listalla on limppari...ja muutenkin...ei se limppari kovin terveellistä ole, joten miksi ihmeessä se on tuonne tungettu. Parempi olisi ollut lasi vettä.
 
hahhahahah
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mun mielestä ehdottomasti paras on tuo että olvin kevyt limpparia iltapalalla, mutta kiellettyjen aineiden listalla on limppari...ja muutenkin...ei se limppari kovin terveellistä ole, joten miksi ihmeessä se on tuonne tungettu. Parempi olisi ollut lasi vettä.


mut sehän oli UUTUUS!!!!:D :D
 
joo
mie voisin puottaa painoo vaik 20kg/ kk..mut oisin tiputukses tuon ruokavalion kans.. ja insuliini piikillä ja silleen.. nou tänks..mie pysyn diab. lääkärin ohjeistuksessa.. vaikka laihtumis vauhti oiskin tää 1-1.5 kg viikossa
 
Hyi kamala. Mahalaukkua pitäs siis rueta kasvattamaan?
En rupea minä ainakaan. En mitenkään jaksa noin paljoa kerralla ku esimerkissä oli. Syön mieluummin vähemmän ja useammin. Nytki aamupalaksi 1 ruis-mallaslimpun viipale ja muki kaakaota.
 
NatuSan ei jaksa kirjautua..
Alkuperäinen kirjoittaja Leitar birta:
Mina aion kokeilla ensi viikolla. Kiitos laak.lis. naista vinkeista kun viitsit laittaa ja joskus juuri tallaisia muistutuksia tarvitsee aloittaakseen taas.
Minäkin ajattelin maanantaina aloittaa. :)
 
Lääketieteen lis.
Alkuperäinen kirjoittaja NatuSan ei jaksa kirjautua..:
Alkuperäinen kirjoittaja Leitar birta:
Mina aion kokeilla ensi viikolla. Kiitos laak.lis. naista vinkeista kun viitsit laittaa ja joskus juuri tallaisia muistutuksia tarvitsee aloittaakseen taas.
Minäkin ajattelin maanantaina aloittaa. :)
Hei, lähden luenoimaan asiasta uuteen-seelantiin viikon puolivälin tietämillä. Kokemuksista ja palautetta asiassa voitte lähettää osoitteeseen:

ilkka.pj@luukku.com

Terveisin
Lääketieteen lis.

 
siis,oikeat ravintoterapeutit on sitä mieltä,että painonhallinta on pysyvää,jos tiputtaa painoa 0,5 kg vkossa..ei tarvitse pelätä jojoilua tolla vauhdilla,mitä se tulis varmasti olemaan jos laihtuu -10 kg/kk..
 
Minä
Hiilihydraatit on tärkeitä aivojen hyvinvoinnille. Kuitujakin tarvitaan. Tapsan dieetti kaikkea muuta kuin sydänystävällinen vaikka sillä laihtuukin. Kannattaa miettiä kokonaisterveyttä eikä pelkkää laihduttamista!
 
minä
voisin kokeilla...eli huomisesta lähtien pidän kirjaa mitä syön tasan kukaauden ja katon painoa....annan palautetta sitten.On tosiaan ollu aikeissa pudottaa mut en oo saanu vaan aikaseks.mut toi kuulostaa ihan järkevältä.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Lääketieteen lis.:
Minulla on siihen ratkaisu! kehittämälläni menetelmällä. Itse olen jo 23kg pudottanut 2kk:n aikana. Lihaa, kalaaa, kanaa. Kaikkea saa syödä... jne
Kolme kuukautta jos noin laihduttaisin, painaisin enää 10kg:)
 
sam
Alkuperäinen kirjoittaja lt.lis.:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:
No, mutta on jo pitkään ollut tiedossa, että ihminen väistämättä laihtuu kun jättää jonkun merkittävän ruoka-aineen ruokavaliosta pois kokonaan. Esim. viljatuotteet, maitotuotteet, lihatuotteet, kaikki misä yhdistyy rasva ja sokeri...Laihtuminen on lähes väistämätöntä kun elimistö jää yhtäkkiä ilman jotain josta aiemmin saanut ison osan energiaa. Ei siitä kannata kenellekään maksaa 20?. Itse laihdutin lukioaikana kuukaudessa 10kg ja olin siis normaalipainoinen 65kg ja 171cm (laihdutin 55kg) jo lähtiessä (nuoruuden hullu). Jätin pois juustot, vaaleat leivät, karkit+muut makeat herkut (ainoastaan kasvirasvajäätelö oli sallittu herkku), kermaiset ja rasvaiset ruoat. Ruokavalio koostui tummasta leivästä, salaateista, hedelmistä, myslistä ja rasvattomasta jugurtista, kanasta, riisistä, kalasta, pepsi maxista ;)
eikun nyt on kyseessä jotain ihan muuta, ap on KEHITTÄNYT MENETELMÄN..
-----------------------------------------------------------------------------------------------
PAINONHALLINTA JA PUDOTUS UUSIN MENETELMIN

Lääketieteen tohtori xxxxxxx on laatinut uuden lähestymistavan
painonhallintaan. Nykyiset painonhallinta sekä ruokatottumusten muutokset
tähtäävät painon pudottamiseen hallitusti eli pienin askelin.
Edellämainitussa painonhallinta sekä ruokatottumusten muuttamisessa
keskitytään samanaikaisesti kahteen asiaan painon pudottamiseen sekä ruokatottumusten muuttamiseen. Yleisesti
voidaan todeta näiden yhdistelmien toimimattomuus arkielämässä. Lääketieteen tohtori xxxxxxxxxxx
on pilkkonut asiat kahteen eri osioon: painon pudottamiseen ja ruokatottumusten muuttamiseen
erikseen. Reilussa ylipainossa tulosten nopea toteutuminen on tärkein motivoiva tekijä henkilölle, joka
on asian kanssa tekemisissä. Painon pudottaminen tällä menetelmällä jopa 10kg kuukakaudessa ilman liikuntaa
on täysin mahdollista. Korostan vielä alla esitetyssä ruokavaliossa on kysymys painon pudottamisesta -ei painon hallinnasta.
Pysyvä painonhallinta tulee painon pudottamisen jälkeen, jolloin ruokavaliota muutetaan pysyvämmäksi.
Yleensä tämän ohjelman aikana muutos parempaan on jo hyvässä vauhdissa. Liikunnan merkitys tässä ohjelmassa ei koehenkilöillä tuonut
merkittävää muutosta painoon. Seuraavassa esimerkki ruokavaliosta yhden päivän osalta.

Aamiainen:

- Pieni annos kaurapuuroa
- Ruisleipä pala (+ kinkkusiivu+tomaatti+kurkku)
- Maitoa 2dl (rasvaton)
- Vesi 2dl
- Hedelmiä

Päivällinen:

- Broilerin file leike 2kpl (mausta wok kastikkeilla, grillausmaustetta suolan sijaan)
- Ruisleipä pala (+ kinkkusiivu+tomaatti+kurkku)
- Salaattia
- Maitoa 2dl (rasvaton)
- Vesi 2dl
- Banaani 1kpl

Välipala:

- Ruisleipä pala (+ kinkkusiivu+tomaatti+kurkku)
- Vesi 2dl
- Hedelmiä

Ilalla:

- Munakas (2kpl, munaa,kinkkua,tomaattia, hitunen suolaa)
- Maitoa 2dl (rasvaton)
- Vesi 2dl
- Olvin kevyt omena limonadia (uutuus 26kcal 100g)
- Hedelmiä

TUOTTEET JOTKA JOUDUT JÄTTÄMÄÄN POIS:

- Suola
- Pizza
- Paneroidut pihvit
- Limsa
- Karamelli
- Peruna
- Riisi
- Vaalea leipä
- Lenkki,grillimakkara
- Siivumakkarat (vaaleat)
- Pullat, kakut, keksit
- Voi
- Margariini
- RUOKAÖLJYÄ RAJOITETUSTI (KATSO KCAL MÄÄRÄ)
- Vehnäjauho
- Makaroni
- Spagetti
- Kerma
- Kastikkeet (myös salaattikastikkeet)
- juusto

NÄITÄ VOIT SYÖDÄ RAJOITUKSETTA:

- Kanaa
- Kalaa
- Pihvejä
- Kananmunia
- Lihapullia (jauheliha)
Pihveihin tartar kastiketta, jossa ei ole majoneesia.


Lähdetiedot:
Terveyspäivät kongressi
Luennoitsijana
xxxxx xxxxxxxxxx
 
Elämän pienet nautinnot
Mä tarkkailen painoani, mutta en tiukkapipoisesti. Hyvin menee näinkin ja olo paranoo vähitellen. Kaikki on sallittu, kohtuullisesti nautittuna. Elämä on elämisen arvoista. :D
 
laihduttaja
joo on nyt tällä viikolla laihtunut 10kg! tiedän että kuulostaa uskomattomalta mutta tee näin niin se on sullakin mahdollista!
syö viikon VAIN!
- vihanneksi
- marjoja
- hedelmiä
- vettä
- kalaa
- kanaa
ja
jos sulla on jotain lääkkeitä niin ne käy myös :)

HUOM!
noi ruuat ei saa olla jotain purkki mandariineja ym.

ONNEA LAIHTUMISEEN! :)
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:
joo on nyt tällä viikolla laihtunut 10kg! tiedän että kuulostaa uskomattomalta mutta tee näin niin se on sullakin mahdollista!
syö viikon VAIN!
- vihanneksi
- marjoja
- hedelmiä
- vettä
- kalaa
- kanaa
ja
jos sulla on jotain lääkkeitä niin ne käy myös :)

HUOM!
noi ruuat ei saa olla jotain purkki mandariineja ym.

ONNEA LAIHTUMISEEN! :)
ai viikossa 10kg?? ei mahdollista :D
 

Yhteistyössä